Bölüm otuz bir 'Anne'

1.9K 205 135
                                    



Üçlü smut yazmadım çünkü üçlü smutlar gerçekten zorlayacı oluyor ilerki bölümlerde zaten bir kere daha yazacağım bu yüzden smut yok. 🫶🏻

Hwang Felix

-2 ay sonra-

Karnımdaki ellerin hareketlenmesi ile uyanmıştım. Hyunjin yan tarafımda uyuyordu. Jeongin ise elini göbeğime koymuş okşuyordu.
Elinin üzerine elimi koyup dikkatini çektim.

"Günaydın güzelim."
"Günaydın.. saat kaç?"
"9'a yaklaşıyor."
"Hii neden beni uyandırmadın? Oğlumuz acıkmıştır."

"Yorgunsun çünkü bebeğim. Hem ben iki saat önce bebeğimizi yanına getirip emzirttim. Uyku sersemi olduğun için hatırlamıyorsun."
Başımı sallayıp hafifçe doğruldum.

"Kalkalım ama çok geç olmuş işleriniz de var sizin"
Jeongin beni kucağına çekip saçlarımı karıştırdı. "Dinlen sen meleğim."
"Ama işleriniz var?"

Alnımı öpüp saçlarımı okşadı. "Önemli değil hallederiz biz." "Durgun gibisin.."
"Hayır bebeğim onu da nereden çıkardın?"
"Gözlerinden anlıyorum onu çiçeğim... ve mühürümden."

Elimi keskin çenesine çıkartıp okşadığımda gözlerini kapatıp elime yaslamıştı yüzünü.
"Sadece bebek mevzusunu kafama taktım."
"Neden ki?"

"Bilmiyorum... alfam kısır değil bunu biliyorum fakat buna rağmen neden hala bir bebeğimiz daha olmuyor sinirleniyorum istemsizce."

"Tanrı vermediyse bir sebebi vardır sevgilim. Kendini gereksiz yere üzme. İkimizde sağlıklıyız bir bebeğimiz daha olmuyorsa zamanı vardır. Ayrıca Seungmin hyung ne dedi? Daha Shin bir yaşında olduğu için sütüm koruyabilirmiş. Bu yüzden de olmama olasılığı çok yüksek."

Jeongin başını sallayıp alnımı öpmüş ve yataktan kalkmıştı. "Sana üzücü bir haberim var." "Ne? Neden kalktın yanımdan?"
"İki haftalığına bir toplantıya gitmem gerekiyor."

"Ne?"
"Şehir dışında olacağım sadece meleğim. Hyunjin burada kalacak ama merak etme."
"Ama senide isityorum ben yanımda!"
Dudak büzerek konuştuğumda gülüp dudaklarımı sıkmıştı.

"Ne zaman gideceksin peki?"
"Bu gece yola çıkcağız."
"Of ya!"

Sinirle yataktan doğrulduğumda deliğimde ki sızlama ile inlemem bir olmuştu. Hyunjin hiç bir şeyde uyanmaz sadece canım acımalarında alarm gibi ayağa kalkardı.
Yine aynısı oldu ve fırladı yataktan.
"Ne oldu bebeğim?"

"Deliğimi dün gece yırttınız ya! Acıyor ne olacak..."

Hyunjin uyku mahmuru bana bakarken göz devirip yataktan kalktım. Hamam girip suyu açtıktan sonra boy aynasından vücuduma baktım. Doğumdan sonra vücudum toparlamıştı hafif bir göbeğim vardı sadece.

Bacaklarımdaki hafif çatlaklarda gün geçtikçe kremler sayesinde azalıyordu. Çıplak bedenimin arkasında beliren iki silüet ile irkilmiştim. İkiside yan yana durup bir ellerini belime sararken aynadaki yansımamız çok güzeldi.

İki erkeğe sahip olmak fazlası ile güzeldi.
Heleki bunlar dünyanın en mükemmel adamları ise... daha da mükemmeldi.
Hyunjin dudaklarını yanağıma bastırdığında Jeongin boynuma öpücükler bırakıyordu.

"Çiçeğim normalde sana sinirliyim, fakat gideceksin diye ses etmiyorum.."
"Söyledin mi?" Hyunjin dudaklarını yanağımdan ayırıp Jeongin'e baktığında Jeongin onaylar mırıltılar çıkarmıştı.

Jeongin hala boynumla ilgilenirken Hyunjin suyu kapatmış ve ikimizide kendisi özenle yıkamıştı. Daha sonra birlikte hızlıca giyinmiş ve kahvaltı için bahçeye çıkmıştık.

Galaxy ~HyunLixİn~  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin