Biricik yazarıma teşekkürlerimle.. Rosealba7 💖Alfa Hwang Jeongin
Etrafta koşuşturan insanlara üstten bir bakış atıp adımlarımı boş odama çevirdim. Hyunjin olmadığında bu saray bana soğuk geliyordu.
Im ve kesinlikle daha korkutucu.Büyük merdivenleri tırmanıp kendimi boş odaya attım ve camın önündeki koltuğa bedenimi bıraktım.
Dışarda yağan kara gözlerimdeki damlalar eşliğinde baktım. Kar yağıyordu çünkü ben huzursuzdum. Kar yağıyordu çünkü hen endişeliydim. Bütün halk biliyordu ki, kar yağmasının mevsimle değil karlar prensi Baş Alfa Jeongin ile alakalıydı. Yani benimle.
Burası Hwang kralığıydı. Ülkelerce nam salmış kırallık. Çünkü burayı Hyunjin yönetiyordu. Delta Hwang Hyunjin. O çok güçlü, yakışıklı, ateşin prensi Hwang Hyunjin idi.
Namı diğer eşim.
Hyunjin ile küçüklükten beri tanışıyorduk ve uzun süre sevgiliydik. Babası beni çok severdi ta ki Hyunjin ile sevgili olduğumuzu öğrenene kadar. Ondan sonra benden kurtulmak için yemeklerime dahi zehirler katmaya kalkışmıştı fakat bütün giriştiği bu yolların sonu hüsrandı.
Tabi bunlardan Hyunjin'in haberi yoktu ki eğer olsaydı o şu an uçsuz bucaksız bir denizin dibinde olurdu."Kralım!"
Kapının çalması ile yattığım yerden doğruldum. "Gel Omega!"
Her şeye rağmen sert bir Alfaydım, gururlu, yakışıklı, sert, dediğim dedik, inatçı."Kralım, Hwang Yi Pak sizin emirinize göre hareket eden orduyu durdurmak istediğini söyledi. Gerekli orduyu göndermek için harekete geçti."
"Ne cüretle?" Sesim buz gibi çıktığında hizmetli omega başını daha çok eğmişti.
"E-efendim bence..."
"Tamam sus!" Sinirle bağırıp ayağa kalkmıştım.Daha sonra dilimi ısırdım. "Özür dilerim omega, hadi şimdi çık odadan ve en alt katta çift kişinin sığabileceği bir oda hazırlat. İçersinde her şey tam olsun hiç bir eksik istemiyorum bizzat kontrol edeceğim."
"Elbette kralım fakat Kral Hyunjin buna ne der? Savaşa giderken sarayda hiç bir değişiklik istemediğini söylemişti."
"Haklısın Omega fakat Hyunjin'in bu kuralı bilirsinki ben hariç herkes için geçerlidir. Şimdi git ve dediğimi yap."
Başını sallayıp hızla odadan çıktığında üzerimi düzeltip bende odamdan çıktım. Yi Pak bunu sadece bir Veliaht için yapıyordu. Yıllardır üzerini kapatmıştık fakat sonunda patlak vermişti.
Üst mertebeliler bir veliaht olmak zorunda diye sürekli baskı yapıyorlardı. Yıllar boyu bunu es geçtik çünkü biz ateş ve buz prensleriydik. İmkansızdık biz.
İmkansız olduğumuz halde hiç bir engel aşkımızı yaşamamıza engel olamamış ve evlenmiştik. Bu zamana kadarda çok mutluyduk ki hala mutluyuz sadece bir çocuk istiyordum.
Hyunjin her ne kadar Veliaht umrumda değil desede bende bir çocuk istiyordum.
Hyunjin ile ikimizin olan bir bebek.
Tanrım... ne güzel şeydir o!
Gözlerim dolarken geldiğim kapı ile hızla göz yaşlarımı silip yüzüme sert maskemi yerleştirdim."Açın kapıyı!"
Kapı açıldığında bacaklarımı hareket ettirip içeriye girdim. Bütün saygın o insanlar ben içeriye girince başını hızla yere eğmişti. Hah sıkıyorlarsa gözlerime baksınlar. Anında kelleleri alınırdı. Çünkü ben Hwang Jeongin idim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy ~HyunLixİn~ ✓
Teen Fiction-tamamlandı devam kitabı var- Kitap threesome'dir buna dikkat ederekten okuyunuz yani üçlü ilişki barındırır. Hyunjin ve Jeongin evli iki Kraldır. Jeongin bir Alfa Hyunjin bir Delta olduğu için çocukları olması imkansızdır. Jeongin bulduğu fikir il...