İyi okumalar~Hwang Felix
"Hyunjin biraz daha başımda dönmeye devam edersen tekrar kusacağım."
"İyi olduğuna emin misin? Yüzün hala bembeyaz."
"İyiyim ve Seungmin hyungta iyisin dedi? Dimi hyung?""Hı? Evet beni rahat bırakında uyuyayım bi!"
Sinirle çıkıştığında gülmüştüm.
"Aşkım hyung haklı bırak gitsin odasına ve uyusun.""Ya sana bir şey olursa gece? Ben paniklersem ne olacak?"
"Hyung sen git lütfen kusura bakma senide rahatsız ettik."
"Önemli ama neyse. Felix hatırına affediyorum iyi geceler size.""Hyunjin ben her bayıldığımda birilerini çağırmaktan vazgeç. Hamileliğimde normal diye sana yüz kere dedi hyung."
"Ama endişe ediyorum."
"Biliyorum ama endişe edecek bir şey yok. Bebeğimiz biraz beni yoruyor sadece."Dudakları büzülürken beni kucağına çekmiş ve saçlarımı karıştırmıştı. "Shin'de böyle miydin?"
"Anlamadım?"
"Shin'e hamileyken de böyle miydin? Yani öyle bayılmaların falan çok oluyor muydu?"Sıçmıştım tam anlamıyla.
"Hayır.. yani oluyordu ama aşkım bunlar geride kaldı. Karnımda bir canlı var elbetteki kolay bir şekilde dünyaya gelmeyecek bunun zorlukları var."
"Yani Shin'de böyleydin."
"Evet.. o bir Deltaydı. Her şekilde dahada zordu.""Keşke.. daha önceden farkında olsaydım sana olan aşkımı."
"Nerden çıktı şimdi bu?"
"Hiç bebeğim.. hadi uyuyalım daha sonra konuşuruz bunları."
"Hyunjin bana bir şeyden dargınsın farkındayım. Bir şey mi yaptım sana?"
"Hayır yavrum.""Yalan söylemeyi kes.. lütfen gerçekleri söyle bana."
"Bensiz yapabilir miydin?"
"Ne?"
"Bensiz olsan mutlu olur muydun? Bayılmaların falan belki olmazdı."
"Hyunjin beni götünden mi dinliyorsun? Sana diyorum ki hamilelikte çok normal bir şey bu."
"Sorumun cevabı bu değil.""Hah.. Sensiz olsam mutlu olmazdım."
"Mutlusun ama.. kaç gündür."
"Gerçekten delireceğim şimdi. Hyunjin kaç gündür yanımıza gelmiyorsun. Beni öpmüyorsun bile sürekli kendini geri çekiyorsun!""Seni üzmekten korkuyordum sadece ama sen sürekli Jeongin ile birlikte oluyorsun. O seni üzmeyecek diye mi?"
"Aşkım bu da nerden çıktı? Jeongin ile birlikte olma sebebimiz biliyorsun ki ondan hamile kalmak istediğim içindi. Bunu sende biliyorsun ve son zamanlarda sürekli işim var diyerek yanımıza gelmedin.""Ben.. bilmiyorum son zamanlarda çok dışlanmış hissettim kendimi."
"Özür dilerim sana böyle hissettirdiğimiz için fakat böyle bir şey asla olamaz. Hamilelikten dolayı çok fazla hormonlarım yüksek ve olur olmadık yerde tabiri caizse azıyorum. Jeongin yanımda ilgilenmek için zorunda kalıyor. Hatta bu yüzden üzülüyorum sürekli benimle ilgilenmek zorunda kalıyor diye ama..""Böyle olduğunu bilmiyordum."
"Tamam önemli değil ikimizde çokça üzüldük."
"Ben.. özür dilerim seni kendimden uzaklaştırdığım için.. aslında hepsini kendi kendime yaptım küçük bir olayı içimde büyüttüm."Gözleri dolu şekilde bana bakarken uzandım ve dudaklarını öptüm. "Seni seviyorum Hyunjin her şeyden çok ve bunu unutma. Ölüm sadece bizi ayırabilir. Bir daha kırıldığında direkt bana söyle kendimi ifade edebileyim. Hm?"
"Tamam.." dudaklarını öpüp kucağına kıvrıldım. Karnımda hissettiğim tekme ile gülümsemiştim. "Bak babası burada kim var."
Hyunjin'in büyük elini karnıma koymuştum.
İkinci bir tekme gelince gözleri kocaman olmuştu.
"İlk tekmesi mi?!"
"Evet.. babasının üzgün olmasına dayanamamış öyle diyor. Şey bi de Felix babasını öpecekmişsin bi de sevecekmişsin bi de sevişçekmişiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy ~HyunLixİn~ ✓
Teen Fiction-tamamlandı devam kitabı var- Kitap threesome'dir buna dikkat ederekten okuyunuz yani üçlü ilişki barındırır. Hyunjin ve Jeongin evli iki Kraldır. Jeongin bir Alfa Hyunjin bir Delta olduğu için çocukları olması imkansızdır. Jeongin bulduğu fikir il...