Ollin pov.
Nään kuinka tuota söpöä poikaa jonka nimi on Aleksi kiusataan. Niiku ei helvetti ne on noi paskat taas. Ei me uskalleta mennä väliin joten ku noi on lähteny nii päätän mennä Aleksin luo. Tuo kuitenkin lähtee vessaan, mutta meneekin yläkertaan ku kaikki muut vessat on varattu. Koputan tuohon vessaan ennen kun tuo ehtisi käydä tarpeilla ja jos on jo ehtinyt aloittaa niin hän ainakin tietää että olen tässä eikä säikähdä.
Kun en kuule että tuo alkaisi kusta tai paskoa uskallan puhua koska olisihan s ihan vitun akvard jos toinen on paskalla ja toinen puhuu tuolle. "Aleksi Olli tässä jos muistat istuttii siel pihal sillo vierekkäi" sanon varoen ettei tuo säikähdä. "Mitä ne jätkät sano sul siin ku ne tuli ja otti sun puhelime" jatkoin mutta ei vieläkään vastausta. "Oon pahoillani etten tullu välii, ne on just vast lopettanu ehkä mun kiusaamisen tai ei ainakaa oo näkyny" jatkoin vielä. Nyt kuulin pienen nyyhkäisyn vessasta. Aleksi itki. Kumpa tuo voisi avata oven, jotta voisin mennä lohduttamaan tuota. "Aleksi haluuks avaa oven? Ei oo pakko jos et haluu" kysyn mahdollisimman nätisti jotta tuota ei ala ahdistaa.
Aleksin pov.
Olli puhelee minulle vessan oven takaa. Haluaisin avata tuolle söpölle brunelle oven mutta pelkään että tuo joko vain hylkää minut tai alkaa kiusaamaan, koska niinkuin jo kerroin sunnitelmistani minä olen avannut jo ranteeni. Ei siihen ees terää tarvittu ku voin vaa avaa vanhat arvet ku ne oli nii tuoreit. "O-Okei jos lupaat ettet hylkää mua tai ala kiusaa" vastaan tuolle. En oikein luota ihmisiin tai oikeastaan en ollenkaan, mutta Olli on erillainen se ehkä jopa ymmärtäis mua.
"Tottakai lupaan en hykäis sua missään tilantees enkä ees pystyis kiusaa noin ihanaa poikaa Aleksi" tuo sanoi. Se sanoi mua ihanaks. Tajuutekste vittu IHANAKSI. Avaan lukon varoen kädellä josta ei vuoda verta ja palaan takaisin vessanpöntölle. "A-Alek-Aleksi" kuuluu pian heikosti Ollin suusta. Näen kuinka tuon poskelle vierähtää kyynel.
------------------------------------
Olen laiska merkitsemään sana määriä joten en jaksa merkkaa. Koitan nyt kirjotella enne kesälomaa koska sit ku kesäloma alkaa nii jään tauolle. Ja tauon syy on se et öö saatan vähä niiku kirjotella näit koulun koneel ja ne otetaa pois kesäks joten voi ehkä joku yks luku tulla kesällä mut tuskin sitäkää et joudutte jättää tän kirjan odottamaan syksyyn ja samoin mun toisen kirjan mut se on muutenki täl hetkel tauol.
YOU ARE READING
Alone Against All (BC fan fiction)
FanfictionTää kertoo jätkien koulu ajoista ja tää siis alkaa ihanasti sillee et Aleksi on kasilla ja sillä on pieni kaveriporukka jonka kans se soittaa välil, mut se asuu niist muist nii kaukaa et käy eri kouluu ja siellä samassa koulussa on sit kasilla Olli...