Bölüm on sekiz 'Shin'

2.7K 233 146
                                    




Hwang Felix

Karnındaki ince sızı ile gözlerimi araladım. Şu bir gecede hayatım değişmişti resmen. Gece bebeğim doğmuştu, yüzünü doğru düzgün göremeden bayılmıştım yorgunluktan.

Etrafa baktığımda odada tek olduğumu görmüştüm. "O-omega!"
Kapıya doğru seslendiğimde odaya hızla omegam girmişti. "Bebeğim nerde?"

"Ah prensim. Veliaht Krallarımızın yanında. Siz uyurken çok ağladı uyanmayın diye odadan çıkarttılar."
"Bebeğimi istiyorum!"

Gözlerim dolunca Omega hızla başını sallayıp odadan çıktı. Dikleşmeye çalıştığımda karnıma saplanan acı ile büyük bir inleme bırakmıştım.

Kapı tıklanıp açıldığında Hyunjin ve kucağında Jeongin ile iki eşim içeriye girmişti.
"Güzelim uyandın mı?"
"Meleğim iyi misin?"
İlk Hyunjin sonra Jeongin konuştuğunda başımı hızla iki yana salladım. "Karnım acıyor."

"Omega! Hekim Seungmin'i çağır."

Omega odadan çıktığında Jeongin yanıma yaklaşıp oğlumu bana doğru çevirdi.
"Aman tanrım.. çok güzel!" Gözlerim dolarken kollarımı açtığımda kollarımın arasına bebeğimi bırakmıştı.

Burnumu boynuna gömüp derin bir nefes aldım. Tanrım o aynı Hyunjin gibi kokuyordu.
Yüzü tamamen bana benziyordu. Saçlarına kadar her şeyi ile bana benziyordu.

"Çok güzelsin bebeğim."
Burnunu öptüğümde gözlerini kocaman açmış ve ağlamaya başlamıştı. "Sen uyurken emzirttik fakat şimdi tekrar emzirmen gerekiyor bebeğim."

Hyunjin'i başımla onayladığımda kapı çalmıştı. Hyunjin izin verdiğinde kapı açılmıştı. Seungmin içeriye girip yanıma geldi. "Nasıl hissediyorsun?"

"Çok acıyor karnım."
"Çok normal doğum yaptın çünkü. Önce bebeği emzirmelisin sonra ayağa kalkıp yürütmeliyiz seni."

"Çok acıyor ama nasıl yürüyeceğim?"
"İyileşmen için yürümek zorundasın canım." Dudaklarımı büzüp başımı salladım.

Jeongin bebeği kucağına aldığında Hyunjin benim biraz dik durmamı sağlamıştı. Jeongin bebeğimi kucağıma verdiğinde Seungmin nasıl tutmam gerektiğini göstermişti.

Oğlum elini göğüsüme koyup iştahla göğüs ucuma yapıştığında dudağımdan inleme kaçtı.
Parmaklarını sıkı sıkıya göğüsüme sarıp birisi sanki elinden alcakmış gibi tutmuştu.

"Hyunjin feromon salgılamayı kes!"

"Ben salgılamıyorum minik oğlum salgılıyor Seungmin." Hyunjin sitemle konuştuğunda kıkırdamıştım. Oğlumun güzel yanağına parmağımı koyup okşadığımda mırıltı sesi çıkmıştı.

"Bir bebek tam mı annesinin kopyası olur?"
"Felix'te bir baba bir kere! Neden anne diyip duruyorsunuz çocuğuma!" Seungmin sitemle konuştuğunda kıkırdadım.

"Ben öyle istiyorum hyung yani bir sıkıntı görmüyorum o yüzden." Seungmin başını sallayıp koltuğa oturdu.

Bebeğim yaklaşık on dakika sonra uykuya daldığında Hyunjin kucağına almıştı. Bebeğim huysuzlansa da biraz sonra susmuş ve uykuya tam dalmıştı.

"Omega bebeği odamıza götürsün bizde ilk adımını atalım."
"Başında beklesin ama!"

Hyunjin beni onaylayıp odadan çıkmış ve tek başına geri gelmişti.

"Hadi bakalım. Çok acıyabilir acırsa bağırabilirsin tamam mı?" Başımı salladığımda Hyunjin ve Jeongin iki koluma girip beni ayağa kaldırdı.

Galaxy ~HyunLixİn~  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin