skip iltaan siihen niiku iltapala aikaan
Aleksin pov.
En koskaan päätynyt syömään niitä ruokia mitä Viivi toi minulle. Olen nyt vain selannut tik tokkia ja nyt puhun Ollin kanssa facetimea. "Aleksi voinks tulla sisää?" Viivi huutaa oven läpi kun on ensin koputtanut oveen. "Juu" vastaan tuolle. Viivi tulee sisään. "Haluuks tulla mun ja Joelin kaa syömää vai haluuks syödä täällä?" Viivi kysyy. Tuo on ihana huomiodessaan minutkin. "Mee vaa kyl sä pystyt" Olli tsemppaa puhelusta. Viivi vain virnuilee ovelta minulle. "Lopeta toi tai mä hyökkään sun kimppuun" sanon Viiville joka vain nauraa ja lähtee pois ovelta. "Mene nyt ihmeessä syömään mut älä hyökkää sun serkkus kimppuu se vaikuttaa ihan mukavalta" Olli painostaa. "Kai mä sit meen mut jos Joel kattoo vähänki pitkää nii tuun tänne ja soitan sulle enkä syö piste" sanon Ollille vastaan. "Okei okei ihan rauhassa ei tarvii dramatisoida tilannetta meet vaa syömää" Olli sanoo. "Oot ihana" sanon puoli vahingossa mutta Ollia ei näytä haittaavan. "Nii säki" Olli vastaa ja lopettaa puhelun.
Okei toi oli jotain mitä haluun kuulla mun ihastukselta. Oon ihan pilvilinnoissa, kunnes Viivi tulee mun huoneeseen. Tai no ei tää mun huone oo mut kuitenkin ymmärsitte kuitenkin. "Nii tuutko?" Viivi kysyy. "Joo tuun" vastaan. "Tekee tuo Olli sinulle ihmeitä" Viivi vittuilee.
Minulla paloi kiinni ja juoksin tuon kimppuun ja aloin kutittamaan tuota. "Joel tuu auttaa Aleksih kiusaa!" Viivi huutaa ja Joel tulee Viivin makkarista ja katsoo tilannetta huvittuneena. "No helvetti tule auttamaan muah kidutetaan" Viivi saa sanotuksi. "Empä taida tulla" Joel toteaa ja vain jatkaa huvittuneena tilanteen katselemista kun minä 14v kutitan mun 17v serkkua niin ettei tuo pääse pois tilanteesta. "Mä voin lopettaa" sanon tuolle kun näyttää siltä ettei tuo saa enää happea. "Noh lopettaisit jo" Viivi toteaa. "Yhdellä ehdolla" "mmmh" "Et enää vittuile Ollista" sanon ehtoni niin vakavasti kuin tilanteessa pystyi olemaan. "Jooh kunhan vaa lopetat ton kutittamisen" Viivi totetaa. Lopetan kutittamisen ja Viivi vain juoksee Joelin taakse turvaan.
"Jaaha että tällästä teillä sitten" Joel toteaa. "Miks et tullu pelastaa mua vaikka sä huomasit että kiduin tuolla henkihieverissä" Viivi murjottaa Joelille. "Koska en uskaltanu ku olisin kuitenki joutunu samaa kohtaloon sun kanssa tai vielä pahempaa Aleksi ois päästäny sut ja ottanu mut sen uhriksi" Joel selittää. "No olisit nyt edes jotain voinu sun tyttöystäväs eteen tehä" Viivi jatkaa murjottamista. "Ja muuten Aleksi Joeli kutiaa polvitaipeista ja kaulasta" Viivi toteaa minulle. "Juu oli hyvä tietää kun Joel rupee hankalaks nii annan sille pienen opetuksen" vastaan. "Kannattaa siis käyttäytyä Aleksin lähellä hyvin ja siivosti" Joel toteaa ja kumartaa minulle.
"Mennääs nyt sinne iltapalalle" Viivi toteaa. Minua alkaa heti ahdistaa kun tiedän että täytyy syödä. Menimme kaikki keittiöön ja tunsin kuinka pala nousi kurkkuun. Kävin puristamassa Viivin kättä ja lähdin takaisin vierashuoneeseen. En aikonut syödä.
---------------------------------
Joo I'm back en tiiä kirjotanko nyt heti perää toisen vai vasta aamulla mut se jää nähtäväksi milloin sen teille julkaisen. Oon nyt kaks kertaa meinannu rupee itkee ku oon tajunnu kuinka paljon teitä siellä on ja kuinka paljon tää juttu on kasvanu sinä aikana ku oon ollu lomalla. En vaan tiiä miten voisin sen sanoilla kuvailla miltä musta tuntuu.
Miten teijän kesäloma meni? Ja millo teil alkaa koulu?
Itel alko koulu tänää ja kesäst jäi lähinnä käteen pitkittyny yskä Kajolta saaneesta flunssasta ku lähdin melkein parantuneen yskän kanssa tokavikaks yöks enne koulun alkua laavulle ja kastuttii ihan läpimäriks ku mentii sinne nii se nyt sit pitkitty. Oli muute pelottava reissu ku ekaks luultii et mentii joku melkee 2km väärää suuntaa ja sit ku päästii peril oltii iha liko märkii (kaikki juoksenteli siel alus vaatteis jossai vaihees) sit illal nii kuultii ku joku ois ampunu sarjatulta mut se oli joku muu juttu ja sit yöl kuultii ku joku hirvi huuteli siel jotai. Ja ku siin laavus mis nukuttii nii oli sellane ikkuna nii mun mielikuvitus syötti mulle paskaa ja sit kuvittelin siihe jonku hiton sarjamurhaajan naaman ku herätään nii siihe ikkunaa tuijottaa meitä tai sit joku eläin ja sit kerroin sen muil ja sit säikähdettii jokasta rasahdustaki sen jälkee. Mut kaikki hyvin loppujen lopuks oli ihan hyvä reissu ja mulle eka kerta ku olin tietoisesti susirajalla yötä.
KAMU SEDANG MEMBACA
Alone Against All (BC fan fiction)
Fiksi PenggemarTää kertoo jätkien koulu ajoista ja tää siis alkaa ihanasti sillee et Aleksi on kasilla ja sillä on pieni kaveriporukka jonka kans se soittaa välil, mut se asuu niist muist nii kaukaa et käy eri kouluu ja siellä samassa koulussa on sit kasilla Olli...