İyi okumalar~Yazarınız bebeksu
İki ay Felix'in büyük tripleri ile geçmiş ve nihayet ikizlerin doğum zamanı gelmişti. Sarayda büyük bir endişe vardı çünkü ikizler feromonları ile şimdiden bütün herkesi dize getireceği belliydi. Bu süreçte Vita zira hormonların kölesi olmuş ve sürekli ağlayarak bütün sarayı diz çökertiyordu.
Vita Felix sürekli eli karnında bebekleri ile konuşarak geçirmişti bu süreyi, zira ikizler sadece annelerinin sesi ile sakinleşiyordu.
Yine aynı vakitlerden birisiydi. İkizler annelerinin karnına eziyetler ederken Vita'nın karnı kasılmış ve bacaklarının arasından akan sıvı ile ayaklarını yere sabitlemişti."İ-innie."
Jeongin ve Hyunjin'in arasında uyurken kasıklarındaki baski ile uyanmıştı Felix.
Eşleri uyanmasın diye de şimdi koltukta oturuyordu fakat bu akan sıvı ile gözleri kocaman olmuş ve Hyunjin'e nazaran uykusu hafif olan eşine seslenmişti."Ahhh!!"
Uyuklayan iki beden hızla yerlerinden kalkarken önce yatakta olmayan eşlerine daha sonrada koltukta yatan eşlerine dönmüştü bakışları."Ne oldu?!"
Hyunjin endişe ike konuştuğunda Felix gelen şiddetli sancı ile dişlerini birbirine bastırmıştı.
"D-doğum başladı."
"Ama daha bir ay vardı?!"Jeongin endişe ile konuşup Felix'in yanına gelirken Hyunjin çoktan odadan çıkıp muhafızlara hekimi çağırmalarını söylemişti. Büyük adımlarını sertçe odaya çevirip Felix'in yanına gelmişti.
"Yavrum derin derin nefesler al hekim geliyor."
Seungmin gelmiyordu çünkü doğumuna az bir süre kalmıştı. Felix endişe etsede bu hekimi sevmişti."Yatağa yatıralım onu."
"Huh.. diğer-ahhh diğer odaya götürün beni burada siz kalacaksın-ahhhh öleceğim galiba."Felix ağlayarak derin nefesler almaya çalışırken Hyunjin onun dediğini dinlemeyip yatağa yatırmıştı onu.
Sarı saçlarını tepeden bir tokayla bağlayıp terlemiş bebek saçlarını okşadı.
"Benim güzel gözdem sen çok güçlüsün ve bebeklerimizi sağlıkla dünyaya getireceksin. Sakın endişe etme tamam mı? Bir sürü hekim çağırdık herkes buraya geliyor."Felix hıçkırarak başını salladığında Hyunjin eğilip gözlerini öptü.
"Meleğim benim."
Hyunjin sevgilisinin elini tutarken Jeongin eşinin altındaki pijama altını çıkarmıştı. Üzerindeki saten geceliğide çıkartıp kenara atarken kapı tıklanmıştı."Gel!"
Hekim başı yanındaki bir kaç omega ile içeriye girmişti. Seungmin de arkalarından girdiğinde Felix derin bir nefes almıştı."H-hyung iyi ki geldin."
Felix ağlayarak konuştuğunda Seungmin yanına gelmiş ve Felix'in bacağını okşamıştı.
"Elbetteki gelecektim! Her zaman yanındayım ve şimdi hadi bebeklerimizi dünyaya getirelim."Felix gözlerini kapayıp başını sallamıştı.
"Siz odada kalın Hyunjin. Ne olur ne olmaz."
Seungmin eline aldığı iğneyi Felix'in koluna vurmuş ve ardından damar yolu açıp Felix'e serum takmıştı.Felix'in bilinci yavaş yavaş kaybolurken son kez elini büyük karnına koymuş ve çocuklarını hissettmişti.
"Bebekler tehlikede, hemen karnını açıp çıkarmalıyız. Omegalar dışarıya çıkın."
Seungmin seri şekilde konuşup Felix'in üzerindeki çarşafı yavaşça aşağıya çekmişti.Hekim başının uzattığı neşteri eline alıp daha önceki iki doğum kesiğinin olduğu bölgeyi yavaşça kesmişti.
Keseyi görene kadar toplamda yedi katman kesmişti. İlk bebeği keseli halde çıkarttığında gülmüştü.
"Hoş geldin Hyunjin! Tanrım ne kadar tatlı!"
Tıpatıp Hyunjin'e benzeyen bebek çığlık çığlığa ağlarken kokusundan Delta olduğu anlaşılıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy ~HyunLixİn~ ✓
Teen Fiction-tamamlandı devam kitabı var- Kitap threesome'dir buna dikkat ederekten okuyunuz yani üçlü ilişki barındırır. Hyunjin ve Jeongin evli iki Kraldır. Jeongin bir Alfa Hyunjin bir Delta olduğu için çocukları olması imkansızdır. Jeongin bulduğu fikir il...