32.

191 22 0
                                    

Aleksin pov.

      Tiesin Joelin tulevan. Jotenkin halusin tuon näkevän minut ennen kuin teen sen itselleni. Hän voi kyllä kaiken lukea kirjeestäni minkä jätin keittiön pöydälle. Olen keittiöveitsen kanssa vessassa. Joel oli vähän aika sitten soittanut toisen kerran ovikelloa. Viillän ensimmäisen syvän viillon ranteeseeni. Tunnen kivun ranteessa ja näen veren tulevan viillosta. Kuulen ääniä sisältä en reagoi, en jaksa. Pian toisen viillon vetämisen jälkee vessan ovi avautuu ja sieltä tulee Joel. "Aleksi laita se puukko maahan" Joel sanoo vessan ovelta. Lasken puukon. "Saanko tulla sinne?" Joel kysyy. Nyökkään. En halua puhua. Joel kävelee viereeni ja heittää verisen puukon kauemmas, pois vessasta. "Aleksi miks?" Joel kysyy, kun kaivaa kaapista puhdistus välineitä. "Koska Olli ei kuunnellu ja muutenki mut raiskattii" sanon ja Joelin pää kääntyy kuin salaman iskusta minuunpäin ja tuo tulee ottamaan minut halaukseen. Aluksi jännityn mutta pian pystyn rentoutumaan. 

    "Laitetaa toi ranne kuntoo ettet vuoda kuivii" Joel sanoo ja alkaa taas etsiä tarvikkeita. "Ne on siel ylimmäisessä pöljä" sanon tuolle. "Aa joo niin onki pöljä" Joel vastaa. Puhdistamme ranteeni johon en onneksi ole ehtinyt tehdä kuin kaksi viiltoa. Se kirveli mutta ite mä nää tein joten kärsin valittamatta.

    "Saanko soittaa Viiville?" Joel kysyy kun on laittanut ranteeseeni sideharson. "No kai se ois parempi" sanon. En vain nää mitään syytä enää tähän. Olen rikki ja raiskattu ja hylätty. Miksen vain voinut kuolla. Ollikaan ei oikeasti edes välittänyt.  Joel menee eri huoneeseen puhumaan Viivin kanssa. En jaksa tätä. Eikä nämä firtsut edes näytä siltä että olisivat joskus lähdössä pois. Ei vain oo mun juttu enää elää. Siinä vain on se ongelma että haluan kuitenkin isona tehdä dj juttuja työkseni, tai miksei vaikka hetikin. 

      Joel tulee hetken päästä puhelimen kanssa takaisin ja antaa tuon kapistuksen minulle ja poistuu huoneesta. "Aleksi miks?" Viivi kysyy puhelimen toisesta päästä ikuisen näköisenä ja näyttää olevan pukkarissa ja treenivaatteet päällä. "Koska Niko raiskas mut ja sit ku pyysin Ollin tänne ja se näki nää fritsut se vaan huus ja jätti mut" vastasin tuolle. "En voi ottaa sua viikonloppuna mun luo mul on sm kisat oon pahoillani" Viivi sanoo. Olisin tahtonut tuon luokse. "Eiku hetkonen voitpas tulla se vaan et sun pitäis skippaa perjantain ja maanantain koulupäivät et voit tulla mun kaa sinne" Viivi innostuu. "Vain jos Joelki tulee" sanon tuolle. "Se käy paremmin ku hyvin" Viivi toteaa. "Sovittu?" Viivi kysyy. "Venaas" vastaan tuolle. "JOEL SUN RAKKAAS SAI SYDÄRIN!!!" huusin Joelille joka juoksi kuin salama paikalle "Onks sil apuu entä lanssi?" Joel panikoi. "Eiku hups väärät sanat nii haluuks lähtee mun ja Viivin kaa viikonlopuks Viivin sm kisoihin?" kysyn ihan muina miehinä. "Vittu Aleksi, mut joo voin tulla ja mieluusti saan hyvän syyn skippaa pe ja ma koulust" Joel totaa. "Mistä sä tiesit et skipataa päivii" Kyseenalaistin. "Öööö....koska kyselin Viiviltä tätä viikonloppuu mut se ei suostunu et skippaan 2pv koulust" Joel sanoi. "Ja nyt suostun vaa siks et Aleksi halusi sut mukaa" Viivi liittyy keskusteluun. Joel katsoo minua hieman hämmästyneenä ja minä vain hymyilen. "Sovittu" sanon. "SoVITTU" Joel sanoo. On tuokin oppinut tavoille, mutta onhan siinä aina mukana se Joelin oma juttukin.


----------------------------------------------

Mitäs tapahtuu kun yhtäkkii pienestä porukasta, joka alkoi jo pikkuhiljaa toimi puuttuukkin yhtäkkiä kaksi? Tajuaako Olli tehneensä väärin? Onnistuuko Viivin sm kisat kun kaksi huliviliä on mukana? En tiedä minäkää, mut tykkään lukee teijän kommentit ja vastailenkin niihin. Ootte parhaita joka ikinen vote ja lukukerta ja kommentti merkkaa mulle nii vitusti ettette voi uskoo sitä<3<3

Alone Against All (BC fan fiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora