NE ZAMAN BİTECEK BU ÇİLE ...

88 6 2
                                    


BESTE'NİN AĞZINDAN

Arkama bakmadan koşuyodum , tam olarak o kişi kim diye görememiştim . Çok aşırı derecede korkuyordum!

"LANN Bestee, Allah belanı versin yaa! Mal niye deodarantı gözüme sıkıyosun ! Ahh."

Ses tanıdık geliyordu , arkamı döndüğümde Berk'i görmüştüm.

"Berkkk! Ya salak mısın me sessiz sessiz geliyorsun!? Ya koş yüzünü yıkayalım!" Berk'in yüzünü bol suyla yıkadıktan sonra salona geçip oturmuştuk. Ahh Beste ya , keşke kim olduğuna baksaydım yaa!

"Berk neler oluyo? Enesler nerde?"

"Beste şimdi sözümü kesmeden dinleyeceksin tamam mı?"

"Tamam"

"Bak biz başımızda bir bela olduğunu biliyoduk 2 ayda onun için plan yapıyorduk fakat tam olarak amaçlarını anlayamamıştık. Daha sonra onlara pusu kurmuştuk ve bizim çalışanlarımızdan birini ölümle tehdit etmişler ve bu adamda bizim pusu kurduğumuzu her şeyi anlatmış anlayacağın bütün planımız suya düşmüştü ama bizim haberimiz yoktu . Biz onları pusuya düşürelim derken onlar düşürmüştü. Aslı da tam o anda aradı ve müsait olmadığımı söyledim daha sonra biranda silah sesi geldi ve Enes'in kafasına silah dayamışlardı. Sonra Enes'i alıp götürdüler. Orda biz silahlı çatışmaya girmiştik . Ama dediğimiz gibi biz onların pususuna düştük , bizim saklandığımız yerlerde onlarında adamalrı saklanıyormuş . Ben kaçtım fakat diğerleri kaçamadı , Demir'i kafasına silahla vurup bayıltmışlardı. İşte uzun zamandır da sizi izliyorum. İzimi belli etmemek için telefonumu fakan hep kapalı tutuyordum. "

"Ohaa yaa! Keşke bize haber verseydin . Yalnız Aslı evde değil!"

Aslı " Kimm evde değilmişş yaa!"

"Ohaaa Aslııı !! Gözlerime inanamıyorum senin burda ne işin var?"

Aslı" Berkim saolsun! "

Berk " Hepinizi gözetliyordum , Aslıyıda zorlada olsa Arda 'nın elinden kaçırabildim ve eve bırakılan notu Arda yazmıştı."

"Sen nerden biliyorsun?"

"Kamera saolsun."

Oha kamera takmış birde! " Ya ama ödümü kopardınız, dedim gittim planlar da suya düştü napıcam dedim! "

Aslı "Ya Beste mutfağa gittim su içiyim diye , karanlıktı diye önümdeki sürahiyi görmedim . Tabi düştü ve kırıldı .o yüzden sesler geldi!"

"Nese ya bu arada Arda , niçin senin yanına geldi!?"

"Ya başı onunda beladaymış şu listede onunda adı geçiyormuş . Bu adamalarla ilgili hakkında bilgi bulamamış ve bana sordu , bende gelmek istemediğimi direttim falan , sinirlendi tabi! Telefonumu falan arabadan aşağı attı , gitti tel cağızım ."

" ya sizcede bir gariplik yok mu? Ya Cenker ve Arda bu adamalrla iş birliği yaparlarken ne oldu da birden bire biribirlerine düşman kesildiler!?"

Berk " Bunun altında bir iş var! Cenker ve Ardaya güvenmiyorum."

Aslı " Bende o yüzden hiçbir şey anlatmadım , belki biz haklarında neler bildiğimizi öğrenip Musa Erdem'e anlatıcakalrdı nerden bilebiliriz ki!"

"Ve bunların amaçları ne hayır yani bize karşı bunların ne garezi var anlamıyorum ki!"

Berk " Eski zamandan beri süren düşmanlık! "

"Nasıl yani!"

"Ya işte tam olarak bende bilmiyorum ama Musa Erdem oğluna olan öfkesinden , Faruk Araf ise Ömerlerle ilgili sorunları var . Ama Ömer sanırsam tanımıyor!"

KIZLAR GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin