BESTE'NİN AĞZINDAN
"Melis , hemen Ömer'i ara"
Başıyla onaylayıp , sinirlice eline telefonu alıp Ömer'i arıyordu. 'Hapörlere al' gibi işaret yapmıştım.
"Alo Melis, bak valla yanlış anladın her şeyi!"
"Ömer ! Hemen bizim eve geliyorsun!" Diyip yüzüne kapattırmıştık.
"Aslı, Berk'i ara!"
"Alo Berk!"
"Efendim."
Öküze bak öküze, bir de hiçbir şey yokmuş gibi sadece 'efendim' diyor.
"Hemen bizim eve gel!" Diyip o da yüzüne kapatmıştı. Hakediyorlar .
"Zeynepcim son olarak sende hemen o Kerem'i arıyorsun!"
"Tamam" diyip aramıştı.
"Zeynep"
"Kerem bizim eve gel !" Tam Kerem bir şey diyecekti ki Zeynep dinlemeden kapatmıştı.
"Aferin çok iyi oldu , hepsi gelsin görüşcez onlarla!"
Kızlar o kadar öfkelilerdi ki onlara gidip bir su koydum. Ama benim de en az onlar kadar sinirlerim bozulmuştu, Arda arıyordu. Şimdi yine yapmacık yapmacık konuşmak zorunda kalıcaktım. Arda ise tam bir şerefsiz bir de benle zordan barışmak için yalan söyledi.
"Efendim Arda"
'Arda' diyince kızların hepsi dikkatini bana vermişti.
"Aşkım bugün buluşalım, biraz muhabbet edelim."
Acaba niye muhabbet edelim diyor . Niye ? Çünkü aklı sıra benden bir şeyler öğrenip Musa Erdem'e yetiştirecek. Kendi kazdıkları kuyuya kendileri düşecekler , haberleri yok.
"Hayır canım , bugün musait değilim . Neyse kapatmam lazım , öptüm canımm."
Zeyno bana düşünceli anlam verememiş bakışlarını yollayarak;
"Ne diyo!?"
"İşte yine ağzımdan laf almaya çalışıcak , kızlar bir de bu iş çok uzadı. Şu sizinkileri bir halledelim sonra şu Ardaya da cezasını verelim."
Melis," bence de çok uzadı, o da adi herifin tekiydi. Daha en başından. İlk sevgili olduğunuzda başka kızla seni aldatmıştı, sonra bana iyilik yapıcak zannederken en kötü kötülüğü yapmıştı şimdide Musa Erdem'e yardım etmesi. Hiç normal değil. Yani bu kadar şey yapan kişiden her bişi beklenir."
Aslı da,"Yani bencede Melis haklı , hepimizi kandırdı. Ama artık kandıramaz."
Kapı çalınca yerimden fırlamıştım.
"Hazır mıyız??"
Kızlar," EVET!"
Kapıyı açtığımda Kerem vardı . Kerem'in kolundan çekip onu salona doğru sürükledim.
"Napıyosun Beste kafayı mı yedin?"
Kerem'e hiçbir cevap vermeden salona götürdüm. Kızlar ayağa kalkmış , kollarını çiçek ol vaziyetine getirmiş sinirlice bakıyorlardı. Ben olsam korkardım, çok ciddilerdi.
"Ne oluyo lan ! "
Zeynep de ," Ne olduğunu birazdan çok güzel göreceksin, bir de bilmiyormuş gibi davranıyor!"
Kerem'i koltuğa oturtuk. Diğer erkekler de gelince sorgumuza başlıcaktık.
Kimse çıt çıkarmıyordu. İyice sesizliğe bürünmüştük. Zeynep'i bıraksak tekme tokat Kerem'e giricek gibi gözüküyordu. Aslında fena da olmazdı. Kapı çaldığı gibi koşarak kapıya yöneldim açınca , Ömer ve Berk kapıdaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR GRUBU
PertualanganKızların mutlu anıları ve biranda bu anıları mutluluktan hüzne dönüşmesi karışık düşünceler sonucunda 4 kızın başından geçen olaylar.Umarım beğenirsiniz :)