Bölüm kırk sekiz 'Jeongin'in hüznü'

1.5K 160 97
                                    



-2 ay sonra-

Hwang Jeongin

"Shin babacığım kucağıma gel."
Shin'i kucağıma alıp Felix'in yanında dikildim.
"Felix kameraya bak bebeğim." Minikçe konuştuğumda Felix başını sallayıp kameraya dönüp gülümsemişti.

Hyunjin Felix'in omuzuna bir elini koymuş diğer elini de belime sarmıştı. Üçümüz birlikte krallık için asılacak resmi çekilmek için bir kameraman tutmuştuk. Kendisine kese kese altınlar vermemiz sonucunda gelmişti.

"Hazır mısınız?"
"Evet çekebilirsin Alfa."
Hyunjin sertçe konuştuğunda Alfa resmimizi çekmişti.

"Prensim boynunuzu biraz yana eğer misiniz? Mühürünüz gözüksün."
Felix bize ufak bir bakış atıp boynunu açığa çıkarmıştı.

"Tamamdır."
Kameraman alfa resmimizi çektikten sonra iki güne hazır olacağını söyleyip odadan çıkmıştı.

"Hava buz gibi.. giyin şu kürkünü Felix."
Felix kürkünü giyinip Lina'yı öpmüştü.
"Midem bulanıyor... Hyunjin Lina'yı alır mısın?"

Hyunjin Lina'yı kucağına alırken Felix hızlı adımlar ile saraya girmişti.
Mühür olayının üzerinden iki ay geçmişti.
Hala bir çözüm bulunmamış aksi gibi prens kaybolduğu içinde bir şeyde bulamıyorduk.

Felix'ten her ne kadar özür dilesemde haklı haliyle beni affettiğini ama kalbinin hala kırık olduğunu söylemişti.

"Son zamanlarda iyice zayıfladı. Sende şu havana bir hakim ol her yer buz gibi."

Hyunjin sitemle konuştuğunda omuz silkip dudaklarını öptüm. "Elimde değil.. Felix bana üzgünken istemsizce her yer soğuklaşıyor."
"Affedeceğine eminim.. fakat zaman gerekiyor. Dediklerin ağır şeylerdi güzelim."
"B-biliyorum.. tanrım delireceğim."

Hıçkırarak ağladığımda Shin başını boynuma gömüp öpmüştü.
"Baba ağyama yütfen..."
"Şişh ağlamıyorum bebeğim."

"Anne neyde?"
"Gidelim mi annene?"
Shin hızla başını sallarken yavaş adımlar ile saraya dönmüştük.

"Sen Lina'yı da al Felix'in yanına in ben bir Morgan ile Anabell'e bakayım."
"Omega hala orada mı?"
"Evet Omega olduğu için infazda veremiyorum ne yapacağımı şaşırdım."

"Biz çözümü buluruz jinnie.. şimdi git hadi."
Hyunjin yanımızdan ayrılmadan dudaklarımı öpmüştü. Ardından yavaşça merdivenlerden aşağıya inerken bende adımlarımız yukarıya çevirmiştim.

-

Hwang Felix

"Yani gerçekten sana inanmıyorum."
"Hyung benim suçum ne? Nereden bilebilirim ya?!"

Sinirle ağlarken midemin tekrar ağzıma gelmesi ile hızla lavaboya girmiştim. Klozete eğilip midemdekileri çıkartırken bir yandan ağlıyordum.

"Tamam üzgünüm.. ama daha rahmin iyileşmedi Felix. O kadar tehlikeli ki özellikle böyle bir durumdayken. Hyunjin ve Jeongin senin acını hissetmiyor. Sürekli acı çekiyorsun."

"Ne yapmamı istersin? İkiside hala eşim. İkisine de hala delicesine aşığım. Her ne kadar Jeongin'e kırgın olsamda o benim biricik aşkım. O kadar yoruldum ki böyle olmaktan ama Vitam deliriyor. Alfası olarak bildiği adam dışında birilerine sarıldığım için kafayı yiyor. Tanrım gerçekten kafayı yiyeceğim sanırım."

Galaxy ~HyunLixİn~  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin