Final

1.7K 162 175
                                    




Bu normal finaldir, her ne kadar önceki bölümde bu angst diğer bölüm asıl final diye bastırarak anlatsamda başları okumayan sevgili okurlarım yüzünden bir tık yine suçlandım. Neyse vardır bir sebebi diyerekten sizi bölümle baş başa bırakıyorum.

Hwang Felix

Sarayda büyük bir koşuşturma vardı zira bu gün güzel bebeğimin düğün günüydü.
Her ne kadar Maysa düğünü ertelemek istesede, zira doğumum her an olabilirdi.
Shin o kadar istemiyordu. Eh baskın bir babası vardı ve genini sonuna kadar taşıyordu.

"Yavrum nerdesin?"

Hyunjin sesi kulaklarıma dolduğunda küvette hafifçe doğruldum. "Banyodayım."
İçeriye doğru hafifçe bağırdığımda kapı açılmıştı.

Hyunjin içeriye girip baştan aşağıya beni süzerken kıkırdadım.
"Neyimi süzüyorsun acaba?"
"Bence sen düğüne inme."
"Ha? Neden ki?"
"Yavrum götünü yicem ama yanakların kıpkırmızı oldu.. o fiziğin desen sanki beş dört çocuğu ben doğurmuşçasına güzel.... Çok güzel.. ah siktir fazla güzel. Kay biraz yanına gelicem."

"Hyunjin hayır! Her yerimi elliyorsun!"
"Çünkü çok güzeller?"
Üstündeki gömleğinin düğmelerini açarak konuştuğunda göz devirip küvette kaydım.

Şeytanca sırıtıp pantolonunu da çıkarttıktan sonra hızla yanıma gelip sıcak suya girdi.
Beni kucağına çekerken gülümseyip başımı boynuna gömdüm.

O da aynı şekilde başını boynuma gömerken mühürlü yere kokulu öpücük bıraktı.
"Çok güzelsin... Tanrım Felix bazen aklımı kaybedeceğimi sanıyorum seni severken. Yıllar geçtikçe içimde kor ateş büyüdü.. ve büyümeye devam edecek."

"Ne yalan söyleyeyim böyle tapılacak derecede sevilmek hoşuma gitmiyor değil."

Boş banyoya ikimizin kıkırtıları dolarken Hyunjin başını biraz kaldırıp gülüşümden öptü.

"Bayılıyorum sana ben.. Hangi iyiliğimin karşılığısın bilmiyorum fakat iyi ki yapmışım. İyi ki seni alıp buraya getirmişim."

"İyi ki canım.."

-

"Ya iki dakika cilveleşiyoruz hemen bozun. Neden?"
"Aşkım Shin seni istiyor. Bir Alfa olarak duygularını anlayamıyorum sen git ilgilen Felix'i ben giydiririm."

"Hey! Ben bebek değilim!"

Sitemle kollarımı birbirine bağlayıp konuştuğumda ikiside bana dönüp konuşunca susmuştum.
"Sus bebeksin."
"Sus bebeksin."

Hyunjin gömleğini giyip hızla yanıma gelmiş ve dudaklarımı öptükten sonra Jeongin'e de öpücük verip hızla odadan ayrıldı.

Jeongin dolaptan aldığı iç çamaşırım ile yanıma gelip beni giydirmiş ardından ayağa kaldırıp aynanın önüne getirmişti.

Elim aynada otomatikman gördüğüm çatlaklarıma giderken Jeongin önüme geçmiş ve eğilip tüm çatlaklarıma öpücük bırakmıştı.
"Hepsi çocuklarımızdan bir armağan. Onlara nefretle bakma."
"Ama-"

"Güzelim, meleğim, biricik gözdem, dünyanın en güzel eşi ve annesi. Tanrının yarattığı en nadide parçam... çok güzelsin..."

Galaxy ~HyunLixİn~  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin