Bölüm beş 'Peri hyung'

2.8K 269 120
                                    



İyi okumalarrr 🤍

Hwang Hyunjin

Felix'in yanından acele ile çıkıp üst kata Jeongin'in yanına gitmiştim. Kapıyı açmaya çalıştığımda kilitli olduğunu görmüştüm.
"Güzelim ben geldim aç kapıyı."

"Hyunjin git buradan ne işin var burada? Felix'in yanında olmalısın."
"Jeongin aç kapıyı bebeğim ağlama daha fazla lütfen."

Elimle kapıya sertçe vurduğumda kapı bir anda buz tutmuştu. "Hyunjin lütfen git.."
Kısık sesini duyduğumda kapıya sertçe tekme atıp odadan uzaklaştım.

Adımlarımı Felix'in odasına çevirmiştim fakat duyduğum ağlama sesi ile kapıda kalmıştım.
Felix hıçkırarak ağlıyordu.
Bir yandan Jeongin bir yandan Felix ağlıyordu.

Kurdum Vitası ağladığı için benimle cebelleşecrek ortaya çıkmaya çalışıyordu fakat Jeongin ağlarken onu teselli edemezdim.

Elimi kapıdan çekip bedenimi bahçeye çevirdim. Kapıdan dışarıya çıkıp soğuk havayı ciğerlerime çektim. Aklım ağlayan Felix'te idi.
Jeongin'i anlayabiliyordum fakat Felix neden ağlıyordu ki?

Canını acıtacak bir harekette bulunmamıştım hatta olabildikçe yumuşak davranmıştım. Her ne kadar ara ara deltam elimden kontrolü alsada toparlamıştım.

"Ne işin var burada? Gözdenin yanında olman gerekmiyor mu senin bakalım?"
"Hyung o sadece çocuk için var işimi hallettim çıktım benden daha ne bekliyorsunuz onu öpemem. Ya da sevişemem onunla."

Chris hyung göz devirdi.
"Jeongin yine keman çaldı."
"Evet odasına girmemede izin vermedi. İnanabiliyor musun kapıyı dondurdu ya!"
Sitemle konuştuğumda güldü.

"Felix'e baktın mı tekrardan?"
"Kapısına gittim ama içeriye girmedim ağlıyordu.."
"Sende dedin ağlarsa ağlasın banane?"
"Hayır öyle değil ama.. Jeongin ile ilgilenemezken onunla ilgilenmek istemedim hyung."

"Bu işin sonunda pişman olacaksın Hyunjin. Sen bu kadar kötü düşünceli birisi değilsin. Seungmin seni bir muayene etsin sinirlerine hakim olamıyorsun."
"Tamam hyung merak etme."
Chris hyung yanımdan uzaklaşırken bahçedeki çardağa gidip uzandım. Umarım her şey düzene girerdi.

Hwang Jeongin

Gözlerimi araladığımda yerde olduğumu anlamam bir dakikamı almıştı. Yerden kalkıp tutulan boynumu sağ elimle ovuşturdum.
Hyunjin dün gece kapıya kadar gelmiş bana ağlayarak kapıyı açmamı söylesede onu geri göndermiştim Felix'in yanına.

Tam bir salaktı her ne kadar bu durumdan hiç hoşlanmasamda onun eşiydi ve o halde onu bırakması çok saçmaydı. Normal bir salak omega olsaydı inanın umrumda olmazdı fakat Vita özeldi. O bu dünya için bile özeldi.

Balkondan dışarıya baktığımda Hyunjin'i görmem ile kaşlarımı çattım. Onun ne işi vardı orda? Felix'in yanında olması gerekiyordu.
Dolabıma ilerleyip hızla üstümü değiştirip odamdan çıktım.

"Kralım kahvaltı sofranızı nereye kurayım?"
"Vita nerde?"
"Odasında dinleniyor. Onun odasına mı götürelim yoksa bahçeye sofra mı kuralım."
"Odasına götür..."

Başını sallayıp yanımdan ayrıldığında merdivenlerden hızla inip Felix'in odasının önüne geldim. Kapıyı tıklattığımda içerden ince sesi gelmişti.

Galaxy ~HyunLixİn~  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin