HADİ İNŞALLAH OLUCAK OLUCAK

154 8 0
                                    

MEDAYADA:YAREN VE EMİRHAN :) Keyifli okumalar.
YAREN'İN AĞZINDAN
Enes'in dedikleri beynimde yankılanıp duruyordu. " Bana sevgili ayarlamak" haaa duysan inanmazdım ohaa yani... Bütün bu düşünceleri beynimden uzaklaştırarak Melisle Cenker'e döndüm.
"MELİSS, bi gelir misin canımmm!..."
"Yaren otur oturduğun yerde kahvelerimizi ne güzel içiriyoruz işte."
Bni gıcık etmek için elinden geleni yapacağını biliyordum. Beni kim seviyordu ki haa hemde beni düşünsen aklıma gelmezdi. Çoğu kişiyi sevgili yapardım , ama kendime gelince gerçekten becerisizlikten herhalde doğru düzgün geçinemiyorum . En uzun ilşkim tam 1 saat sürmüştü. O da ilk ve son sevgilimdi. Etrafıma bakınıp duruyordum. Hiç biri bir şey olmamış gibi kahvelerini içiyorlardı.
"Meliss sana dedim bi gelir misin kuzicimm" Sırf Melis kuzi kelimesini sevdiği için bu kelimeyi kullanmıştım yoksa en sevmediğim kelimelerin arasındadır. Birden beri Aslı kahka atmaya başladı.
"Ne oldu Aslı" dedim .
Aslı kahka atarak"Aramızda bir gizli hayranın var..."
Aramızda kı demişti yoksa benim kulaklarımda bir sorun vardı da ben mi bilmiyordum Aslıya dönerek"Aramızz da derken?"
Cenker de aynı ses tonuyla " Baya baya aramızda hayranın var..."
Bu dedikleriyle buz kesilmiş Melis'e bakıyordum.
"Yaaa siz ne saçmalıyorsun!!" diyip bağrınmaya başladım.
Melis'e bana bakarak" Bence gizli hayranınla tanışmalısın , gerçi daha önce tanışmıştın ama ..."
"Nerden tanıyorum ben yaaaa "
Melis kahka atarak " Merak etme hala facede arkadaşsın "
Ben aslında pek facede takılmam artık benim için eskidi o site... Konuşmaya aynen şöyle başladım.
" 1)Aramızda ki erkeklerden hareketle başlıyorum.
2) Cenker, Berk ve Kerem kesin değil onalrın sevgilileri var.
3) Demir hala Melis'i seviyodur , pardon Cenker (!) Allahtan o konu mazide kaldı dedi de hemen konu kapandı.
4) 2 seçenek kalıyor. Enes ve Emirhannn yokkk artıkk.
Bunları söylerken doğru tahminde adım atıyorsun diyorlardı. Oha yani ikiside Melis'in sevgilileri.
5) Neeeee diye çığlığı bastım. Melis sen bana facede ekli dedin , Enes ekli olmadığına göre bir tek Emirhan kalıyorr diyip bakmaya başladım. "
Allahımm .... "Emirhan bana bakarak göz kırptı."
Herkes kahka atıyordu, ben ise şok biçimde buz kesilmiş biçimde ayakta dikiliyordum...
MELİS'İN AĞZINDAN
Şuan Yaren'in şok anlarını izliyoruz, müthiş komiklikte Allahım ya çok akıllıca hareket etti ama...
Cenker bana gülümseyerek"Canım Yaren şimdi Emirhan'ı gebertmesin" demesiyle ayaren koşa koşa mutfağa gitti.
Emirhan bize bakarak" Pardonda o sinirle mutfakta ne yapmayı planlıyor."
Demir Emirhan'a bakarak" Sanane lan kızdan , yaşadığı şokun üzerine bir bardak soğuk içmeye gitmiştir..."
O anda Yaren elindeki sirahiyle geldi . Ama o sürahide buz yoktuki , eyvahhh çok kötü şeyler olucak.
Emirhan çığlık atarak"Yaaaa napıyosun lannn !!!"
Yaren bağırarak" Bana ters gözle bakmanın ceremesiii!!! Hayvan git başkasını bul kendini beni neden zor duruma sokuyorsun herkesin önünde!!"
Yaren baya baya buz dolu sürahiyinin hepsini Emirhan'ın başından aşağıa boşaltmıştı.
Demir saatine bakarak" Saat 3. Olmuş hadi biz kaçar geç olmuş"
Emirhan Yaren'e bakarak " Ben kaçanzii"
Yaren bağırarak " Yürü git lan kaçanziymiş -miş! En nefret ettiğim kelimelerin arasında bu da vardı..."
Demirler gidince Cenkerlerle de vedalaşıp onlarıda evden kovduk.
Beste bağırarak ( yani sevinçinden genellikle) " Hadi kızlar partisi yapalım. PİJAMA PARTİSİİİ"
Aslı bağırarak "Cips var mı , gong var mı , gazoz , fanta,cola , çekirdek, çubuk kraker, dondurma VAR MIII?"
Bende içerden ona seslenerek "Ohaaa Aslı istersen dışarı çıkıp iskender felanda alalım."
Aslı bana bakarak"Hiç fena olmaz "
Zeynep"Aslı saçma sapan konuşma yaa yeni kilo verdin hepsini almaya mı çalışıyon? Hakikatten Aslı'nın saydıkları var mı ? Canımı çektirdi hayvan...
Bende gülümseyerek" Var var , kekte var . Daha bugün alışverişe gitmiştim."
Beste yine sevinç çığlığıyla " Haid pijamalarımızı giyip partiye başlayalım sonra üstüne film izleriz."
Yarende keyifli bir biçimde " Bana da uyar..."
Hepimiz pijamalarımızı giydikten sonra salona indik.
Beste her zamnki alışkanlığıyla bağıararak ." 1 ,2 ,3 " diyip müziği son sese getirerek açmıştı. İlk müziğimiz "Otilia- Bilionera " şarkısını açmıştık. Bana bu müziği Aslı sevdirmişti bende Yaren'e diğerleri zaten seviyolardı. Yaren bizi çekiyordu. Deli gibi dans edip müziği söylüyor aynı şekilde kahka atıp duruyoduk. Yarende bize seslenerek "Sizi tehdit etmek için elime delil geçmiş oldu"
Bak sen bizim kuziyee çakal ben sana yapmasını bilerim, Emirhanla sizi sevgili yapmazsam benim adım Melis değil...
Bütün müzikleri dans edip ç söyledikten sonra hepimşz yorgun biçimde koltuklara kendimizi attık. Saat gecenin 4 ve kapı çalıyor ...
Zeynep bize şaşkınca bakarak" Bu kim bu saatte?"
"Ne biliyim " deyip kapıya yöneldim . Kapıyı açtığımda yan evdeki komşumuzu gördüm.
Birden bire yaşlı teyze bağırmaya başladı" KIZIMMMM GECENİN BU SAATİNDE SİİZN GÜRÜLTÜNÜZÜ DİNLEMEK ZORUNDA MIYIZ BİZZ KAFA BU DA KAFA 1 SAATTİR AÇMIŞSINIZ MÜZİĞİ SON SES BAĞIRA BAĞIRA SÖYLÜYORSUNUZ YETER YANİ KIZIM UYUYAMIYORUZZ " dedi. Oha yani bize şikayete gelicekleri hiç aklıma gelmemişti , ev bizim bina değil bir şey değil, şikayet edemzdi tabi bizde de suç vardı gerçi.
Teyze bakıp " Tamam teyzecim özür dileriz , hadi iyi geceler " diyip kapıyı kapattım.
Kızlarda bana bakarak kahka atıyorlardı. Yaren bana bakarak ;
"Azarı yiğen Melis oldu"
Amannn çok komik hah. Hadi film izleyelim zaten müziklerde bitmişti. Gidip cipsleri tabağa koyarken kızlarda televizyona filmi bağlıyorlardı. İçeçekleride koyup içeri gittim ve film başladı. Hepimiz heycan içinde izliyorduk. Aslı garip bir ses tonuyla ;
" Melis kek ve çekirdekleri getirsene"
"Başka emriniz Aslı Hanım ?"
"Şu anda yok"
Filmi durdurup yine bir iyilik yapıp gidip koydum. Geldiğimde tekrar filmi başlatıp tıkınmaya devam ettik yavaştan doymaay başlamıştım. Film çok duygusala bağlamıştı , Aslı yine filmi durdurup;
" Melis dondurma paketini getirsene"
"Ohaa Aslı doymadın mı dünyayı yedin knk dünyayı"
"Off kızım getir işte "
Yine gidip buzluktan dondurmaları alıp tıkınmaya başladık. Zeynep gülerek;
"Kızlar kesin 2 kilo aldık hee"
Bende ona bakarak"Bencede Zeyno hep bu Aslı oburu yüzünden"
"Hop hopp bana obur diyenlere bak , o zaman yemeseyidniz , ben mi dedim gidin yiyin."
Yaren ortaya girerek "Tamam filme geri dönelim"

Filmin sonunda Yaren ağlıyordu , çok duygusallaşmıştı film. Bende ağlamamak için kendimi zor tutuyorudm , kızlara baktığımda birbirleirne sarılmış salya sümük ağlıyorlardı. Yaren fark etmeden telefonumu aldım ve onu çektim ha ha ha artık ebnimde elimde delil vardı. Ama bende kendimi tutamayıp ağlamys başladım.
"Kızlar kendinize gelin " dedim . "Hadi saat 5:30 olmuş yatalım artık"
Yaren bana bakarak "Bencede uykum geldi"
Bestede ilk defa sesini yavaş bir tona ayarlayıp " Bugğn çok güzeldi , hadi iyi geceler."
O anda yine kapı çaldı .
"Ne susmaz kapıymış " diyip söylendim. "Kim o " dedim , kızlarda yanımda anlamsız bakışlar atıyorlardı bana. O anda Kerem'in sesini duyunca kapıyı açtım.
"Kerem bu saatte ne işin var burda?!"
Kerem bize bakarak "siz ağladınız mı ? Haberinizi var yani "dedi .
Zeyenepte "Kerem neyden haberiniz var mı ? Biz filmden duygusala bağladık, sen ne saçmalıyorsun.?"
Kerem bize bakarak " Emirhan , Emirhan kaza yapmış!"
Bunu duyunca hepimiz şaşkınlık içinde. Birbirimize bakarak ;
" NEEEEE!!!"

KIZLAR GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin