MELİS'İN AĞZINDAN
Ömer bana çıkma teklifi mi etmiştii? Şaşkınca Ömer'e bakıyordum . Birden aklımdan geçmiyecek şeyler bile geçiyordu. İlk Cenker'in bana çıkma teklifi etmesi, birlikte anılarımız her şey ama her şey.
"Evet Uyuyan Güzelimm cevabınızı alabilir miyiz?" Demişti. Ömer.
"Evet " diyip dudağına ben bu sefer yapışmıştım.
Kızlar alkışlıyorlardı. Bugün en mutlu günlerimden biriydi, artık Cenker beni geride bırakmıştı , bende onu...CENKER'İN AĞZINDAN
Musa Erdem için Ömerle iş birliği yapmaya çalışacağım , bu şekilde bende o da intikamımızı almış olacağız.
Melis'e de her şeyi doğruyu göstermiş olucam. Onu aldatmadığımı görücek. Keremden Melisle ilgili haberleri alıyordum. Demir ise bayadır yoğundu , şirket işlerinden. Onla da konuştum. Bu olanları konuşmak için yemeğe çıkıcaktık. Bu yemekte Ömer , Ben , Arda, Demir ve çetesi olacaktı. Evet her şey planladığım gibi gidiyor eğer böyle giderse hem Ömerden intikam alıcağım hem de Melis'i tekrar geri kazanacaktım...ÖMER'İN AĞZINDAN
Melis'in kanul edeceğini ve beni öpeceğini hiç thamin etmemiştik. Onu kabullendirmiştim ve birlikte evimize sevgili olarak dönecektik. Melis'e kapıyı arabanın kapısını açtım ve 'mersi' diyip arabaya binmiştim. Melis her zaman ki alışkanlığıyla müzik açmıştı. Arabayı kullanırken telefonum çalınca Arabayı kenara çekmiştim . Telefona baktığımda Cenker arıyordu , yine bu şerefsiz.
"Ne varr Cenkerr, ne söyliceksen çabuk söyle bir de senle uğraşamam!"
Melis Cenker dediği duyunca şaşırmıştı.
Cenkerde "Yarın şirketlerle toplantı var , bu toplantıyı yemekte konuşacağız . Şirketlerin her zaman buluştuğu Deniz Restaurantta olucağız , yemek 2 kişilik istediğin biri varsa yanında getirebilirsin. Ne de olsa yemekte birisinin seni savunmaya ihtiyaçın olucak."
Ne saçmalıyordu bu Cenker.
"Bak Cenker , karşında çocuk yok senin eğer tehlikeli bir adım atarsan , bende o tehlikeli adımımı atarım bilesin!"
"Tamam tamam sakin kuzen, sadece Musa Erdem'in yaptığı şerefsizlikleri temizlemek için konuşacağımız bir yemek olacak , neyse benim işim var Ömer yarın akşam saat 21:00 da bekleriz."
İçimden Melis'in duyamacağı şekilde küfür savurduktan sonra Melis'e döndüm.
"Melis, yarın yemeğe davetliyiz."
"Ne yemeği " demişti.
"İş ile ilgili hem de başka konularlada ilgili o özel günümüzde seni de yemeğe götürmem lazım."
"Pekii..."
Sonra Melis tekrardan müziğine döndü, Meliste görecekti o çok sevdiği şerefsiz Cenker'in nasıl biri olduğunu...MELİS'İN AĞZINDAN
Eve geldiğimizde saat 4:30 du ve baya uykum gelmişti , biran önce yatağıma gidip uyumak istiyordum.
"Ömer ben yatıyorum canımm." Diye seslendim.
"Tamam iyi geceler uyuyan güzel."
Odama gidip pijamalarımı giydim, sonra telefonumu alıp slow bir şarkı açıp kendimi uykunun kollarına bıraktım."Ayyy sabah öpücükle uyandırılmak ne güzel bir şeymiş." Ömer beni öperek uyandırmıştı.
"Hadi uyuyan güzel kalkta alışverişe gidelim, oruçlu musun ?"
"Hıhıı, ama ben oruçluyken de gezerim merak etme sen."
"Peki hazırlan o zaman..."
Hemen kalkıp şortla kısa bir üst üzerime geçirmiştim aşağı indiğimde Ömer arabasına yaslanmış beni bekliyordu, nasıl da bekletirler adamı. Hemen adımlaırmı hızlandırıp Ömer'in yanına gitmiştim. AVM ye gidip abiye kıyafet almıştım, Ömerime de takım elbise seçmiştim o da beğenince onada takım elbise almıştık.
Çok oyalanmadan eve döndük . Nede olsa oruçluyduk. Üstümüzü değiştirip televizyon karşısına geçip uzanarak televizyonu açmıştım. Hiçbir şey yoktu. Şu evlenme programlarındannefret ediyorum 3 kanalda da neymiş 'Evleneceksen Gel' one ya öyle bir de şuana kadar dopru düzgün evleninide görmedim, sırf ünlü olmak için çıkıyorlar sanki. Bendeen iyisi müziktir diyip Powerı açmıştım.
Ömer'in merdivenlerden indiğini görünce;
"Aşkım film var mı?"
"Vardı da hepsini izledik ,akşam eve gelince izleriz. Televizyonda bişi yok mu?" Dedi Ömer.
"Yokk"
"Aklımda da film yokki izleyelim , film izleye izleye film kalmadı."
"İftara kaç saat var Ömer ben açıktımm..."
"2 saat var . "
"Neee az kalmış , ben hazırlanmaya başlayayım."
"Erken değil mi sevgilim?"
"Yok canım, daha duşa gircem , saçlarımı yapıcam , makyaj yap-"
"Tamam tamam sen giidp bence de şimdiden hazırlan ."
Yanağına öpüp odamda ki banyoya yönelmiştim. Telefona baktığımda kızlardan gelmişti ve kayıtlı olmayan bir numara vardı . Kayıtlı olmasada ben bu numarayı ezberlemiştim , Cenker. Hala bana nasıl mesaj atıyordu.
Mesaja girip baktığımda " Seni çok özledimm..." Pisliğe bak hem aldatsın hem de gelsin özledim desin . Hemen duşa girdim , duştan ışık hızıyla çıkıp saçlarımı kuruttum . Maşa , maşşaam nerdee yaaa...
"ÖMERRR!!" Diye seslenmiştim .
Kapıyı çalıp kapıyı açtı. " Ne oldu Melis?"
"Maşam yokk."
"Maşa derken dur getiriyim."
Ohaa bunda maşanın ne işi var. Geldiğinde şok yaşamıştım.
"Ömer sen benle dalga mı geçiyorsun yemek maşasımı dedim ben sana , saç maşası saç."
"Melis saç maşanı nerde olduğunu nerde biliyim."
"Ya off neyse bulamıyorum , düzleştiriyim bari."
Ömer güle güle aşağı inmişti. Çok komikk.
Hızlı olmaya çalışarak hazırlandım.
"Ömerr ben hazırım canımm sen de hazırsan çıkalım..."
"Hazırım hadi çıkalım."
1 buçuk saatte hazırlandığım için kendimi alkışlıyordum. Sanırım gelmiştik, arabanın anahtarını valeye verip yanıma geldi. Sonra el ele tutuşarak içeri girdim, içeri girmemle şok yaşamam bir oldu . Cenker , Kerem, Demir , Enes , Emirhan, Arda , Berk , Beste, Aslı kısacası herkes burdaydı.
Telefonuma mesaj gelince hemen telefonuma baktım, Cenker.
Gönderen:053.........
Çok güzel olmuşsun her zamanki gibi.
Ya sabırrr ...
"Kim den mesaj ?" Demişti Ömer.
"Hiçç tanımadığım bir numara ." Diyip masaya oturduk. Yemeklerimizi yerken aynı şekilde işle ilgili konuşma yapıyorlardı. Arada Musa Erdemde geçiyordu, 1 dk Arda dinliyor eee o zaman bunları Musa Erdem'e anlatır. Hemen Ömer'i dürtüp ;
"Aşkım bu Arda her şeyi öğreniyorrr , Musa Erdem'e anlatabilir. Konuşmamlarını sağlamamız gerek. "
"Off konuyu başka yöne çekmemiz gerek ..."
Cenker konuşmaya girmişti. " Evett şimdi herkese söylediğim süprizi açıklamaya gelelim ." Ne sürprizi herkes Cenker'e dikkatini vermişti. Ömer'e baktığında sinirlenmiş gözüküyordu, niçin bu kadar sinilendi ki.
"Evett, Ömer sakladığın gizli sırrımızı açıklayabiliriz herhalde ."demişti Cenker.
"Oo ağzını açarsan senii Gebertirimmm lannn!! " diyip ayağa kalkmıştı.
"Ömer sakinn oll!" Demiştim ama bnei duymuyordu bile.
Cenker tekrardan söze girmişti.
"Ömerr Benim...."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR GRUBU
DobrodružnéKızların mutlu anıları ve biranda bu anıları mutluluktan hüzne dönüşmesi karışık düşünceler sonucunda 4 kızın başından geçen olaylar.Umarım beğenirsiniz :)