Haluun vaa täs aluks viel sanoo et vaik kirjotanki lähinnä nyt syömishäiriöst ja kuinka Aleksi kokee olevansa läski nii muistakaa rakkaat lukiat että ootte täydellisii tollasena ku ootte eikä tiedän tarvii muuttaa itteenne kenenkää muun takii<3
Time skip seuraava Aamu
Aleksin pov.
En ole suostunut tänään muuta kuin juomaan vettä. Tiedän että muut haluaisivat että syön mutta en vain halua lihota yhtään enempää kuin jo olen. Olen iha järkyttävä läskipallo. Kello on jotain yksi päivällä ja haluaisin mennä kävelemään ulos kaduille niin kuin aina ennenkin tehtiin Viivin kanssa, mutta jostain syystä tuo halusi että ollaan sisällä eikä suostunut päästämään minua yksin tai Joelin kanssa ulos kävelemään. Ei edes Joelia yksin. Ihan ihmeellinen serkku.
Juu tosiaan jos joku ei ole tajunnut nii aloin luottamaan Joeliin. En tiedä mikä siinä oli mutta tuo vaikutti nii aidosti omalta itseltään, hän seurustelee serkkuni kanssa ja eilen illalla kun tajusin tuon olleen paikalla kun syön hän tuli puhumaan minulle ja se mitä hän sanoi tuli suoraa sydämmestä.
Joeli ja Viivi tekevät ilmeisesti ruokaa. En kyllä vieläkään aikonut syödä. En vaikka olisi kuinka vähä kalorista paskaa tarjolla. En aijo syödä.
Ovikello soi. Menin katsomaan ovelle kuka on tulossa, mutta Viivi paistoi kanaa ja Joel lähinnä halaili Viiviä. Ihmeen rakastavaiset. "Aleksi voiks mennä avaa oven ku mä en pysty ja Joelillakin pitäisi olla kiire tehä salaattia mutta tuo ei tee" Viivi pyytää. "En muute varmana mee siel on kuitenki joku palkkamurhaaja" totean Viiville vastaan. Ovikello soi uudestaan. "Aleksi nyt meet avaamaan sen oven ja piste" Viivi toteaa tiukasti. "Okei mut jos kuolen nii se on sun vika" totean Viiville ja lähden kävelemään ovelle.
Teen oven avaamisen aina yhtä hankalasti. Ensin avaan lukon ja sitten painan kahvan alas, työnnän hieman ovea, niin että tuo aukeaa hieman ja sitten peruutan noin 3m taakseppäin ettei tuo kuka on oven takana pyty lyömään minua. Joo tiedän olen hieman vainoharhainen, mutta en vain luota ihmisiin. Teen tuon saman avaus taktiikan nyttenkin. Ovi aukeaa hieman, peruutan taakseppäin. Ovesta otetaan varovaisesti kiinni ja avataan. "Mitä helvettiä sä täällä teet?!" huudahdan kun näen kuka oven takana on. Lähden juoksemaan...
-----------------------------------------------------------------
Nautin tästä et saan jättää teijät epätietoisuuteen. Kirjotan kyl ton seuraavan luvun valmiiks mut en tiiä julkasenko vielä, voisin kyllä, mut sit taas voisin pitää teitä jännityksessä...
YOU ARE READING
Alone Against All (BC fan fiction)
FanfictionTää kertoo jätkien koulu ajoista ja tää siis alkaa ihanasti sillee et Aleksi on kasilla ja sillä on pieni kaveriporukka jonka kans se soittaa välil, mut se asuu niist muist nii kaukaa et käy eri kouluu ja siellä samassa koulussa on sit kasilla Olli...