Bölüm yirmi bir 'Kralım'

2.8K 242 116
                                    


Bölümde eser miktarda smut bulunmaktadır zaten başta uyarı yaptım fakat isteyen varsa direkt bölümü geçsin iyi okumalar 🤍

Hwang Felix

Yaklaşık on beş dakika sonra Shin doymul ve uyuya kalmıştı. Ayağa kalkıp göğüsümü kapattım ve Jeongin ile Hyunjin'e döndüm. Hyunjin kaşlarını çatarak bana baktığını görünce tek kaşımı kaldırdım.

"Bir şey mi oldu?"
"Neden bana yalan söyledin bu gün?"
"Aşkım.. göbeğimin sarkmasını önlemek için giymek istiyorum ama izin vermiyorsunuz.."
"Çünkü seni o halinlede seviyoruz."

Jeongin konuştuğunda omuz silkip yanlarına gittim. "Sadece sizin beni sevmeniz önemli değil. Yani tabiki bu da önemli ama benimde kendimi sevmem önemli değil mi sizce?"

"Önemli güzelim önemli de.. kendine zarar vermeni istemiyoruz."
Omuz silktim. "Bazen takıyorum hep değil."

İkiside başını salladığında Hyunjin'in dudaklarını öptüm. Jeongin beni belimden kavrayıp kapıya sürükledi. Hyunjin Jeongin'i öptü ve benim yanağımı okşadı.

"İyi eğlenceler bebeklerim."
Yüzüm kızarırken Jeongin beni odadan çıkartıp kucağına aldığında minik bir çığlık kaçmıştı dudaklarımdan. Hızla kollarımı boynuna sardığımda gülmüş ve beni merdivenlerden yukarıya taşımıştı.

Beni odamıza kadar taşımış ve kapımızı açıp içeriye girmişti.

Beni yatağa bıraktığında kapıyı kapatıp kilitlemiş ve bana dönmüştü. Gözlerimi hızla ondan çekip odada gezdirdim.

Yanıma yaklaştığını hissediyordum ve bütün kanım yanaklarıma çekiliyordu. Jeongin dizlerinin üstüne çöküp ellerimi ellerinin arasına almış ve minik bir öpücük bırakmıştı.

"Güzelim?"

Nefesimi tutup gözlerimi onun gözlerine diktim. Gözleri parıldıyordu.
"Geçen sevişmemizi hatırlıyorsun değil mi?"
Başımı ağır ağır salladım.
"H-hatırlıyorum.."

"Peki neden korkuyorsun şu an?"
Elini yanağıma çıkartıp okşadı. "Korkmuyorum sadece endişenleyorum. Seni memnun edememekten.."

"Sen melek gibisin bebeğim. Beni elbette memnun edersin önemli olan senin canın acımaması..."
"Ben canımın acımasına alışığım.."
"Bunu deme işte. Artık canın acımasın bırak başkalarının canı acısın güzelim. Bırak başkaları düşünsün bir şeyleri."

"Ama-"
"Aması maması yok şu an canın acırsa çığlık atacağına veyahutta bize söyleyeceğine yemin etmeni istiyorum."
"Ama bu büyük bir şey."
"Canın acıması da büyük bir şey. Artık canın acımasın diye Hyunjin ve ben her şeyi yapacağız tamam mı? Diğer sevişmemizde canın yandı mı?"

"H-hayır." "Yalan söylüyorsun? Hangimiz yaktı canını?"
"Y-yanmadı canım dedim ya.."
"Felix bebeğim sen yalan söyleyince o güzel gözlerin hep fıldır fıldır dönüyor ve kekeliyorsun. Şimdi doğruyu söyle."

"Sadece... ilk gecemizi hatırladım. Hyunjin'e karşı sevgim oldukça fazlaydı fakat hala korkuyordum ondan. O yüzden canım acımıştı."

Eğilip dudaklarımı yumuşakça öptüğünde karşılık vermiştim. Dudaklarımızı ayırıp minikçe öpmüş ve ayağa kalkmıştı.
"Söz veriyorum artık korkmayacaksın."

Kıkırdayıp ayağa kalktım ve ona arkamı döndüm. Elbisemin fermuarına elini koymuş ve bir elini belime sarmıştı.
Fermuarımı açtığında elbisem göğüsümden aşağıya düşmüş ve sadece ince saten geceliğim ve korsem ile kalmıştım. -medya-

Galaxy ~HyunLixİn~  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin