O ÇOCUK KİM?

446 17 0
                                    

Bir süre sustum. Sonra tam cevap verecekken o arada Cenker lafa girdi.
" Yoksa yoksa sen o çocukla sevgili misin? Niye bana söylemedin.!"
"Hayır hayır sevgilim felan değil."
"Peki bu fotoğraf ne ve bu kim? Geçerli bir açıklaman var mı ?"
İçimden sevgilim değilsin bir şey değilsin ona açıklama yapmak zorunda değildim ama onu sevdiğim için açıklama yapacaktım.
"Birincisii çocuk benim eski sevgilim. İkincisi senle görüşmeden önce beni öpmeye kalkıştı fakat ben buna izin vermedim. Uzaklaşıp gittim ve o günden beri onla konuşmuyorum."
"Akşam seni alıcam Melis ben gidiyorum."
"Nereye?"
"Sana açıklama yapmak zorunda değilim."
Şuna bak ya 'o zaman ben niye ben sana açıklama yapıyordum ki 'demek isterdim ama diyemedim. Sonra kızların yanına gittim . Kızlara bu akşam Cenker'e gideceğimi söyledim.
Kızlar hep bir ağızdan "VAOVVV"
"KIZLARR.!"
Akşam için kızlarla alışverişe gittik. Alışverişten dönüşte Enesle karşılaştık ve beni bir kenara çekip konuşmaya başladı.
"o yanındaki çocukla ne işin var senin?"
Kolumu sinirden sıkıyordu ve çok canımı yakıyordu.
"Her şey bitti,bunu sende biliyorsun ve sana açıklama yapmak zorunda değilim ben. O fotoğraflarıda Cenker'e sen yolladın dimi?!"
"Ne fotoğrafından bahsediyorsun?"
"Bilmiyormuş gibi yapma , tam beni öpücekken fotoğraflarımızı çektin dimi!"diyip kızların yanına geri döndüm. Arkama döndüğümde Enes telefonla konuşuyordu. İçimden acaba gerçekten onmu yapmıştı, yoksa onu boş yere mi suçlamıştım diye düşünürken kızlarla evin yolunu tutmuştuk.Eve geldiğim gibi kıyafetimi giyip, hafif bir makyaj yapmıştım. Evet aynada kendimi onayladığıma göre hazırım . O anda zilin çldığını duydum.
Beste yine çığlığını sergileyerek "Meliss. Cenker geldi."
" Geliyorumm." Aşağı indiğimde Cenker çok yakışıklı duruyordu. Biran için nefesimi tuttuğumu hissettim. Saçına verdiği şekil gerçekten ona çok yakışıyordu .
"Çok güzel gözüküyosun. Hadi gidelim." Demişti Cenker.
"Hadi kızlar görüşürz." Diyip evden çıkmıştık.
Cenkerin arabasına binip onun evinin önünde durduk. Evine ilk kez gelmiştim. Çok güzel gözüküyordu. İçeriye girdiğimizde ağzım açık kalmıştı. Çok güzel sofra yerlerde güller ve mum ışıklarıyla aydınlatılmıştı. Beni masaya davet etti.
"Baş başa yemek yiyelim dedim."
"Çok iyi yapmışsın."
Yemeklerimizi yerken;
"Melis hazır başbaşayız, sana bir şey sormak istiyorum."
"Sor. "
Çok heyecanlıydım birazdan kalbim yerinden çıkmazsa iyidir, acaba ne diğcekti.
"Melis beni seviyor musun?"
Evet çok güzell ilkte ne diğceğimi düşündüm , suyumdan 1 yudum alıp cevabımı söyledim.
" evet"
"Melis benimle çıkar mısın ?"
"Neee . Evet evet evettt."
İkimizde gülüyorduk. Çok eğleniyorduk. Keyfimiz yerindeydi . Benim sevdiğim dans müziği açıp dans etmeye başladık. İnanamıyorum bugün inanılmaz birgündü, çok güzeldi buan hiç bitmesin istedim. Müziğin sonunda alkış sesleri duymaya başladık.
"Cen-Cenkerr evde tek değil miydik?" Dedim ve ikimizde arkamıza dönmüştük.
"Cenkerr. Bu adamın burda ne iş- işi varrr ! " Sesim titrek geliyordu, ona bir şey yapmasından korkuyordum çünkü o adam karşımızdaydı.
Cenker de beni teselli etmek için "Tamam canım korkma hiçbir şey yapamaz."
..: "Cenker o kadar emin olma bence ." Demişti o adam.
O adam silahını çıkarmış ve Cenkere doğru tutuyordu.
Bende hemen çığlığı basmıştım.
"Aaaaa sakınn sakın ona bir şey yapma!!" Ağlıyordum.
...: "Ağlama güzelim."
Cenker sinirle " hop hop doğru konuşş . Şimdi o silahı indiriyosun."
..: Hayır , indirmiyorum. Bence sevgiline son kez bak çünkü onu bir daha göremiceksin.
"Aaaaaaa . CENKERRRR.!!!"
Cenkeri vurmuştu. Cenker Cenker . Hayır olamazz . Beni bırakma bırakma beni Cenkerr.

KIZLAR GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin