Bölüm otuz sekiz 'Çadırda mı?'

1.6K 170 67
                                    


Bu bölümde minnak bir smut bulunmaktadır. Aklıma bu fikri sokan elbetteki feleexiee

İyi okumalar

Felix

"Keşke bir gün daha kalsanız..."
"Kalmak isterdik fakat dönmemiz gerekiyor. İki kralda krallığının başında değil."
Hyunjin sertçe konuşurken Yeosang başını sallamıştı anlayışla.

"İsim töreninde tekrar gelin lütfen."
"Gelebilir miyiz bilmiyorum..."
Hyunjin ve Jeongin biraz uzakta olduğu için duymamıştı. Zaten doğumuma az kalacağı için getireceklerini de düşünmüyordum.

"Bebeğim hadi artık gitme vakti."
Jeongin yanıma gelirken dudağımı büzüp Yeosang'a sarılmıştık.

"Seni özleyeceğim."
"Bende seni özleyeceğim.. bebişlere iyi bak."
"Sende yeğenlerime iyi bak!"

Kıkırdayıp ondan ayrıldım. Birlikte yola çıktığımızda bu sefer Jeongin'in sırtına binecektim. Hyunjin anlamsız bir şekilde durgundu. Neden bilmiyorum ama durgundu işte. Yüzümüze bakmıyordu. Yanımızdaydı ama sanki ruhu uzaklardaydı.

"Yavrum gel kucağıma." Hyunjin bana seslendiğinde Yeosang'a el sallayıp Hyunjin'in yanına ilerledim. Jeongin kurt formunda önümüzde dururken Hyunjin beni kucağına almıştı. "Önce öp beni.." ilk anlamsızca bakmış ardından yanağımı öpmüştü.

"Bu ne ya? Arkadaşın mıyım ben senin?"
Dudaklarımı dudaklarına bastırıp söylenirken bana burukça tebessüm etmiş ve Jeongin'in sırtına bindirmişti.
"Sıkı tutun Felix."
"Tamam bebek değilim baba.."

Kıkırdayıp o da yanımızda kurt formuna dönerken yola çıkmıştık. Uzun bir yolculuğun ardından hava kararırken yine bir dere kenarından durmuş ve çadır kurulmuştu.

"Bebeğim sen Felix ile çadırda kal, ben etrafı kolaçan edeceğim.. dışarda kalsam daha iyi olur güvenlik için."
"Tamam aşkım dikkatli ol."

Jeongin başını sallayıp Hyunjin'in dudaklarını öperken ben üzülmüştüm. Neden bizimle kalmıyordu ki? Hyunjin beni öpmeden yanımdan uzaklaşırken dudaklarım titremişti.

"Neden beni öpmedi Hyunjin?"
"Bebeğim farketmemiştir o.. hadi gel çadıra girelim biz."

Çadıra girdiğimizde Jeongin uzanıp beni kucağına çekmişti. "Büzme o güzel dudaklarını ve asma o suratını. Ne demiştim ben?"
"Ama Hyunjin'in bir şeyi var.. bakmıyor yüzüme."

"Hayır bebeğim bunuda nereden çıkardın? Çok iyi durumda şuan?"
"Emin misin?"
"Evet bebeğim sen kuruntu yapıyorsun."

Dudaklarımızı birleştirirken içime sus serpmişti biraz. Unutmuş olabilirdi beni öpmeyi değil mi? Ne var bunda Felix of amma abartı yaptın.

"Yorgun musun uyuyalım mı?"
"Hayır.. bence bir şeyler yapabiliriz.."
"Çadırda mı?"
Şaşkınca ona bakarken dudaklarımı öpmüştü.
"Birazcık yaramazlıktan hiç bir şey olmaz öyle değil mi...Bebeğim..?"

Ses tonu içini titretirken sessizce başımı salladım. Dudaklarımızı birleştirirken beni altına almış ve üstüme ağrılı vermeden uzanmıştı.

Üstümdeki gömlek gibi olan elbisenin düğmelerini açarak bedenimin çıplak kalmasını sağlarken yanaklarım kızarmıştı.
"İçinde bebeğimizi taşıdığın halde utanmana tapıyorum Felix.. tanrım nasıl bu halde bile güzel olabiliyorsun ki?"

Galaxy ~HyunLixİn~  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin