A Final

1.3K 129 157
                                    



-ANGST-

Alternatif finaldir asıl final bir kaç gün içinde yayınlanacak bu angst olan.

Bir daha angst yazmayacağım 😭


Yazar anlatımından.

Sarayda büyük bir telaş vardı.

Eh kolay değil zira Prens Shin evleniyordu.
Kral Delta tahtından vazgeçmek için gençti bu yüzden, oğlu için bir saray yaptırmıştı.
Kral Alfanın şehrinde.

Vitaya gelirsek çokça üzgündü oğlundan ayrıldığı için fakat bir yandan da mutluydu. Bir bebeği daha olacaktı.

Korkuyordu çokça çünkü içinden hissediyordu, ölecekti. Eşlerine söylemiyordu ama hissediyordu.

"Yavrum çocuklar hazırlandı hadi yerlerimize geçelim."
Kral Hyunjin gözdesinin belinden tutup ona yardım sağlarken birlikte bahçeye kurulmuş tahtlara ilerlediler.

Hyunjin eşinin emniyetinden emin olduktan sonra kendi yerine geçip oturdu.

"Şenlik başlasın!"
Kral Jeongin'de bağırıp eşinin yanındaki boş tahta geçerken gözdesine bir bakış atıp önüne döndü.

Müziğin yükselmesi ile çocukları uzun çiçeklerle süslenmiş yoldan ilerlemeye başladı.
Felix gözleri dolu dolu izlerken Hyunjin ve Jeongin gözdelerinin ağlaması ile sinirlenmişlerdi.

Eh iki kral 40. Yaşlarına gireceklerdi ve huysuzlukları şimdiden baş göstermişti.

"Felix ağlama!"
"Felix ağlama!"

Yıllar geçsede değişmeyen tek şey iki kralın gözdelerine karşı olan sevgisiydi.

"A-ama nasıl ağlamayayım? Bebeğim kocaman oldu şimdi evleniyor."

Hıçkırarak konuştuğunda Hyunjin yerinden kalkıp gözdesinin önünde diz çöküp yanaklarınaki yaşları eli ile sildi.

"Ne güzel işte."
"Güzel ama üzülüyorum."
Son cümlesini dudaklarını büzerek söylediğinde kral dudaklarını öptü gözdesinin.

Gözdesi utanç ile başını eğerken iki kral güldü bu haline.

Ardından duran müzik ile herkes ayağa kalktı. Hyunjin gözdesinin beline destek olup ayağa kalkmasını sağladıktan sonra çocuklarının yanına ilerlediler.

"Krallarımızda geldiğine göre nikah töreni başlasın!"

"Siz Jung Maysa. Hiç bir baskı ve zorlamanın altında kalmayarak, Prens Delta Shin'i eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"

"Ediyorum."

"Siz Prens Delta Shin. Hiç bir baskı altında kalmadan Jung Maysa'yı-"
"Ediyorum!"

Bütün salon bu sabırsız prense kahkahalar eşliğinde gülerken sabırsızlığı herkese kral Hyunjin'i hatırlatmıştı.

"Bende sizi kralımızın bana verdiği yetkiye dayanarak eş ilan ediyorum! Prensim prensesinizi öpebilirsiniz."

Shin sabırsızca eşinin dudaklarına kapanırken Felix ağlamaya devam etmişti.
Çalan müzik ile krallar ve gözde yerine geçerken yeni evlenen çiftte sahneye geçmişti.

İlk danslarının ardından prenses Maysa babası ile dans ederken Shin bütün endamı ile gelip annesinin önünde eğilmişti.

"Güzeller güzeli annem benimle dans eder misin?"

"Önce bize sorcaksın oğlum o bizim eşimiz!"
Hyunjin kendinden ödün vermeyip mırıldanırken Shin babasına gülümsemişti.

"Seve seve biricik oğlum."
Eh karnındaki de tepkisini koymuştu.

Felix elini oğlunun elinin arasına koyup oğlu ile dansa kalkarken eşlerini son görüşleri olduğunu bilseydi hiç kalkmazdı oradan.

"Ağlama artık annem.."
"Üzüntüm değil bebeğim yanlış anlama. Maysa'yı da kızım gibi sevdiğimi biliyorsun fakat, ilk göz ağrımsın. Yerin çok farklı bende.
Babanlara söylemedim ama.. içimde bir boşluk var ve gün geçtikçe beni öldürüyor.

Düğün gününde böyle konuşmak istemezdin ama... sanırım öleceğim-ah!"

Felix'in sırtına saplanan ok ile bedeni öne savrulmuştu.

"Anne!"

Felix bedenine yayılan acı ile gözlerini yumup geri açtı.
"Anne dayan lütfen.. MUHAFIZLAR! HEMEN YAKALAYIN ONU!"

Shin bağırarak emir yağdırırken çoktan iki kral eşlerinin yanına gelmişti.
"Bebeğim açık tut gözünü iyi olacaksın."

Felix güldü Alfa eşinin dediğine. İyi olacak mıydı sahiden? Ah hayır o ölüyordu.

"Hyunjin..."
"Söyle meleğim. Söyle nefesim..."
"Si-sizi seviyorum ç-çok.. birbirinize iyi bakın ve— özür dilerim... sizi bu kadar erken bırakmak istemezdim."

"Bırakmayacaksın bizi Felix hayır bebeğim bizi bırakmazsın yasaklıyorum sana bunu.."

"S-son kez öpün beni.. lütfen."
İki kral gözdelerinin üzerine eğilip dudaklarını dudaklarına bastırdı.

O anda minik beden son nefesini verdi.

İstediği olmuştu. Sevdiklerinin dudaklarında canını vermişti.

-

Sonunda gerçekten ağlayarak yazdım.
Bu zamana kadar benimle olduğunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın kendinize çokça değer verin.
Bu bir hikaye, kendinize değer verip sevmediğiniz sürece hikayedeki gibi bir aşk yaşamazsınız bunu unutmayın.

Sizi seviyorum iyi ki benimleydiniz...

Galaxy ~HyunLixİn~  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin