Bölüm kırk altı 'Mühür'

1.5K 170 73
                                    



İlhamım jane9795 aşkım 💓

Biraz smut biraz önemli bir bölüm
Sanırım birazdaha uzatacağım hikayeyi.


Hwang Hyunjin

Felix meyvelerini yerken dikkatle onu izliyordum. Son zamanlarda doğumdan sonraki kilolarını vermek için yemeği kesmeye çalışıyordu. Eh tabiki biz izin vermiyorduk ama gizli gizli yapıyordu.

"Bana bakmayın ya sizde yesenize.."
Yanakları kızarık şekilde konuşunca güldüm.
"Yavrum yanakların niye kızardı bakalım?"
"H-hiç.. şey.. diyeceğim."

"Hm?"
"Hadi bana sürprizi söyleyin.."

Jeongin heyecanla bana baktığında gülümsemiştim. "Felix gözlerini kapat bebeğim."

Felix heyecanla yerinde doğrulup gözlerini minik elleri ile kapatmıştı. Bu görüntüye dayanamayıp uzandım ve ellerini öptüm.
"Hadi ama! Öpme beni meraktan çatlıcam."
Felix sitemle konuşmuştu. Jeongin üstününü çıkartırken bende hızlıca üstümdeki gömleği çıkartmıştım.

Jeongin'in belini tutup kendime çektim ve Felix'in eline dokundum. "Aç gözlerini yavrum."

Felix gözlerini hızla açıp ilk yüzümüze ardından çıplak vücudumuza bakmıştı.
"Ne var-ah aman tanrım! Bu da ne?"
Felix hızla göğüsümüze eğilip dövmeyi incelerken gülmüştüm.

"Canınız çok acıdı mı?"
Merakla alttan bize baktığında dilimi ısırmıştım. Şuan çok çok mükemmel ötesi gözüküyordu.

"Çok acımadı yavrum." Sarı saçlarını okşadığımda ikimizin dövmesini öpmüştü.
"O zaman bende istiyorum."

"Saçmalama!"
"Saçmalama!"

Jeongin ile ikimizde aynı anda çıkıştığımzıda Felix kaşlarını çatıp dudak büzmüştü.
"Nedenmiş o?!"
"Göz göre göre canın acımasına izin vereceğimizi sanıyorsan yanılıyorsun güzelim."
Jeongin Felix'in yanağını okşayıp konuştuğunda Felix dudak büzdü.

"Ama bende istiyorum sizden bir anı dövme.. yani anımsatsın hep vücudumda."
"Yavrum biz sana istediğin her şeyi alırız ama dövme olmaz. Bizim bedenlerimiz güçlü olduğu için dayanabildik yoksa bir omega veyahutta bir Vitanın çekebileceği bir acı değil."

Saçlarını okşayıp konuştuğumda başını sallamıştı. "Bence dayanabilirim ama neyse.."
Göz devirip minik bedenini kucağıma çektim.

"Yüzmek ister misin?"
"Bilmiyorum ki.. yüzmeyi."
"Biz sana öğretiriz. Değil mi sevgilim?"

Jeongin bana döndüğünde başımı salladım.
"İnnie haklı yavrum.. hadi gel bakalım kucağıma."

Felix'in minik bedenini kucağıma alıp ayağa kalktım ve önümüzdeki havuza atladım. Felix böyle bir şey beklemediği için korku ile bana sarılıp çırpınırken sudan tek elimle çıkıp belinden tutuğum Felix'i önüme çektim.

"Ya Hyunjin! Çok kötüsün!"
Jeongin havuza atlayıp yanımıza geldiğinde onu önüme çektim. Felix'in ince bacaklarına elimi atıp okşadığımda titremişti.

Jeongin bacaklarını aralayıp Felix'in bedenini kucağına almış ve Felix'i havuzun kenarına oturtmuştu.

"Eğer hala hazır değilsen söylemen yeterli güzelim."
Jeongin Felix'in baldırını okşadığında Felix başını iki yana salladı.

"İ-istiyorum.."
Jeongin Felix'in bacak arasını okşayıp öpücük bırakmıştı baldırına. "Em bakalım o zaman."
Felix istekle ağzını araladığında Jeongin parmaklarını Felix'in ağzına gönderdi.

Galaxy ~HyunLixİn~  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin