Umarım güzel gidiyordur.
Umarım hikaye bittiğinde buraları açıp utanç ile okumam dmcmcmcBu arada yorum istiyorum🙄
Hwang Jeongin
Hyunjin ile birlikte bahçeye çıkmıştık.
Felix bahçede ilk günki gibi Mary ile oynuyordu. Shin ise salıncakta uyuyordu.
"Mary! Kaçma gel buraya."
Mary kahkahalar eşliğinde koşarken Felix onu yakalamış ve birlikte yere çökmüşlerdi.Mary kahkahalar atarken Felix'te ona eşlik etmiş ve Mary'i gıdıklamaya başlamıştı.
"Yaa-ahaha- peri hyungum!- lütfen durrrr..""Sende bana kilo aldın hyung demeseydin Mary!" Felix, Mary'i bırakıp konuştuğunda Mary Felix'in boynuna sarılıp öpücükler bırakırken Hyunjin adımlarını hızlandırmıştı.
"Mary! Kaç defa diyeceğim benim bebeğimi öpme diye!"
"Ya Hyunjin hyung! Peri hyungum şuan bana kızgın bırakır mısın öpüp gönlünü alacağım!"
"Ben öperim sen az öteye git.""Hyunjin!" Felix uyarıcı tonda konuştuğunda Hyunjin omuz silkip yere oturmuştu. Felix'in minik bedenini kucağına çekip saçlarını okşayıp öpmüştü.
"Seni babama şikayet edeceğim hyung! Hep böyle yapıyorsun!" Hyunjin dil çıkarttığında Mary ağlayarak içeriye koşmuştu.
"Hyunjin-ah çabuk git gönlünü al Mary'nin yoksa bu gün koltukta yatarsın."
Hyunjin hızla Felix'in minik bedenini yere bırakıp sertçe sarışınımın dudaklarını öpüp koşarak saraya dönmüştü.Gülümseyerek Felix'in yanına geldim ve benim giydirdiğim elbiseden farklı olan elbiseli bedeni kucağıma aldım.
"Bu hal ne bebeğim?"
"Of Mary ile biraz koşturduk. Yorulmuşum." Boynuma gömülürken ilerdeki Omegayı elimle çağırdım."Prense ılık su ve meyve getirin. Güzelce yıkandığından emin ol." Omega hızla yanımızdan ayrılırken Felix'in kalçasını elimi yerleştirip okşadım.
"Ben sana dağılmış halini sormadım güzelim. Bu elbiseyi sordum?" Elimin altındaki ince kumaş parçasını biraz yukarı kaldırıp kalçasını açığa çıkardım. Felix kucağımda titremişti.
"Ş-şey oldu.. Mary üstüme yemek döktü. Mecburen değiştirdim.""Güzelim Mary sofrada yemek yedi?"
"Şey.. of ama Jeongin o çok uzundu!"
"Dizinin hemen altındaydı Felix."
Dilimi ısırıp ona bakarken dudaklarını yalamıştı."Çok kalındı?"
"Kumaşları bizzat ben seçiyorum güzelim."
"Of seninde her şeye cevabın var!""Seninde bir şeye cevabın yok güzelim!"
"Sevmedim ama ne yapayım!"
"Heh işte direkt bana böyle söylesen o elbiseyi zaten yakardım güzelim. Sana kaç defa diyeceğim sevmediğin şeyleri bize söyle diye?"
"Söyledim işte..."Göz devirip alnını öptüm. O sırada uzaktan gelen Hyunjin ve Mary'i görünce gülümsedim.
"Mary Peri hyungunu! Öpebilirsin hadi."
Mary gözleri dolu dolu Felix'in yanaklarını öperken hıçkırarak ağlaması ile Felix saçlarını okşamıştı."Ne oldu bebeğim?"
"Hyunjin hyungum beni üzdü! Seni öpmeyecek mişim bu son muş!" Ben gülerken Hyunjin ayaklarını yere vurmuştu.
"Mary! Hani aramızdaydı???"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy ~HyunLixİn~ ✓
Teen Fiction-tamamlandı devam kitabı var- Kitap threesome'dir buna dikkat ederekten okuyunuz yani üçlü ilişki barındırır. Hyunjin ve Jeongin evli iki Kraldır. Jeongin bir Alfa Hyunjin bir Delta olduğu için çocukları olması imkansızdır. Jeongin bulduğu fikir il...