Arkadaşlar kısa bir süre sonra tekrar aranıza döndüm, malum sınavlarımdan ,projelerden vakit ayıramıyorum. İyi okumalar ;)
*****
Medyada :Yaren iyi okumalar :)Zeyeneple bağırınıp duruyorduk. " ya Cenker nerdesiniz ya , bak bizi korkutursanız valla sizi gebertirim."
Zeynepte benim gibi " Lannn şakaysa Melis'e seve seve yardım ederim."
Beste bağırarak" Kızlar bir saniye sakin olun yaa!"
"GELDİKK , GELDİKK patladınız yaa "
İçim rahatlamıştı çünkü Cenker'in sesi geliyordu. " Ya bir insan mum almaya gittinizi söylerdi , ödüm koptu filmlerdeki gibi elektrikler gelipte siz ortadan yok oldunuz felan sandım yaa"
Şuan çok saçma konuşuyordum, doğru düzgün cümle kuramıyodum, hep bu korkumdan bir gün beni biri korkutursa bayılmazsam iyidir. Kızlarda zaten bunu bildikleri için bana bu cezayı vermezlerdi, ne yaparsam yapayım. Tabi tehdit etmiyor değiller.
Aslı sevinçle " Şükür elektrikler geldi, yalnız geçen sefer elektrik gittiğinde yaşadığımız olaylar bir anda gözümde canlandı ya"
Aslı'ya bakarak" Tamam bahsetmeyelim , o günlerden"
Saat kaç yaa diye bağırdım resmen bağırım yanii.
Cenker gükümseyerek" Saat tam 12"
Beste bana dönerek" Melis kapı çalıyorr, bu saatte kim geldi? Davetli başka bir misafirimiz mi vardı?"
Hakikatten kim gelirki bu saatte.
Cenker bize dönerek " Siz durun burda kızlar ben kapıya bakıp geliyim."
Cenker bende geliyim diye seslenip koşa koşa yanına gidip kapıyı açtık.
"AAA DEMİR HOŞGELDİNİZ. "Demir , Enes ve Emirhan gelmişlerr "diye bağırdım.
Cenkerde gülümseyerek Demirle tokalaştılar. Onların bu kadar iyi arkadaş olucaklarını rüyamda görsem inanmazdım.
Cenker Demir ' e bakarak "Hayırdır, bir sorun mu var ?"
Demir gülümseyerek" Yok yok, Melis için parti verirsiniz diye düşünüp geldim, işlerim vardı diye biraz geçe kaldım."
Cenkerle Demir 'e " Ya hadi kapıda dikilerek konuşmayı planlamıyorsunuz herhalde"
İkiside"Planlıyoruz " bakışları atıyorlardı.
" Nese konuşmanızı bölüyorum ama hadi içeri geçin" diyip Cenker'i çekiştirmeye başladım.
Nese ki sonunda salona geçmiştik . Herkes birbirine sarılıp , selamlaşınca oturduk.
"Kızlar hadi gelin , kahve yapalım. Kahve isteyenn?"
"Eee yokk artık hepsi tamam o zaman bence biz 20 bardak kahve hazırlayalım"diyip gülemeye başladık.
Cenker , Kerem ve Berk : "Zehirlenmeyiz dimii " hepsi nasıl aynı şeyi aynanda söylediklerini düşğndüğümüzde Cenker'e dil çıkardım. Resmen bizimle dalga geçiyolardı. Kızların yüzlerinde ki siniri fark edince"Kızlar hadi gelin şu 3'üne günlerine gösterelim"
Beste gülerek"Napcaz, kahveleri üstlerine mi dökücez?"
Şaşırmış bir şekilde Besteye cevap verdim" Saçmalamaaa"
Aslı bana şaşkın şaşkın bakarken" Melis düşündüğüm şeyi yapmayı planlamıyorsun dimi?" Dedi. Kesin Aslıyla aynı şeyi düşünüyoduk, zaten küçüklüğümüzden beri biz kardeş gibiyizdir , benim düşündüğüm şeyi düşündüğünden de %100 emindim.
Aslıya gülerek " Evet Aslımm düşündüğünü düşünüyorum."
Aslı şok geçirmiş gibi" Ciddi misin senn?"
" Gayett ciddiyim."
Zeynep bize anlamsızca bakarken" Aslı ve Melis aranızda ipucu gibi konuşmayın , özel dokularım yok benim , beyninizden geçeni okuyayım..."
Zeynep'e bakarak" Bizim 3'lüye ceza olarak birininkine Tuz , birininkine Şeker , birininkine de Karabiber atıcaz . Demirlere de normal veririz. Nasıl fikir ama ?"
Zeynep kahka atarak"Vayy be çok iyi fikir, sinirimden aklıma bile gelmedi, Melis kızım korkulur senden" diyip güldük. Hepimiz onaylayınca kahve makinasını ele geçirerek , kahveyi koyduk. Kızlarla muhabbet ederken yine kapı çaldı.
Beste bana bakarak"Eee bu kimm?"
"Ne biliyim bakıp geliyorum " dedim.
Hemen kapıya yönelip "Kimm o " cevap yok."Kimm oo!" Yine cevap yok. Cenker yanıma gelip "Kim geldi?"
Ben de " Bilmiyorum " dedim. Sonra cevap gelmeyeceğini anlayıp kapıyı açtım , kapıyı açmamla çığlık atmam bir oldu. Ama bu sefer korkudan değil sevinçtenn çığlık atmıştım.
" YARENNNN , CANIMMM ... NE ZAMAN GELDİN . Geç içeri..."
Sıkı sarılmış özlem gideriyordum.
" Kızım yavaş birazdan nefes alamıcam , pisi pisine ölüp gidicem "
" Tamam tamam ne zaman İstanbul'a döndün?"
"Bu sabah "
"Niye haber vermedin kuzi?"
" Kızım sen çok saf mısın ? Görmeyeli değiştin mi? Kzıım anlasana sürpriz yaptım işte"
" Ya ne biliyim seni görünce birden, yani biraz daha geç gelseydin..."
"Anca geldim bavulumu yerleştirdim felan..."
"Hadi sen salona geç bizde kahve yapıyoruz selamlaşıp yanımıza gelirsin. "
"Tamam canım"
Mutfağa yöneldiğimde hemen kızlar;
" Kim gelmişş!??¿"
"Yarenn "
Beste mutlu bir şekilde"Aaaa kızım insan bizi de çağırır insan "
"Yanımıza gelicek şimdi"
"Tamam hadi şunları bardağa koyalım . Kendi kahvelerimizi ve Demirlerin kahvelerini başka bir tepsiye bizimkilerinkini başka bir tepsiye koyalım."
Üç bardağa dediklerimi koyduktan sonra hangisi hangisini alırsa artık diyip içeri yönelirken Yaren ;
"Niçşn ayrı tepsilere koydunuz?"
Hemen bir çırpıda anlatınca gülememek için kendini zor tuttuğunu fark ettim. İçeri girdiğimde Beste Demirler'e yöneldi benim elimde ki tepsiyelede bizimkilere yöneldim. Kerem'e ve Berk'e verdikten sonra Cenker'e verdim. Demir gülümseyerek;
"Ellerinize sağlık kızlar, çok güzel olmuş, Cenker içebilirsiniz zehirlenmezsiniz merak etmeyin"
İçimde şuan kahka atıyordum . Demirde yaptığımıza tuz biber oldu ve 3'ü aynanda içti ve sonuçç...
Berk bağıarark"Bune beee!!!"
Keremde aynı şekilde"Zeynepp ne var bunun içinde" diyip öksürmeye başladı.
Cenkerde aynı şekilde"Ne koydunuz lann , zehirlicek misiniz siz bizii!???!!!"
Hemen 3'üne bakarak suyu uzattım. Tabikide hepimiz " Zafer bizim " bakışları atıyorduk. Demir, Emirhan ve Eneste hiçbir şey anlamamış şaşkınca bizimkileri izliyorlardı.
Emirhan bunlara şaşkınca " Oğlum iyi misiniz? Ne oldu lan , niye bu haldesiniz?"
Kerem"Evet Zeynep hanımdan kahveme karabiber koymak neymiş göstercem"
Berkte Aslıya bakarak"Bu erken yaşimda beni sen şeker hastası mı yapıcaksın ?!!"
Cenkerde bana baakrak" Tuz secmediğimi bile bile mi koydunuz , zehirlenicektim sizin yüzünüzden."
Yaren lafa girerek " Ben dayanamıcam " diyip kahka atmaya başladı.
Zeynep lafa girerek"Sizde bizimle dalga geçmeseydiniz, bir daha dalga geçerseniz daha kötüsünü yaparız bilesinizzz."
Yaren tekrar lafa girerek"Neyse bende gidip kahve yapayım , sizede yapayım."
Kerem sinirli bi şekilde " Aman aman almayayım."
Yaren akhak atarak"Merak etme karabiberle zehirlemem seni "
Yaren mutfağa gittiğinde Emirhan lafa girdi. Demir'e bakarak;
"Abi bu kız kim? ben bu kızı bir yerden hatırlıyorum ama çıkaramıyorum yaa... Kız çok güzel bana ayarlasanıza..."
Demir bir tane ensesine geçirerek ;
"Sus bi yaa..."
Demir bana dönerek;
" Kaikatten bende hatırlıyor gibiyim bu kız kim?"
Bende onlara döneerek;
"Kuzenim Yaren... Evet kzuenimide bir kez gördünüz, partide hani sizin yanınıza geldiğim gün Arda'nın planını oynarken siz onu tanımıyorsunuz diye yanıma gelip bana haber getirmişti."
Emirhan gülerek"Tabii ya siz tanışıyor musunuz diye sorudğumda tatilde tanıştığınızı söylediğiniz kızz"
"Aynen öyle Emirhan"
Emirhan bana bakarak" Yaren'nin sevgilisi var mı ? Yaren Yaren oldum...
Ben kahka atarak"Yok " dedim. Demir bana bakarak ;
"Gerçekten kuzenin güzel kız , o da buna ısınırsa yaparız aralarını"
O anda Yaren gelerek"Kimin arasını yapıyoruz gençler , bu işte çok iyiyimdir yardımcı olurum seve seve..."
O anda Enes ;
"Senin... "ARKADAŞLAR ŞUAN KADAR EN UZUN BÖLÜMÜMÜ YAZDIM, İNŞALLAH BEĞENİR VE KEYİFLİ BİR ŞEKİLDE OKUMUŞSUNUZDUR. HEPİNİZİ ÇOK SEVİYOR, ÖPÜYORUM BB.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR GRUBU
AdventureKızların mutlu anıları ve biranda bu anıları mutluluktan hüzne dönüşmesi karışık düşünceler sonucunda 4 kızın başından geçen olaylar.Umarım beğenirsiniz :)