ÖZLEDİM

340 14 0
                                    

Cenker acı içerisinde yerde kıvrınıyordu. Bende Cenker 'e 'beni bırakma bırakma 'diyip sayıklıyordum. Hemen telefonumu alıp 112 aradım hemen sonrası da kızları.

Beste "Efendim Melis. Gece nasıl geçiyor, aramazsın diye düşünüyorduk."

"Bestee suss!"

" Sen ağlıyor musun?"

"Cenker'i vurdular."

"Neee ! Hemen geliyoruz. Yer bildirimi at. "

Hemen attım. Neredeyse üzüntümden bayılmak üzereydim. Ambulans daha gelmemişti. Hala Cenker bana bakıyordu.

"Aşkım dayan ambulans geliyor."

"Seni çok seviyorum , unutma. Bana bir şey olursa kendine dikkat et. Demir sana ..."

"Cenker Cenker !"

nefes alıyor mu diye baktmıştım. Hafif nabzı atıyrdu. Sağlıkla ilgili bölüm okuduğum yeni aklıma gelmişti. Hemen müdahale etmeye başladım. Kalbi durmamalıydı.

Aslı'nın be kızların geldiğini görmüştüm

" Melisss "

Ambulans gelmişti. Hemen ohastaneye kaldırdılar elimi sıkıca tutuyordu.Cenker elimi tutuyordu yaşıyordu.
Ama elimi bırakmıştım. Hemen ambulanstakiler kalp masajı yapmaya başladılar. Hüngür hüngür ağlıyordum. Kalbi durmuştu. Bir güç onu hayata geri getirmişti. Hastaneye vardığımızda doktor çok kan kaybettiğini söylemişti.Hemen ameliyathaneye almışlardı. Onsuz yaşayamazdım.

Zeynep "Neler oldu Melis?"

O kadar kötüydüm ki cevap verecek halim, dermanım bile yoktu. Olanları hatırladıkça tekrardan ağlamaya başlıyordum.

"Bu kız hiç mutlu olamıyacak mı yaa?"

"Suss Aslı Melis duymasın."

2 saat olmuştu. Ameliyattan doktorun çıktığını gördük. Gördüğüm gibi oturduğum yerden fırlamıştım.

"Doktor Bey , Cenker Cenker nasıl?"

"Hanımefendi biz elimizden geleni yaptık, durumu kritik . Yani anlayacağınız yoğun bakıma alacağız. Beyin ölümü gerçekleşmediği sürece uyanması mümkün , ama ölüm tehlikeside çok yüksek."

Yıkıldım. Saat geç olmuştu. Doktor "burda beklemenize gerek yok , bir gelişme olursa sizi ararız " dedi. Ama tabiki de ben hastanede kalacaktım onu bırakıp gidemezdim. Gözlerini açtığında ilk beni görmeliydi.

"Siz gidin kızlar."
Zeynep,"Tamam bir gelişme olursa ara bizi . Melis kendinide çok üzme sakın bir şey olmayacak."

Kızlar gitmişti. Doktorun yanına gidip 10 dk da olsa girmek istemiştim , çok fazla ısrar edince kabul etti.
Odaya girdiğimde onu böyle görünce içim sızlamış , kendimi kötü hissetmiştim. Onu öpüp elini tutup ona bakıp durmuştum.

"Aaa Cenker Doktor Beyy Doktor Bey.!!"

"Ne oldu hanımefendi?"

"Cenker elimi tuttuyor."

"Çok güzel hemen kontrollerini yapalım. Siz dışarıya almamız gerek."

"Lütfen yalvarıyorum , kalıyım."

"Peki."

Cenker gözlerini açmaya başlamıştı. Onu öyle görünce çok mutlu oldum. Gülüşünü çok özlemiştim. Bana bakarak gülümsüyordu. Doktor odadan 'Geçmiş olsun ' diyip çıkınca Cenker'e 'nasılsın 'demiştim. Ağrısı olduğunu söylemişti.

"Sen nasılısın Meleğim ?"

"Ben iyiyim"

"Hiçte iyi gibi gözükmüyosun. Sanki uyumamış ve çok ağlamışsın gibi. Sen ağladın mı yoksa?"

"Yok canım ne ağlıcam ."

"Gözler yalan söylemez Melis Hanım."

Artık dışarı çıkma zamanı gelmişti. Dışarı çıktığımda kızlara mesaj attım. Artık hayati tehlikeyi atlatmıştı.
Cenker'in telefonu bende kalmıştı. Telefonu çalıyordu. Arayan Demir . Bu Demir kimdi? Cenkerde onun ismini söylemişti ama gerisini söyleyememişti.

"Aloo."

"Ahh canım ne çokta ağlamış, yazık."

Bu cümleyi söylediği gibi o adam olduğunu anlamıştım. Ama o adam hep maske taktığı için yüzünü hiç görmemiştim.

"Ne oldu güzelimm ya ne güzel konuşuyorduk."

"Kesss sesini her şey senin yüzünden oldu. Bütün gecemizi mahvettin. En güzel günümü zehir ettin. Ben sana ne yaptım ben bu kadar mutsuzluğu hak edecek naptım?"

"Sen değil ama Cenker yaptı ,ona sor."

"O zaman niye hıncını arkadaşlarımdan çıkarmakla tehdit ediyorsun?"

"Çünkü seninde suçun var."

"Ne gibi?"

Arkama döndüğümde uzun boylu, saçları baya özenle yapılmış , yakışıklı bir erkek bana bakarak konuşuyordu. Neden ki ?

"Söyleyeyim. Kardeşime yaptığın kötülük."

Şuanda şok geçiriyordum? Demir karşımdaydı ne yapacağımı bilememiştim, ikincisi Demir'in kardeşi kimdi?

KIZLAR GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin