Jeongin bu ne hal çiçeğim ısırcam o sarı saçlarını?
İyi okumalar çiçeklerimHwang Jeongin
"Biriniz dahi Prense baktığınızı göreyim bakın kötü gözle demiyorum onu zaten bakamazsınız olurda bakarsanız, kellenizi vurdurmak için bir saniye düşünmen!"
Sert ses tonumla konuştuğumda hepsi başını sallamıştı. "Yunshin ve Jea Jin. İkiniz mahzene iniyorsunuz." O iki beta Felix'i gözleriyle yiyip bitirmişti.
Betalar isyan etsede iki muhafız onları götürmüştü. Kapı hızla açılmış ve içeriye Jimin girmişti. "F-felix'in yanına gelmelisiniz."
Hyunjin ile ikimiz aynı anda tahttan kalkıp hızla odadan çıkmıştık."Ne oldu Jimin?"
Hyunjin endişe ile konuşmuştu. "Siz gittikten sonra meyve yemiş daha sonra uyuya kalmış. Büyük ihtimalle omega üzerine uyku getirici ilaç koymuş.""Bir şey yapmış mı?!" Hyunjin sinirle bağırdığında Jimin başını iki yana salladı. "Mary görüp bize söylemese yetişemezdik."
Başımı sallayıp kapıyı açtım. Felix uyuyordu yatağında.Yanına ilerleyip sarı saçlarını okşadım. Bende yemiştim meyveden fakat o bir Vita olduğu için ilaçla uyuya kalmıştı. Benim uykuya dalmam için anca kafama vurup bayıltmaları gerekirdi.
"O iki piç nerede?!"
Hyunjin sinirle bağırdığında Felix yerinden sıçramış ve etrafa korku ile bakmıştı.
Uzanıp kollarımı ona sardığımda ilk çekilmeye çalışmıştı. "Bırak! Lütfen bırak beni..."
"Şişh benim Jeongin..."Felix biraz başını kaldırıp beni gördüğünde gözü yaşlar ile dolmuştu. Kollarını belime sarıp hıçkırarak ağlamaya başlamıştı.
"Tamam ağlama bir şey olmadı..."
"Ç-çok korktum..."
Biraz daha sırtını okşayıp saçlarını öptüm ama Felix sakinleşmemişti. Yataktan kalkıp Hyunjin'e döndüm."Ona sarıl kurdu seni hissederse biraz sakinleşir belki."
Hyunjin başını sallayıp yatağa oturmuş ve kollarını Felix'e sarmıştı. Felix ilk başta daha çok ağlamaya başlamıştı. Endişe ile ona baktığımda aklıma olaylar dolmuştu.
Felix zaten Hyunjin'den korkuyordu. Fakat kurdu bir süre sonra Hyunjin'den istem dışı feromon salgılamış ve Felix sonunda biraz durulmuştu.
"Bir şey yaptı mı sana onlar Vitam?"
Felix başını iki yana sallamıştı ama bir şey yapmamış olsa bu kadar korkar mıydı bilmiyorum. "Felix bir şey yaptıysa korkmadan söyle güzelim. Kimse senden önemli değil bu sarayda."Felix utanarak boynunu göstermişti.
"Orospu çocuğu!
"Orospu çocuğu!"Hyunjin ile eş zamanlı aynı küfürü etmemize mi şaşırsam kurdumun atılmasına mı.
Dudağımı ısırdım. "Başka bir şey yaptı mı?"
"Sadece bana sarıldılar yani üstüme yattılar ben kaçmaya ç-çalışınca belimi tuttu sıktı.""Aç bakayım belini."
Hızla arkamı döndüğümde bir kaç hışırtı duymuştum. Bir kaç saniye içersinde Hyunjin küfür ederek odadan çıkmıştı."Kralım dönebilirsiniz. Şey Hyunjin kralım nereye gitti birden?"
Felix'e döndüğümde belini kapıyordu. Şans eseri gördüğüm büyük morluklar ile kurdum deliye dönmüştü.Belanızı siktim sizin.
"Felix bebeğim az işimiz var Jimin senin yanında duracak tamam mı? Hemen geleceğiz seni tek bırakmıcam tamam mı?"
Felix başını salladığında uzanıp saçlarını öptüm ve hızla odadan çıktım. Jimin'i odada bırakıp kapıdaki muhafızın yanına gittim.
"Hyunjin nerede?" "Mahzene indi kralım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy ~HyunLixİn~ ✓
Teen Fiction-tamamlandı devam kitabı var- Kitap threesome'dir buna dikkat ederekten okuyunuz yani üçlü ilişki barındırır. Hyunjin ve Jeongin evli iki Kraldır. Jeongin bir Alfa Hyunjin bir Delta olduğu için çocukları olması imkansızdır. Jeongin bulduğu fikir il...