Artık smutlarda uyarı yapmayacağım başta hafif bir müstehcen şeyler var :)
Bu son uyarımdı! İyi okumalar.Hwang Jeongin
Felix giydiği kırmızı gecelik ile yatakta uzanırken dişlerimi dudaklarıma geçirdim.
"Bebeğim?"
"Aşkım?"Yanına ilerleyip üstümdeki ceketi çıkartıp koltuğa attım ve yatağa uzandım. Felix aşkla bana bakarken elimi yanağına koyup dudaklarına yapıştım.
Sertçe öperken bana yumuşakça karşılık vermeye çalışıyordu. İnce beline elimi atıp onu kucağıma çektim.
Sırtımı başlığa yaslayıp bacaklarıma oturmasını sağladım. Kucağıma yerleşip ellerini enseme atmış ve sertçe öpmeye çalışmıştı.Dudaklarımızı ayırıp alınlarımızı birleştirdim.
Gözlerim kapalı sadece huzurla onun nefes alışverişlerini dinliyordum.
"Dünyanın en güzel insanısın Felix. Senden daha güzelini bu gözler görmedi.."
Kıkırdayıp başını boynuma sakladı.
"Utandırmasana beni!"Kahkaha atıp çilli yanaklarını okşadım.
"Nasıl bir iyilik yaptım acaba tanrım seni bana verdi?"
"Beni kurtardın ya sevgilim.. hemde çok güzel bir iyilik yaptın. Orada yaşadığım sürece... gerçekten hiç gülmedim Jeongin. Ben gülmek nedir mutlu olmak nedir senin sayende öğrendim.. bence ne sevap işlediğin ortada."Kıkırdadığında uzanıp gülüşünden öptüm.
"Peki ne sevap işledimde senin beni sevmeni sağladım?"Kahkaha atıp dudaklarını dudaklarıma birleştirdi. "Daha demin ne anlattım acaba ben? He benim sevgili mükemmel eşim?"
"O ayrı bu ayrı.."
"Hiçte bile dünyadaki en mükemmel kalbe sahipsin.. sana aşık olmamak imkansız.""Bunu cevap olarak kabul etmiyorum fakat şu an o güzelim popon hiç güvenli bir yerde durmuyor."
"Ah Kralım.." Hafifçe kendisini penisime sürttüğünde inledim. "Hiç fark etmemiştim hemen kayıyorum."Bu seferde kendisini penisimde kaydırıp bacak arama girdiğinde sinirle küfür savurmuştum.
"Seni sikerim Felix.. ah düzgün hareket et!"
"Ah Kralm sizi sinirlendirdim mi? Çok üzgünüm." Üzgün surat ifadesi yapıp elini pantolonunum üzerine koyup penisimi okşadı."Seni bağışlarım... eğer onu emersen."
Kıkırdayıp başını salladı. "Cezam neyse çekmeye hazırım Kralım~"Pantolonumu açıp iç çamaşırımla birlikte bacaklarımdan sıyırmış ve minik elini penisime değdirdi.
İnleyip başımı yastığa yasladım.Penisimde hissettiğim dudaklar delirmemi sağlarken elimi sarı saçlarına atıp sertçe bastırdım. Öğürdüğünde biraz elimi gevşetip yüzüne baktım.
Alnının kenarlarından terler akarken bile bir insan tanrıça gibi durabilir miydi?Ya da ağzına bir penis varken bir insan tanrıça gibi durabilir miydi?
Her şeyi siktir edin bir insan nadım tanrıça gibi olabilirdi ki?
Dişlerini penisime sürttüğünde ağzına boşalmamak için hızla onu altıma çektim.
"Yeterli meleğim."
"Ama süt istiyordum?"
"Şu an ben süt içmeliyim.. daha sonra sanada içireceğim söz güzelim."Kıkırdayıp başını sallamıştı. Başını yastığa koyup bana bakarken dilimi ısırdım. Altın sarısı saçları kuş tüyünde yapılmış yastığa yayılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy ~HyunLixİn~ ✓
Teen Fiction-tamamlandı devam kitabı var- Kitap threesome'dir buna dikkat ederekten okuyunuz yani üçlü ilişki barındırır. Hyunjin ve Jeongin evli iki Kraldır. Jeongin bir Alfa Hyunjin bir Delta olduğu için çocukları olması imkansızdır. Jeongin bulduğu fikir il...