MELİS'İN AĞZINDAN
Demir'i görünce tekrardan sinirlenmiştim.
"Demir kızlar nerde?!"
Enes "Kim gelmiş Demir?"
"Melisle Cenker."
Cenker "Söyle lannn nerde kızlar? !"
Demir Pis pis kahkaha atıyodu. Gelde dövme şimdi.
Cenker "Adam gibi soruyorum cevap ver."
"1 tanesi burda ama diğerlerini bilmiyorum."
"Yaa kimi kandırıyosun Demir yaa!"Bağrışma seslerini duyunca içerde Kızların olduğunu anlamıştım.
"MELİSS!!"
Sesin yukardan geldiğini anlayınca Başımı kaldırmıştım. en çok sevdiğim arkadaşım Aslı, pencereden avazı çıktığı kadar bağırıyordu.
Demirle Cenker'e baktığımda kavga ettiklerini gördüm. Tam içeri Cenker girecekken.Demir "Eğer bu eve adımını atarsan Meliste Aslıyıda kaybedersin!"
Demir bana doğru yaklaşıyordu. "Uzaak dur benden !!"diye bağırdım.
Aslı'nın sesini duyunca tekrardan pencereye doğru baktım.
"Eğer beni burdan çıkarmazsan kendim atlarımm !!" diyordu.
Enes "Yiyosa atla Aslı .!"
Aslı ciddi ciddi pencereye çıkıp atlıyordu.
"Assllı sakın !! Saçmalama salak !"
Demir ve Enes, Cenkerle konuşurken hemen Aslı'nın pencerisinin o tarafa gittim, aynı şekilde aklımda plan yapıyordum
"Pişt Aslı seni burdan kurtarıcaz , merak etme .Kızlar nerde ?"Bilmiyorum beni kaçırılarke. biz mağazaları dolaşıyoduk, benim bağırdığımı duymadılar. Niye sordun ki Zeyneple ve Beste nerde?"
"Bende bilmiyorum Aslı . Demir ve Enes çekinmeden kimleri kaçırdıklarını hep söylerlerdi. Ama Zeynepleri kçaırmadıklarını idda ediyolar!"
"Ama doğru olabilir. Onlar geziyolardı, sadece beni almışlardı. "
O an Demir'in yanına gidip " ben içeri girersem ne olur ? "Dedim. Hangi cesaretle bunu dediğimi anlamış değildim."Çok istiyorsan girebilirsin güzelim, güzel şeyler olur."
Bu adamın böyle konuşmalarını hiç sevmiyordum. Tam bir psikopattı.
Bir anda kötü oldum başım dönmeye başlamıştı . Hızlıca oradan koşarak ayrıldım Cenkerde gelmişti."Kızlar nerdeymiş Aslıya sordun mu?"
"Aslı bilmiyo."
"Nasıll!???..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR GRUBU
AventuraKızların mutlu anıları ve biranda bu anıları mutluluktan hüzne dönüşmesi karışık düşünceler sonucunda 4 kızın başından geçen olaylar.Umarım beğenirsiniz :)