Bölüm on 'Kıskanç Çiçek'

2.8K 260 149
                                    



Bu bölüm üç gündür bildirimleri tabiri caizse s*ken feleexiee 'e ithaf ediyorum.



Hwang Jeongin

Hyunjin'in dudaklarımı sertçe öpmesi ile uyandım. "Bebeğim ben bu gün çok yoğun olacağım deliğine krem sürmeyi unutma ve Felix ile bebeğimiz sana emanet."
"Tamam.. kendini çok yorma."
"Neden... akşam masaj yaparsın işte fena mı?"
"Hyunjin!"

Kahkaha atıp son kez saçlarımı öpüp odadan çıkmıştı. Bende yataktan kalkıp sızlayan deliğim ile birlikte hamama girmiş güzelce yıkanmıştım.

Ardından şifalı ağrı kesici karışımı deliğime sürüp ellerimi yıkadım ve odamızdaki dolaptan takımımı çıkardım. Üstümü giyindikten sonra odamdan çıkıp Felix'in odasına yöneldim.

-

Bahçede oturmuş Felix için elma soyarken güneşin altında parlayan bedenine baktım. Tanrım gerçekten büyük bir hata yapmıştım.
Ama hata o kadar güzel o kadar can alıcıydı ki bir kez daha olsa yine yapardım.

"Çiçeğim."
"Efendim meleğim?"

Birde bu lakaplar vardı. Benim çiçek gibi koktuğumu söyleyip bana böyle seslenmeye başlamıştı, hoş benimde işime geliyordu.
Kısa süre içersinde kalbimde yer edinmişti fakat buna izin vermemem gerekiyordu.

Ama tanrım o... o kadar güzeldi ki. Nefes alışı bile bir isana güzel gelir miydi? Felix'in nefes alıp verişi bile bana güzel geliyordu.
Yemin ederim ki aşık olmasam daha önce bu aşk derdim.

Aşık olunmayacak gibide değil ki.

"Çiçeğim ama seninle konuşuyorum beni dinlemiyorsun! Sevmiyorsun dimi artık beni.."
Felix gözlerini doldurup ağlamaya başladığında kaşlarımı çattım.
"Üzgünüm bebeğim çok önemli bir şey düşünüyordum."

"Neyse affettim seni. Ben diyorum ki şu duvarı pembeye boyayalım."

Kalenin bir kısmısı gösterdiğinde kıkırdamak istemiştim ama canıma susamamıştım.
"Ama hayatım lila daha güzel olmaz mı?"
"Hı? Lila mı? Ah aslında o da olabilir ya da maviii hatta bütün sarayı mavi yapalım mı?"

"Bebeğim dalga geçiyorum sen hiç lila saray gördün mü??"

Dudakları büzülüp gözlerini kırpıştırdığında dilimi ısırdım. Siktir ama ya.
"Doğru zaten ben niye bu kadar sahiplendiysem.. zaten gidicem." Elini göbeğine koyup okşadığında dudaklarımı ısırdım.

Elimi ona uzatıp minik elini ellerimin arasına alıp bir kaç tane öpücük bıraktım. "Bebeğim bunları konuştuk. Sen gitmeyeceksin hep burada kalacaksın ve fazlalık değilsin. Ayrıca sen iste bütün dünyayı lila, pembe, mavi yaparız fakat sarayda kötü durur bence.. illa çok istiyorum diyorsan senin tarafına mavi yaparız hm?"

Felix dudaklarını büzüp başını iki yana salladı ve gözlerindeki incileri akıttı. Uzanıp göz yaşlarını sildim ve onu kucağıma çekip sarı saçlarını okşadım.

Onun saçının tek teline zarar gelmemesi için sarayı bile yakardım.

-3 ay sonra-

Galaxy ~HyunLixİn~  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin