Bölüm dokuz 'Bebek arkadaş'

2.8K 265 99
                                    


Yorum yaparsanız bir tık mutlu olurum hani

Hwang Felix

"Ama bu çok kalın hiç sevmedim!"
Kollarımı birbirine bağlayıp karşımda bana bakmadan kumaşlara bakan Omega ile kaşlarımı çattım.

"Sana diyorum Omega! Ben o kumaşları istemiyorum!" Çığlık atarcasına bağırdığımda sesime her ne kadar inanamasamda yüksek çıkmasına izin vermiştim. Ben prenstim elbette sözüm geçecekti! Her ne kadar ben kabul etmesemde gözdeydim!

"Ama prensim bunlar en pahalı kumaşlar daha güzelini getirtmemiz imkansız!"
Bana bağırdı?

"Sen bana mı bağırdın az önce!" Çığlık attığımda Omega koşarak odadan çıkmıştı. İyi yapmıştı yoksa üzerine atlayacaktım!
"Görüyor musun bana ne dedi."
"Aslında prensim bir şey demedi ama.."

Geri gelen hizmetli omegamın konuşması ile kırmızı gözlerimi ona çevirdim. "Sende kapıya çıkmak istiyorsun herhalde!" "Özür dilerim prensim siz haklısınız bakın ben hemen krallarımıza haber göndereceğim ve size istediğiniz ince çiçekli kumaşlardan almak için adam göndereceğiz tamam mı?"

"Tamam..."

Sessizce yatağıma oturup kasedeki meyvelerden ağzıma attım. "Bunlar ilaçlı değildir dimi?" Tek kaşımı kaldırıp omegama baktım. "Hayır prensim özellikle ben tadıp getiriyorum."

"Ya sana bir şey olursa? Sen deneme şöyle alt katta kalan kötü omegalar varya onlara denet.."
"Tamam prensim bundan sonra onlara yediririm." Omega tekrar odada dağıttığım eşyaları düzenlemeye dönerken ben elimi göbeğime koymuştum. Güzel bebeğim bir aylıktı ve şimdiden her şeyi ile belli ediyordu. Veliaht olacağını.

Kapı tıklandığında odaya Jeongin ve Hyunjin girmişti.
Bu iki haftalık süreçte büyü bozulmuş ve Hyunjin daha iyi olmuştu. En azından bana kızmıyordu.

"Ne oldu burada?" "Savaş çıkmış gibi.."
Önce Hyunjin sonra Jeongin konuştuğunda gözlerim doldu.

"Benim istemediğim kumaşlardan bana getirmiş... ha şu arkanızdaki pis omega! Ya ben diyorum ki bu kumaşları giyemem bana hem kaşıntı yapıyor hem pis pis tüylü."

"Kralım aslında onları prensimiz istedi." "Şimdi de istemiyorum ne yapacaksın? Beni mi öldüreceksin? Yah sizde gülmesenize bir şey söyleyin şu omega bozuntusuna! Resmen benim kararımı sorguladı."

"Prensim onlar en pahalı kumaş daha lüksü yok ama ben ne yapabilirim?"
"Banane ya banane ben o prensesin çiçekli kumaşlarından istiyorum."

Bahsettiğim prenses bir hafta önceki davette gördüğüm prensesti. Çok güzel elbisesi vardı.
"Tamam endişelenme ve sakince otur biz almaya göndereceğiz o kumaşlardan tamam mı?"

Jeongin ilgi ile konuştuğunda gözlerimi ona diktim. "Söz mü?" "Söz bak hatta şimdi kapıdaki muhafıza söyleyeceğim."

Jeongin kapıdan omegalar ile çıktığında Hyunjin ile baş başa kalmıştık. Yüzüme basan ateş ile elimi yanaklarıma bastırdım.
Saçmalama Felix ona aşık olamazsın o Jeongin'in Deltası!

"Nasılsın Vita?"
"İ-iyiyim Kralım siz?"

"İyiyim.. buraya gelmemizdeki amaç öncelikle sana bahsettiğimiz odayı hazırlamamız. Jeongin ile senin beğendiğin bir odan olmasını istedik. Bu yüzden hadi birlikte gidelim."

Elini uzattığında bir eline baktım bir yüzüne. "Ne yapacağım?"
"Elimi tut gidelim Jeongin'de kapıda bizi bekliyor."

"Tamam kralım." Elini tuttuğumda beni yataktan kaldırmış daha sonra birlikte odadan çıkmıştık. Vanilya kokusu burnuma doldukça içimdeki bir şeyleri tetikliyordu.

Galaxy ~HyunLixİn~  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin