Multide sırasıyla : Zeynep,Aslı,Beste ve Melis
MELİS'İN AĞZINDAN
"Kızlar hazır mısınız ? Hadi atlayın arabaya."
Yeni evimizde ki parti için hepimiz mutluyduk. Keyfimizde yerinde. Biz üniversite 3 teyiz ve hep beraber ev almıştık, bu evde 4 kız yaşıcaktık. Ben (Melis) En iyi kankim Aslı, Zeynep ve yazlıktan arkadaşım olan Beste . Ev aldığımız için bunun üzerine parti düzenledik. Eve geldiğimizde arkadaşlarımız yoktu. Onları beklerken aynı şekilde müzik sistemini kontrol ettik , son hazırlıkları da yaptığımıza göre hepimiz hazırdık. Yavaştan arkadaşlarımız da gelmeye başlamıştı .
"EVET PARTİ İÇİN HAZIR MIYIIIZZZ ?? " diye bağırmıştım.
Hep bir ağızından "Evettt " diye bir çığlık koptu ve son ses müzik açtıp dans etmeye başladık. Çok eğleniyoduk.
"Kızlarr gelin selfi çekilelim , oynamaya devam ederiz "demişti Zeynep , hep birlikte toplu fotoğraf çekilip eğlencemize devam ettik.
"Kızlar ben odaya çıkıp geliyorum " dedim. Telefonama gelen mesajın sesiyle irkildim.
Mesajda şöyle yazıyordu.
Gönderen : Gizli Numara "ÜZGÜNÜMM.KEYFİNİZİ BOZUCAM ,DİKKAT EDİN KENDİNİZE TAVSİYE :)"
Bu nasıl bir mesajdı . İlginç kim kimin keyfini bozuyo acaba diyip aldırmayıp aşağıya dönüp eğlenceye devam ettim ama içimden kötü bir şeyler ya olursa diye söylenip duruyordum.
"MELİSS!!"
"Ayy Aslı korkuttun ."
"Nereye daldın böyle ?" Demişti.
"Hiçç . Yok bişi ."
Bir anda ufak bir patlama sesiyle hepimiz sustuk ve o anda elektrikler kesildi hepimiz çığlık çığlığa bağırıyoduk.
Keşke Aslılara söyleseydim diyip duruyordum...
"ASLII ZEYNEP KIZLAR NERDESİNİZZ ?? "
UMARIM BEĞENİRİSNİZ:)Not:Arkadaşlar artık başka bir hesapta daha çok aktif olacağım "Melismercan14" hesabından beni takip edebilirsiniz ve (Artık o hesaptan yeni kitaplar yayınlayacağım.) "Gökkuşağında Saklı " yeni kitabım kurgusu farklı olduğundan seveceğinizi düşünüyorum. Yeni kitabımada bakarsınız sevinirim. Seviliyorsunuz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR GRUBU
AdventureKızların mutlu anıları ve biranda bu anıları mutluluktan hüzne dönüşmesi karışık düşünceler sonucunda 4 kızın başından geçen olaylar.Umarım beğenirsiniz :)