Bu bölümü smut yapmak isterdim fakat hasta feliximiz 🥹
Ek bilgi yazarınız yorum istiyor🥹
Hwang Felix
Jeongin gideli yaklaşık bir hafta olmuştu. Bu bir haftalık süreçte ne Hyunjin yanıma uğramıştı nede ben onun yanına gitmiştim.
Daha doğrusu odadan dahi çıkamamıştım.
Üç gündür ateşim vardı ve dört gündür mide bulantılarım.Omegamı dahi odaya almıyordum. Bu yüzden kimsenin haberi yoktu hasta olduğumdan.
"Prensim."
"Efendim omega?"
"Gelebilir miyim? Kralımız Shin'i görmek istediğini söyledi. Ona götüreceğim."Beni görmek istemiyor muydu yani? Gözlerim yaklaşık bir haftadır olduğu gibi tekrar dolarken hıçkırık bırakmıştım boş odaya.
"Uyuyor gel yatağından al bir kaç saat beni rahatsız etmeyin."
Arkamı dönüp gözlerimi kapattığımda kapı açılmış ve omega içeriye girmişti. Bir kaç dakika içersinde kapımın kapanması ile gözlerimi kapattım. Yarın olacakları bilmeden huzursuz bir uykuya daldım.-
Hwang Jeongin
Mühürümdeki ince sızılar sayesinde ailemin mezarının ziyaretimi kısa tutmuştum.
At hızlı şekilde saraya doğru ilerlerken tek düşündüğüm iki sevgilimin barışıp barışmadığıydı.Mühürümde hissettiklerime göre daha barışmamışlardı.
"Prensim geldik." Muhafızın konuşması ile duran at arabasından indim. Solmuş çiçekleri gördüğümde kaşlarımı çatmıştım. Bahçede kucağında Shin ile dolaşan omegayı görünce ona doğru ilerledim.
"Felix nerde?"
"Odasında kralım"
"Neden burada değil?""Siz gittiğinizden beri saraydan çıkmadı kralım."
"Anlamadım?"
"Kralımız odasında, prens Felix ise odasında uyuyor."Kaşlarım dahada çatılırken hızlı adımlarımı Hyunjin'in yanına saraya çevirdim. Sarayın merdivenlerini çıkarken içimdeki stresin nedenini anlamıştım.
Felix'in odasının kapısını açtığımda uyuduğunu görmüştüm. Onu rahatsız etmemek adına kapıyı yavaşça kapattım ve kattaki son odaya yani odamıza ilerledim.
"Odama girmeyin demdim mi?!"
Hyunjin agresif şekilde bağırdığında göz devirmiştim. "Bende mi girmeyeyim kralım?"
Hyunjin hızla yattığı yerden kalkıp bana baktığında gülümsedim.Fakat gülümsemem kırmızı gözlerini görene kadardı. "Hyunjin?"
"Sevgilim."
Hyunjin hızla bana sarıldığında elimi saçlarına atıp karıştırdım. Başını boynuma gömüp öperken kıkırdamıştım."Felix ile neden barışmadınız?"
"Onu kırdım ve kurdum şuan utançtan kıvranıyor."
"İlla beni bekledin yani barışmak için hm?"
"Şey belki."Koca kral utanırken kahkaha attım.
Beni kucaklayıp yatağa bıraktığında üstüme eğilmiş ve dudaklarımızı birleştirmişti.-
"Kralım kralım!"
Kapı sertçe çalınırken yattığım yerden sıçramıştım. "Ne oluyor bu seste ne?"
"Kralım prensimiz çok hasta hemen gelmelisiniz!"Yataktan hızla kalktığımda üstüme kıyafet geçirip odadan fırlamıştım. Hyunjin benden önce odadan çıkmıştı. Hızlı adımlar ile odadan çıkıp Felix'in odasına geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy ~HyunLixİn~ ✓
Teen Fiction-tamamlandı devam kitabı var- Kitap threesome'dir buna dikkat ederekten okuyunuz yani üçlü ilişki barındırır. Hyunjin ve Jeongin evli iki Kraldır. Jeongin bir Alfa Hyunjin bir Delta olduğu için çocukları olması imkansızdır. Jeongin bulduğu fikir il...