Bölüm kırk beş 'Vita Lina'

1.5K 170 104
                                    







Hwang Felix

On beş günün ardından toparlanmıştım. Artık rahat rahat tek başıma yürüyebiliyordum sadece banyo yaparken Hyunjin veyahutta Jeongin yardımcı oluyordu. Eh tabi işlerine geliyordu onların.

"Bebeğim hazır mısın?"
Jeongin odanın kapısını açıp konuştuğunda başımı sallayıp aynanın önünden çıktım.
"Hazırım.. Lina nerde?"
"Hyunjin ile aşağıda bizi bekliyorlar."

"Güzel olmuş mu?"
"Çok güzelsin. Her zamanki gibi."

"Yalancı.. şu karnıma bak. Zaten giydirmediniz korseyi bana." Dudak büzüp aynadaki göbeğime baktım.

"Korse zararlı."
"Ama göbeğim çok kötü gözüküyor."
"Bebeğim oradan iki tane bebek çıktı. Elbetteki vücudun aynı kalamaz değişimler olacak tabiki."

"Ama size yakışmıyorum böyle."
"Kim demiş?"
Jeongin'in elini tutup aynanın önüne getirdim.
"Bak yan yana.."
"Yan yana çok güzel gözüküyoruz. Bu düşüncelerde bir insan olsaydı onun kellesini alırdım Felix. O düşünceleri aklından sil. Sen bizim minik bebeğimizsin. Minik gözdemiz. Güzeller güzeli eşimiz."

"Kralım tören başlayacak." Kapı tıklanınca konuşmamız bölünmüştü. Jeongin alnımı öpüp elimi tutmuş ve beni odadan çıkarmıştı.

Merdivenlerden yavaşça inip büyük salona kadar gelmiştik. "Kral Hwang Jeongin! Prens Hwang Felix."

Muhafız bağırdığında salondan içeriye girmiştik. Hyunjin'in ısrarları üzerine her giren kişinin üstü aranmış ve sadece krallar ve prensler gelmişti.

Hyunjin bize gülümsediğinde yavaşça onun yanına ilerlemiştik. İlk önce beni yanına çekip alnımdan öpmüş ardından Jeongin'in dudağını öpüp yanına çekmişti.

"Bu özel günümüzde yanımızda bulunduğunuz için teşekkür ederiz. Eğer buradaysanız kendinizi şanslı sayın çünkü güzel prensesimizin yüzünü gören nadir insanlardansınız."

İnsanlar Hyunjin'in bu tavrına gülmüşlerdi.
"Güzel bebeğimiz sizin prensesiniz.. Vita Lina. Krallığımıza hoş geldin."

Lina gülümserken onu dikkatle izlemiştim.
"Ömrünce mutlu olsun." Anabell konuştuğunda gülümsemiştim.
"Teşekkür ederiz Anabell." Hyunjin resmice konuştuğunda Anabell başını sallamıştı.

Tören hızla ilerlerken gözüme ilişen bir prens ile Hyunjin'e dönmüştüm.
"Jinnie?"
"Efendim yavrum?"

"Şu prens varya.."
"Ee?"
"Onun kolundaki şey ne? Böyle aslan gibi bir şey var."

"Ah o dövme yavrum. Aynı mührümüz gibi fakat o iğne ile yapılıyor."
"Çok güzel duruyor.."
"Felix?"

Hyunjin uyarıcı tonda konuştuğunda güldüm.
"Ne yalan mı söyleyeyim?"
"Kocanım ben senin. Elalemin prensini ne övüyorsun yanımda?!"
Kıkırdayıp başımı iki yana salladım.
Gerçekten çok güzel duruyordu.

-

Hwang Hyunjin

"Emin misin? Bu çok acı verici duruyor Hyunjin!"

"Evet ama Felix bayıldı! Tüm gece o pis prensin vücudunda gezdirdi gözünü."
"Oh tamam Felix için bunu yapabiliriz bence?"

"Kralım artık başlayalım mı? Zira uzun sürecek."

Dövmeci genç uykulu konuştuğunda başımı sallamıştım. Genç çocuğun gösterdiği yere uzanıp Jeongin'in kucağıma oturmasını sağladım.

Felix Lina ve Shin ile uyurken gece yarısı buraya gelmiştik. Dövmeci çocuğa.
Eh elbetteki Felix o çocuğu o kadar süzdükten sonra bize de hem ona ceza vermek hemde dövme yaptırmak düşmüştü.

Galaxy ~HyunLixİn~  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin