Bölüm üç 'Lee Felix Krallığımızın Prensi'

2.8K 271 140
                                    


Medya Felix'in elbisesi

Yazarınız bebeksu

Felix odasında dinlenirken Hyunjin İle Jeongin odasına bir kavga içersindeydi. "Beni neden anlamak istemiyorsun? Sorun sadece veliaht değil.. bende bebek istiyorum Hyunjin."

Hyunjin sanki onu dinlemiyordu tek derdi alt kattaki o güzel kokusu ile başını döndüren Vita'yı göndermekti.

"O Vita'yı sarayda istemiyorum Jeongin. Beni anlaman bu kadar zor mu?"
"Bende sana diyorum ki O Vita burada kalacak aksi takdirde bende buradan giderim.. sen benim için her şeyi yapacağını söylerdin. Bunuda yapacaksın Hyunjin."

Jeongin öfke ile konuştuğunda Hyunjin dilini ısırmıştı. Canından çok sevdiği çocuğun kalbini kırmamak için sustu. "Yarın onu gözden olduğunu ilan edeceksin ve evleneceksiniz."

"Bu kadarı fazla! O bunu hak etmiyor."
"Neden hak etmesin? Bebeğimizi doğurması suç mu? Ona kötü davranması gereken biri varsa o ben olmalıydım ki o melek gibi ona neden kötü davranalım?"

"Hayır ama.."
"Zaten bebeğimizi doğurarak onu kullanıyoruz Jinnie.. yapma ona bunu. Lütfen iyi davran ona."

Hyunjin başını sallayıp üstündeki kıyafetlerden kurtuldu ve yatağa girdi.
"Yanıma gel bebeğim."
Jeongin her ne kadar sinirli olsada sevgili eşinin yanına yerleşti.

Hyunjin güzel eşinin siyah saçlarını okşamış ve başını boynuna gömmüştü. Beyaz boynuna bir öpücük bırakıp gözlerini kapattı. "Seni seviyorum bebeğim."
"Bende seni Jinnie..."

-

Hwang Jeongin

Üzerimdeki kıyafetin kemerini düzeltip Hyunjin'in dudaklarına öpücük kondurdum.
"Bu ikimiz için bir karar lütfen suratını asma sevgilim."

Hyunjin omuz silktiğinde bu hali bir bebek gibiydi. Kıkırdayıp odadan çıktım ve en alt kata Felix'in odasının önüne geldim.

Kapıyı tıklattığımda içerden naif sesini işitmiştim. Kapıyı aralayıp ona baktığımda onun için ayarladığım hizmetli Omega saçlarını yapıyordu.

Altın sarısı saçları ile gerçekten eşsiz güzellikte idi. Bu zamana kadar neden evlenmemişti şaşkındım gerçekten ama iyi ki evlenmemişti. Ondan daha iyisini bulamazdım.

"Merhaba Felix."

Oturduğu yerden hızla kalkmaya çalıştığında elimle onu durdurdum. "Omega işin bittiyse çıkabilirsin."

Omega son bir yere daha tel toka takıp odadan ayrıldı. Felix'in karşısına ilerleyip önüne gelen saç tutamını geriye attım.
"Gerçekten dedikleri kadar güzelsin Felix.. neden evlenmedin bu zamana kadar?"

"B-babam evlendirmedi.. sarayın güvende olması için orda olmalıydım."
Başımı salladım. Babasının bana ve Hyunjin'e sözü geçmezdi bu yüzden susmak zorunda kalmıştı.

"Felix yarın Hyunjin ile nikahınız olacak.."
"Ne? Böyle bir şeye nasıl izin verebilirsiniz ki? Ben size bunu yapamam Kralım."

Endişe ile konuştuğunda bu şaşkın ve mahçup haline kıkırdamıştım. "Endişelenme.. çocuk için burada olabilirsin ama sana burayı cennete çevireceğim Felix. Orada kötü bir hayatın olduğunu biliyorum ama burada güzel bir hayatın olacak emin ol."

"Teşekkür ederim Kralım siz gerçekten melek gibisiniz!" Minikçe gülümsediğinde bile gerçekten melek gibiydi. Asıl melek olanın o olduğunu biliyor muydu acaba?

"Teşekkür ederim Felix.. şimdi benimle gelmelisin seni yüksek mertebe ile tanıştırmalıyım. Birisi sana laf ederse çekinmeden konuş lütfen."

Başını sallayıp ayağa kalktığında benimde kalkmam ile birlikte kapıya doğru ilerledik. Ta ki üzerindeki elbiseyi görene kadar. Hızla kolunu tutup onu durdurdum.

Galaxy ~HyunLixİn~  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin