MELİS'İN AĞZINDAN
Yolda taksi çevirip adresi verdim. Yolda giderken Ömer'i düşünüp duruyordum, evden çıkmadan önce odasına 'Hoşçakal' diye not bırakmıştım. Farkında olmadan gözlerim dolmaya başladı, ağlıyordum. Zeynepe mesaj attım.
Gönderen : Melis.
"Knk geliyorum , oruç tutan var mı ? Ona göre dışardan bişiler alıyım."
Ömer'i unutmak için başka konudan bahsetmiştim yarın ramazının ilk günüydü. Telefona gelen mesaj sesiyle hemen baktım gizli numara. Offf yine mi ?
Gönderen:Gizli numara.
" Gecenin bu saattin de dışarıda ne işin var senin güzelim?"
Görünce resmen gözlerim yerinden çıkıcaktı hemen arabanın arkasına bakmıştım , daha doğrusu etrafıma bakınıyordum. Kimse gözükmüyodu . Arabanın dikiz aynasına baktığımda taksicinin göz kırptığını fark ettim. Aham sakın bu da Musa Erdem'in adamlarından olmasın. Yola baktığımda evime böyle bir yoldan gidilmediğini anlayınca hemen telefonuma döndüm, taksici fark ettiğimi anlamamalıydı. Hemen rehbere girip acil diye numara oluşturmuştuk o numaraya girince büütn kızların telleri çalıyordu ordan aradım, görürler inşallah.
Taksiciye " Ee şurda dursak ben bir bakkaldan su alıp geliyim."
Taksici bir şey demeden indi . Valla maldı bu adam. Adama baktığımda markete girmişti. Hemen kapıyı açıp inecekken kapının kilitli olduğunu fark ettim . Hemen direksiyonun ordan kilitleri açınca arabadan inip koşup durdum, nereye gidiyorum hiçbir fikrim yok. Hemen kızları arayıp telden yer bildirimi attım. Biraz daha ilerleyip caddeye çıktım , kızları orda beklerken 5 erkeğin içtiğini gördüm, serseriler. Bakışlarımın onlara çevirdiğimde 2 kişinin bana baktığını görünce yola bakmaya devam ettim. Arkamdan kahka sesleri duyuyordum kahka değil resmen anırıyorlar. Yönümü değiştirip başka yöne doğru gittim . Ama sesler hiç uzaklaşmıyordum , iyice korkmaya başlamıştım sanırım psikopatlar tarafından takip ediliyordum. Hemen Beste'yi aradım.
"Bestee nerdesiiniz kızımm?"
"Geldik azz kaldı ... Ne oldu niye bu kadar sesin endişeli?"
"Yaa , kızım acele edin..."
"Tamam be geliyoruz..."
Hızlı adımlarla oradan uzaklaşmaya çalışıyordum, keşke yanımda Ömer olsaydı diye düşünürken birinin seslendiğini duydum.
"Şşşt, güzelim baksana bi bize ."
Arkamı dönmeden etrafıma bakındım benden başka biri olmadığına görünce bana dedikelerini anladım, adımlarımı hızlandırsan da bana yetişiyorlardı.
"NE VARR!!" Diyip arka mı döndüm. Ne bu cesaret he ne bu cesarettt.
"Ooo kıza bak abi tam senlik "
Ne saçmalıyorlardı. Hemen bizimkilerin arabasını görünce koşmaya başladım. Arkamdan 5 serseri de koşmaya başladı. Lanett olsunn!
Hemen arabaya atlayıpp " BASSA GAZAAAA!!" Diyee bağırdım.
Zeynep bir şey anlamadan durup bana baktı. Sonra cam açık olduğu için serrseriler ellerindeki sopalarla arabaya yaklaştılar.
" ooo fıstık gibi 5 kızz. 5 mize 1 si ."
Zeynep bunları duyunca hemen bana bakmayı kesip önüne döndü " Hass..."
"Gerizeklaıı gitseneeee .."
Tam gaza basmıştı ki bir adam arabanın önüne geçmişti. O anda direksiyonu hemen sağa kırmıştı, Allahtan başka araba yoktu bu saatte.
Hemen ne olduğunu anlamadan baya hız yapmıştı Zeynep , jepimiz korkudan titrediğimizi hissediyordum.
Aslı sesi titrek bir sesle" İyi misin Melis?"
"İyim sizz.."
Zeynepte " Gördüğün gibi Melo."
Beste de" Gecenin 2 sinde yaşadığımızı olaya bak yaa . "
***
Eve geldiğimizde direk mutfağa daldık çünkü ezan okunmasına yarım saat kalmıştı ve biz daha yemek hazırlayıp , yemek yiyip üstüne , 10 bardak su içiçez . Oruçta tek sevdiğim şey genelde sahur oluyor. Hemen ben ve Aslı sigara böreği sarıp Zeynepte bizim sardıklaırmızı pişiriyor, Beste de sofrayı kuruyordu. Hep birlikte iş birliği yapıp çabucak halletmiştik ymeke işini. Hayvan gibi resmen tıkınmıştık.
Zeynpete birden kahka atıp " Melis senin ne zamandır bu kadar yemek yediğin görmedim..."
" Valla Zeynocum bende kendime şaşırıyorum nasıl bu kadar hayvanlaştım şuraya bak nerdeyse suları içince 2 kilo almış olucam." Hepimiz yemek yiyip kalan 10 dk da sulara dalmıştık.
Zeynep son bardağını içmek için mutfağa gitmişti.
"OHAAA!!" Diye bağırdı Zeynep.
Koşa koşa yanına gidip " Ne oldu lan ?"
" Kızım 1 damacana su bitmiş. "
" Yuhh, ben 2 büyük bardak içtim sen ?"
"Bende 3. Bardağıma geçiyordum. "
Hemen salona geçip ;
"Aslıı kaç bardak su içtin knk?"
"5"
Hrpimizz " OHAAA!" Demiştik. Maşallah Aslı Maşallah.
"Beste sen ?" Diye sormuştum.
O da kahka atarak " 4 , ya bir bardak daha getirsene Melis."
" Başka isteğin Beste 1 damacana su bitti. Yaren nerde ?"
Aslı da " Sanırım biraz fazla yiğince midesi bulandı , lavaboda."
Yaren'in yanına gidip "İyi msisin?" Dedim.
O da sadece başını sallamıştı.
"Kaç bardak su içtin Yaren?"
"6"
"Çüşşş, ohaa Yarenn !"
Ben de diyorum 1 damacana su 1 günde nasıl biter. Aham kızlarr, ezan okunuyo. Artık oruçluyduk sanki şimdiden susamış gibi hissediyordum.
Kapı çalmıştı.
" Kim geldi?"
Beste süper zekasıyla " Ya Lezize Teyzedir , artık Cenker de değildir ee Demirler de değilse ohaa kesin Ömerr kızımm!"
Kapıyı açtığımızda açıkcası şaşırmıştım. Bu kadar çabuk yokluğumu fark edip buraya geleceğini tahmin etmemiştim. Onu görünce merdivenlerden odama doğru yönelmiştim. Ömer'in 'Meliss!' Diye seslendiğini duydum. Takmadım o beni takmamıştı aradığımda. Odama paytak adımlarla ilerlerken kolumda acı hissederek
"Napıyorusn senn bee !" Diye cırlamıştım.
"Kulağımın dibinde cırlama lann!"
"Cırlarım " diyip yine cırlamıştım. Nedense Ömer'i sinirlendirmeyi gıcık etmeyi bayılıyordum. Tip tip bana baktı. Bi de o cadı yellozla kavga ettikten sonra benim yanıma geliceğine o kızın yanına gitmişti , ha barışıcağım mı düşünüyordu ? Tabiki de hayırr.
" Bak Melis her şeyi açıklarım " Çok açıklarsın her şey ortada zaten kabak gibi. Kızla sarmaş dolaşlardı resmen hala açıklarım diyor yaa.
" Neyi açıklarsın Ömerr , her şey buraya kadar ben senin evine geri dönmicem sen de hayatımdan çıkıp gideceksin. Hadi anca gidersinn!"
Ömer'in cümlelerime sinirlendiğini anlamıştım, kızlara baktığımda şaşkın şaşkın bizi izliyorlardı. Bir de çekirdek alıp izlesinler tam olsun. Yukarı çıkmam için adım attığımda bu sefer Ömer olacak şahıs çok daha sert tutup beni kendine çevirmişti.
"Yavaşş be hayvann! Kolumu bırak canımıı açıtıyorsunnn!"
"Sennn beni dinleyeceğin zaman ancak o kolunuu bırakırım, anlıyor musun benii !"
Anlıyorum kıt değilim demek içimden gelse bile kolumun açısıyla çığlık atmaya başladım .
"Tamam dinlicem bırak Ömerrr!!"
Elini çekti koluma bakmıştım . Mosmor olmuştu hayvan ne olcak işte.
Ömer bağrınarak" O kızzz senin saçını başını yolduğun kızz benim KARDEŞİMMDii, senin saçma sapan kıskançlıklarını çekemeyeceğim için orada bir kıza bile bakmadım, çünkü..."
Şuan kardeşi olduğunu duyunca şaşkınlıktan başka bir şey düşünemiyordum.
"Çünkü nee ?" Dedim.
"Çünküü seni seviyorumm Meliss! "
Zeynep bağırarak " OOO HAVADAAA AŞKKK KOKUSU VARR"
Ömer'in dediği cümleyi beynim tekrarlayıp duruyordu. Ne yani Ömer benimi seviyordu, ohaaa yaaa...
Zeynep'e bakarak " Kes sesini Zeynep!"
"Tamam AŞKK BÖCÜĞÜMM.."
"Zeyneppp!"
" Tamam Melo."
Ardından da Beste " EEE NE DEMİŞLERRR , büyük aşklar kavgayla başlar."
" Besteeee , hem o nefretle başlar değil mi ?"
"Her neyse işte Melis , size uyanı deidm bende..." Ne salak arkadaşlarım var benim böyle yaa.
Birden Ömer beni kendine çekti , kucağındaydım ve ne olduğunu anlamadan Ömer beni öpmeye başladıı. Ömerr beni öpüyordu.
Biizm kızlardan'OOOO ' diye kıkırdamalar ve anırma sesleri geliyordu. Bende Ömer'e karşılık vermiştim. Ömer benden yavaş yavaş ayrıldıktan sonra ( Ben hala kucağında) ;
"Uyuyan Güzel benimle çıkar mısın?"
SİZCEE MELİSLE ÖMER ÇIKICAK MII?
OKUYUCULARIMMM BU ARALAR OKUNMAA SAYILARI ÇOK AZALDI VE OY YORUM ÇOK AZ . LÜTFEN BÖLÜMLE İLGİLİ YORUMLARINIZI YAZINIZ PLSS...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR GRUBU
AdventureKızların mutlu anıları ve biranda bu anıları mutluluktan hüzne dönüşmesi karışık düşünceler sonucunda 4 kızın başından geçen olaylar.Umarım beğenirsiniz :)