Ollin pov.
Tiesin ettei Aleksi haluaisi että teen tämän itselleni, mutta ihansama tuo oli tappamassa itteensä mun takii nii mun on pakko rankasta itteeni tän takii. Voisko olla hyvä idea tehä vähä syvempii ku noi pikku naarmut sun ranteissa? Eihän noi ees tunnu missää. Otan taas tuon ihanan verisen veitsen käteeni ja alan taas viiltelemään, se helpottaa. Tiedän jossain sisimmässäni etten halua, mutta silti teen ja tää helpottaa kyl, joten en haluu lopettaakkaa.
Lasken veitsen varoen lattialle ja menen hakemaan vessasta puhdistus jutut. Puhdistan haavat, mutta annan niiden silti jäädä vuotamaan. Et ansaitse elää. Olen aivan pyörtymisen partaalla, joten päätän vain mennä makaamaan sänkyyn ja katsomaan puhlinta mikäli pystyn ja jaksan. Eipä toi vasen käsi mitää jaksa kannatella, joten ehkä vaa parempi mennä nukkuu tai jotai. Voisin kyl toisaalta syödä enne. Ai tollane läski syö jotain, eiköhän ois parempi laihduttaa? Empä syökkää. Meen vaa suoraa nukkuu.
Time skip la aamu (äsken oli siis pe ilta)
Aleksin pov.
Pitäis mennä syömään, mut oksettaa pelkkä ajatuskin jo nii paljo ettei siit oo tulos mitää. Voisin varmaan vaan pyytää jos Joel vois tuoda jotain mehuu tai sit mentäis yhes hakee mul jotai mehuu enne ku päästää kattoo Viivin harjotuksii. "Aleksi mennää" kuuluu Joelin ääni. "En mä haluu, voidaa vaik samal ku lähetää nii hakee mun omenamehu" vastaan tuolle. En vitussa kyllä oo mitää omenamehuu juomas mut enhän mä voi Joelin mielest olla kokonaankaa syömät. Ihan hyvin voin olla. "Okei" Joel vastaa ja lähtee syömään. Itse menen vain sängylle katsomaan puhelinta. En jaksa muutakaan. Voisin tietty kysyy mite Ollilla menee. Tai suoraa soittaa sille. En voi muuten tietää valehteleeko tuo jos en nää sen naamaa ja reaktiota. Noh se kuitenkin nukkuu, joten laitan vaa viestii.
Olli <3<3
A: Miten menee? Ethän oo tehny mitää itelles?
En olettanutkaan et Olli lukis sitä heti onhan kello vasta öö 11.19. Ei perse meijän pitäis lähtee puolelt ja mä makaan tääl tälläsis vaatteis hyi helvetti. Kaivan kassistani kollarit ja ison tpidan ja hupparin. T-paita varuiks hupparin alle, jos siellä on ihan tosi tukalan kuuma, mut jos siel on nii kuuma et voisin olla siel tpaidan kaa nii siel ei kyl sillo oli muita ihmisiä enää, joten perjaatteessa turha.
Joelkin tulee ja lähdemme hakemaan mulle mehua, jonka tulen kaatamaan pois, mutta kun en vain voi ottaa riskiä että saisin yhtään enempää rasvaa luiden ympärille mitä jo on. En halua olla läski, koska silloinhan Olli ei ainakaan mua haluais. Matkamme hotellilta hallille kestää, joku noin 5min ja ollaan perillä. Onneks Viivi tuli vastaan koska ei todellakaa oltais osattu mihinkään pukuhuoneeseen 564 ellei Viivi olis tullu hakee meit ovelta. No nyt sit vaa hengataa täällä vähä aikaa ja sit päästää kattoo Viivin esityst.
----------------------------------------------
Miten ne äänet vaan ei poistu Ollin päästä? Tajuuko Olli ettei ne oo kuuntelemisen arvoisia? Tuleeko vielä mutkia matkaan?
Joo no minä täällä taas poikahuolieni kanssa, koska tiiän et mul ois mahikset siihen ja sit ku oon sen pojan pikkusiskon kaa kaveri nii joo se poika on sanonu mua söpöks ja nii, mut en mä vaa uskalla mennä puhuu sil. Ei perse mul on huome sen kaa 3h samaa. Ei vittu. Ja nyt yks tyypiki vaihto meijä ryhmää joten meit on 4 eikä 3 joten mul ei oo mitää mahiksii päästä sen pojan kaa pariks ku tehää siel paljo parijuttui, mut sit taas jos se auttais asiaa et jos me mennää huome istuu sinne taakse sen poikaporukan vieree, ku ne istuu keskel takaa ja me istutaa iha edes oven vieres, mut voidaa myös vaihtaa taakse nurkkaa, paitsi et siel istuu yks poika mut jos mennää sinne eka nii sit ei voi mitää. Joo nää on aivan turhii tekstei mitä tänne loppuun kirjotan eikä ketää kiinnosta, mut nii jos jollai on vinkkei ketkä nää on jostain vitun syystä lukenu nii voi laittaa.
OOTTE KAIKKI TÄYDELLISII JUST TOLLASENA KU OOTTE!!!!
YOU ARE READING
Alone Against All (BC fan fiction)
FanfictionTää kertoo jätkien koulu ajoista ja tää siis alkaa ihanasti sillee et Aleksi on kasilla ja sillä on pieni kaveriporukka jonka kans se soittaa välil, mut se asuu niist muist nii kaukaa et käy eri kouluu ja siellä samassa koulussa on sit kasilla Olli...