Öncelikle bir yazar olduğumu idda etmiyorum yazar olma yolunda minik adımlar ile ilerliyorum yazım hatalarım olacaktır. Düzenlemeye fırsatta bulamayabilirim keyfiniz bilir isterseniz kalın ben okuyamam derseniz şimdiden çıkın sizi seviyorum. 💕Bu hikaye ölüp ölüp bittiğim Galaxy Vminkook hikayesinin HyunLixIn hikayesine uyarlanmış halidir. Theeresome sevmeyenler ve lütfen 16 yaşından küçükler çıksınlar. Cinsel içerikli sahneler olacaktır 16 yaşından küçüklere tavsiye etmiyorum bu yazılanları öğrenmeniz için bence yaşınız küçük sizde travma bırakmasını istemiyorum.
Seme Hyunjin
Seke Jeongin
Uke FelixJeongin seke evet bu hikayeyi siz yazıyor olsaydınız daha farklı yapabilirdiniz buna eminim fakat bu hikayeyi ben yazıyorum ve böyle olmasını istiyorum. Saygı çerçevesi içersinde gidişat hakkında fikir verebilirsiniz..
Delta Hyunjin, Alfa Jeongin ve Minik Vitamız Felix. Umarım yazar kadar güzel bir şekilde yazıp çevirebilirim. Daha öncedende bir kaç kitabı uyarlamaya çalışmıştım fakat onlarda hepp bir problem çıkmış ya yazar kitabı silmişti ya da benim ilhamım kaçmıştı. Bu sefer umut ediyorum ki güzel bir şekilde kitabı yazıp bitireceğim umarım rezil rüsva etmem kendimi.
Ayrıca normalde şu an yazmakta olduğum Memory bittikten sonra aslında Wattpad'i silmek istiyordum fakat baktım ki ben küçüklüğümden beri bir yazar olmak istiyorum. Bunu nasıl geliştirebilirim? Bence sürekli böyle minik minik kurgular yazaraktan kendimi geliştirebilirim.
Böylelikle yazarınız tekrardan orataya atılma kararı aldı. Niyetim elbette yükseklerde fakat burada bu hikayenin çok okunacağını düşünmüyorum çünkü Theeresome sevilmiyor genelde fakat eğer Theeresome sevmediğin halde buraya kadar benim için ya da sadece ficle karşılaşıp bakmak için girdiyseniz şans verin bu hikayeye. Çünkü bende normal şartlarda Theeresome sevmiyorum fakat Galaxy-Vminkook hikayesinden sonra bir şansta benim kitabıma tanımak istedim!
Gönlüm ister ki hikayemi okuyan herkes oy verip yorum yapsın fakat insanlar yaptığı şeyleri o kadar kısıtlıyor ki, 'ay ben şimdi buna yorum yaparsam ya ilerde karşıma çıkarsa?' Ya da 'ya ben bunu yazdığım için yazar bana sinirlenirse?' Ben sinirlensem ne olacak? Ya da yıllar sonra bu yorumu görseniz? Gülüp geçin! hayat bazı şeylere üzülmeniz için bazı şeylere utanmanız için çook kısa!
Kendi hayatınızı yaşayın çünkü bir başkası sizin hayatınızı yaşayamaz, yasamasına da izin vermeyin he o sizin hayatınız. Sizin seçimleriniz. Demem o ki utanmayın ve okuyun çünkü çok güzel bir kurgu bu.
Oh be ne çok konuştum neyse şimdilik bu kadar burada bu hikayeyi yazarken yanımda olanlar hikaye bittikten sonra bana ulaşanlara teşekkür ederim umarım hikaye hoşunuza gider ve ömür boyu unutmazsınız.
Bu hikayeden umarım kendinize biraz pay çıkarırsınız, küçük küçükte olsa bir şeyler hayatınıza katacağına eminim!
Şimdiden iyi okumalar ve umarım hayatınızın değerini bildiğiniz bir hayat yaşarsınız, size sadece bunu diliyorum. 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy ~HyunLixİn~ ✓
Teen Fiction-tamamlandı devam kitabı var- Kitap threesome'dir buna dikkat ederekten okuyunuz yani üçlü ilişki barındırır. Hyunjin ve Jeongin evli iki Kraldır. Jeongin bir Alfa Hyunjin bir Delta olduğu için çocukları olması imkansızdır. Jeongin bulduğu fikir il...