AZ KALDI BİTİCEK BU HUZURSUZLUK!

81 5 1
                                    

BESTE'NİN AĞZINDAN

  Korkarak arkamı dönmüştüm ve korktuğum başıma gelmişti. Baran karşımda bana sinirli bi şekilde bakıyordu.
Korkarak " Baran!" Demiştim zordan.

"Şebnem , yarın saat 7:00 da ofisime geliyorsun!" Diyip gitmişti. Hiçbir şey anlamamıştım.

Aslı bana dokununca , Aslıya dönmüştüm.

"Bizi tanıdı mı sence Beste?"

"Cidden anlamadım, ama biraz garip davrandı sanki ya! " Nedense donmuştum kalmıştım. Napıyordum ben ! Kendime gelip Ömerler'in yanlarına gittim , deminden beri beni arabada bekliyorlardı. Niye aklımda durmadan Baran vardı ki ! Resmen olayların etkisinde kalmıştım.  Arabada sessizlik vardı ve sessizliği Ömer bozmuştu.

"Ne dedi o adam?"

"Hiçbir şey."

Nedenini bilmiyordum fakat gerçekten kendimi çok garip hissediyordum. Melis'in durumu , Baran her şey üstüste geliyordu. Niye hayatımız bu kadar hareketli geçiyordu ki. Cidden artık ben bile yorulmuştum. Niye başımız beladan kurtulmaz ki. Ömer birden arabayı durdurmuştu. Sanırım telefonla konuşuyordu. Berk'in ve Ömer'in  dediklerine odaklanmıştım.

"Emreler Melis'i bulmuşlar." Ömer'in dediği şeyden sonra az da olsa hepimiz rahatlamıştık.

Aslı benden önce davranarak " Peki Melis iyimiymiş?"

"Bilmiyoruz, ama yerini biliyoruz. Az kaldı , her şey bitecek az kaldı!"

MELİS'İN AĞZINDAN

  Kendimi çok bitkin hissediyordum , ama yetmişti dışarda neler oluyo hiç bir şeyi bilmiyordum . Eğer adım atmazsam onların oyunlarına yardım etmiş oluyorduk.  Napıcağımı bilmiyordum ama elbet bir yolunu bulucaktım. Ev değişikliği yapmıştık , aslında beni bulmaları daha da zorlaştı desenize. Peki ya bunların amaçları ne? En azından bu ev bana daha iyi gelmişti. Ayaklanmıştım. Oda da belki bir şey bulurum diye. Çok saçma neden bu odada kitaplık vardı ki hemde içinde tek bir tane bile kitap yokken! Belki bir şey gizliyolardır diye düşünüp kitaplığa baktım fakat pek de bişi yoktu zaten küçük bir kitaplıktı. Odayı biraz daha gezmiştim, ayağım bir şeye takılınca yeri boylamıştım. Düşdüğümde yatağın altında bir kitap görmüştüm , ilginç tam kitabı almak için elimi uzatıyordum ki sesler duyunca hemen eski pozisyonuma döndüm. O kitapda ne var acaba ? Sadece okuma kitabımı yoksa odanın en saçma tarafında duran kitaplıkla mı ilgili? İyice saçmalamıştım , sanki kendimi biran filmde gibi hissetmiştim. Kapı açılınca kapıya bakışlarımı çevirmiştim. Adam beni kontrol etmek için gelmiş gibi bi hali vardı. Bir süre adam boş boş bakındıktan sonra odadan çıktı ve kapıyı kilitledi . Hemen yatağın altında ki kitabı almıştım. Bu da neyin nesi ? Ohaa !Kitabı karıştırırken içinde anahtar bulmuştum. Hemen kapıya koşmuştum fakat umduğum gbi olmamıştı. Çünkü kapının anahtarı değildi. Biran hayal kırıklığına uğramış gibi olmuştum. Yani kapının anahtarını kitabın içine koycak halleri yoktu. Odaya çok dikkat ederek inceliyordum fakat yatak ve kitaplıktan başka bir şey yoktu. Bir süre yatakta boş boş yattık sonra tekrardan kalktım. Ben iyice takmıştım , bu kitaplığın burda ne işi var ki! Kitaplığın yanına gidip tekrardan sağına soluna bakmıştım belki arkasında bir şey vardır diyip kitaplığı ittirmeye çalıştım, biraz ses çıkınca hareketlilik var mı diye durmuştum. Kitaplığı yavaşca ittirdiğimde resmen şoka girmiştim. Bu kapı da neyin nesii böyle !? Biran bulduğum anahtarla ilgisi olup olmadığını merak ettiğimden hemen anahtarı almıştım, tam kapıya yönelmiştim ki , biri beni çekmişti . Yine ve yine her şeyi berbat etmiştim ...

KIZLAR GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin