MELİS'İN AĞZINDANYarın, şu 3 kız kimmiş diye araştırıcaktık. Açıkcası şu Lara ve eski sevgililer kafama yatmıştı. Yarın için açıkcası heyecanlıydım , nede olsa şu 3 kızı bulduğumuzda bir güzel kızlarla döveceğiz. Ömer erkenden uyumuştu. Bende onu uyurken izliyordum. Benim de uykum gelince bende yanına kıvrılıp yatmıştım. Öpersem uyanır diye düşünüp öpmemiştim. İyi ki Ömer'i tanımıştım, iyi ki hayatımda.
BESTE'NİN AĞZINDAN
Sabah güne mutlu mutlu uyanmıştı . Şu Ardadan kurtulduğum için artık kendimi daha huzurlu ve mutlu hissediyordum. Belki uğraşır ama sonuçta onu hayatımdan çıkarmıştım. Açıktığımı Hissedince mutfağa yönelmiştim. Kendime ekmek arası bir şeyler hazırlayıp , salona yöneldim. Televizyonuda açtığıma göre keyfime diğcek yok. Melis Ömer'e gitmişti, Aslı Berk'e , Zeynepte Kerem'e . Beni tek bırakıp gittilerrr, kız hiç depresyona girmiş mi düşünen yokk. Kimse beni takmıyo. Bir anda Melis'in yaptığı iğrenç espiri aklıma gelmişti.
'Sen toka mısın ki takalım?'
Aklıma geldiğind ebile hayattan soğumuştum. Evi toparladıktan sonra hazırlanmak için yukarı çıktım.
Gönderen:Beste
'Melis kızlara haber ver , Lovely cafe de buluşalım '
Gönderen:Melis
'Tamam aklımda müthiş fikirler var , bütün gün resmen onu düşündüm neyse hadi bb muck.'
Hazırlanıp cafeye gitmek için yola koyuldum, acaba bugün bizi neler bekliyordu? Bekleyip Görücez...
MELİS'İN AĞZINDAN
Hazırlanıp resmen evden fırlamıştım. Aklımda mükemmel fikirler var , o kızlara günlerini göstericez . Cafeye girdiğim de kızların hepsinin gelmiş olduğunu gördüm. Hemen koşarak kızların yanına gittim.
"Selam canlar."
"Selam."
Zeynep," Hadi kızım meraktan öldüm, ne aklında ki fikir çabuk anlat."
Aslı," Aynen kızım ya , dün akşamdan beri düşünüyorum. Ufacık bir fikir gelmedi, yok yani ilham yok bende ."
"Tamam kızlar sakin. Şimdi anlatıyorum. Bu Lara'nın telefon numarası bende var. Ona buraya gelmesini söylicem. Sonra sen Beste , buradakilerden rica edicez ve garson kılığına girceksin. Sadece benim siparişimi getireceksin.Geçen sefer buluştuğumuzda telefonu masada duruyodu . Sen onla konuşurken ben telefonu hemen alıcam ve o anda içeçeği onun üzerine dökücem böylece lavaboya gidicek ve telefonunu aldığını bile anlamayacak. Son aramalara girip, gizli numaradan aranmış mı ? Diye bakıcam. Baktım ki silinik hemen rehbere giricem. Aslı Berk'in sevgilisinin adı ne?"
"Ece "
"Tamam , Kerem'in eski sevgilisinin adı neydi?"
Zeynep sinirle ,"Yasemin!"
"Tamam rehberde bunlar ismi var mı diye bakcam sonra hemen telefonlarını kendime kaydetticem. Sonra Lara geldiğinde benim işim çıktı diyip ordan gidicem . Sonra onları arayıp doğru kişiler mi diye bakıcağım sonra Yarın Larayla tekrar buluşcam ve bu sefer başka bir plan yapıp telefonu yine alıcam. Telefonu aldığımda onun telinden eğer onlarsa onlara şu cafeye gelin önemli falan diye mesaj atıcam ve geldiklerinde sizde geliceksiniz aynı şekilde Ömerlerde ve bu da onların sonu olcak. Nasıl fikir??"
Beste" Bence gayet iyi ."
Zeynep " Kesinlikle."
Aslı" Knk ara şu Larayı gelsin bizde uzaktan uzaktan izleyelim , ilk şu garson kılığını da konuşalım , buranın sahibiyle . Bu plan baya iyi olmuş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR GRUBU
AdventureKızların mutlu anıları ve biranda bu anıları mutluluktan hüzne dönüşmesi karışık düşünceler sonucunda 4 kızın başından geçen olaylar.Umarım beğenirsiniz :)