DUR GİTME...

114 9 2
                                    

ASLI'NIN AĞZINDAN

"Berk canım bizimkiler merak etmiştir artık gidelim. Melisle alışverişe gidicektik arsana bi evdeler mi diye ."

"Tamam "

Berkle ne zamandır başbaşa kalamamıştık. Birlikte 3 günde olsa işlerden stresten uzak olmak için ormana karavanla gitmiştik. Birbirimize söz verip 3 gün boyunca telefonlarımızı hiç açmamıştık. Hayat böyle huzurlu oluyordu.

"Berk aradın mı ?"

"Bir terslik var , beni hayatta bu kadar arayan olmaz . Kerem, Zeynep, Beste , Demirler ... Sen bir telefonunu açsana."

"Tamam bakıyım ." Hemen telefonumu elime alıp açmıştır. İnşallah bir terslik yoktur.

"Aşkım beni aramışlarr. Hatta ilk defa beni Enes bile aramış."

"Melis veya Ömer aramış mı ?"

"Hayır!"

"Berkkk hemen Besteleri araaa!"

Bir tarafı. bu kadar aramaları hayra alemet olmadığını , bir tarafım ise koskocaman 3 gün telefonlaeımız kapalıydı diye bu kadar fazla cevapsız arama gözüküyor diyordu .
Düşüncelerimden ayrılıp Berk'e bakmıştım. Hapörlere al diye işaret yapmıştım . Hemen hapörlere almıştı.

"Kerem hayırdır ?"

"Berk ,yanında Aslı var mı ?"

"Evet."

"Tamam şimdi bir şey söylicem sakin olun tamam mı?"

Neredeyse ağladım ağlayacaktım. Birine bir şey olmuştu.

"Söyleee Keremmm söyleeee!" Diye bağırmıştım. Berkte " sakin olur musun?!" Demişti . Kerem söylemedikçe sakin falan olamazdım.

"Berk , Melis ve Ömer !"

"Ne olmuşş?!"

"Olay karışık açıkcası şuan da olayı bilmiyorum ama Melis kendini arabadan atmış !!"

"NEEEEEE!!!" Diye bağırmıştım.

"Kerem Melis iyi mi Melisss İYİ Mİİİ?"

"Aslı sakin ol ikiside ameliyattalar !"

Berk bana dönüp " Ya Ömer?"

"Ömer bıçaklanmış!"

Olanları duydukça iyice fenalaşıyordum. Berkte donup kalmıştı. Gözlerimden gözyaşları hücum etmişti. Berk karavana yöneldiğinde bende arkasından koşmaya başlamıştım . Yaşadığımız açıları tekrar tekrar yaşamak , gerçekten ama gerçekten çok kötü bir duyguydu...

ZEYNEP'İN AĞZINDAN

Herkese haber vermiştik. Cem ve Emre de hastanedeydiler fakat hiçbir şey anlatmamışlardı . Sadece bıçaklandığını ve hemen ambulansı aradıklarını söylemişlerdi. Cenkerle Melis'in ne işi vardı? Offf offf artık fena olmaya başlamıştım. Kerem'e yaslanıp omzuna başımı koymuştum. O da bana sıkıca sarılmıştı. Melis ve. Ömer 2 saattir ameliyattaydılar. Bir Allah'ın kulu çıkıpta bir şey demez mi? Hem de bu sefer tek bir can değil , iki can. Kerem bana sıkıca sarılmıştı. Kendimi Melis'in yerine koymuştum da gerçekten onun başına gelenlerin yanında bizimkiler hiçbir şeydi...
Bir doktor çıktığı gibi yanına koşmuştuk.

"Melis Beylice'nin yakınları siz misiniz?"

Herkes "Evet " demişti.

" İlk geldiğinde çok fazla iç kanaması vardı fakat çok kısa sürede durdurabildiğimiz için hemen müdahale yaptık. Yani anlayacağınız hastanın durumu ağır değil. Tekrar geçmiş olsun."

KIZLAR GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin