"Benim amacım seni görmek , seni çok özledim. Kaç seneden beri görmüyorum. Sana sürpriz yapıyım diye evine geldim ." Demişti Cenker. Kimi kandırıyorsa...
"Yaa kimi yiyosun yaa . Karşında bebek yok senin. "
"Sen ne saçmalıyosun Melis?"
"Asıl sana sormalı Cenker Bey. Gizli numaralardan aramalar tehdit etmeler bunlara ne demeli , eğlence yeni başlıyor ne demek o zaman bana bir açıklama yap .!"
Çok sinirliydim bunu söylememeliydimm. Off ne yaptım ben .
Cenker hiçbir şey söylemiyordu.
"Ne oldu sustun muu ? Niye cevap vermiyosun çünkü veremezsin her şeyi yapan intikam almak istediğini söyleyen bendim dimiii.?!"
"Sen aklını kaçırmışsın?" Demişti aptal çocuk.
"Sana yalan borcum yok benim , benim peşimi bırak !" diyip dersten çıktım . Zaten bağrındığım için sınıfta rezil oldum. Hep bu Cenker yüzünden dersimden oldum ,sinirden kafeye inip kendime kahve alıp yudumladım.
"Melliis.!" Diye seslenen Cenker'e baktım.
"Ya ne var ne rahat bırak yalnız kalmak istiyorum ya anla biraz ne intikam almaya çalışıyosun neden arkadaşlarıma bir şeyler yapmaya tehdit ediyosun ? neden , neden , nedennn o zaman mantıklı bir açıklama yap bana !"
"Melis öncelikle sakin ol birincisi ben öyle bir şey yapmadım. İkincisi arkadaşlarını tehdit etmek ve senden intikam almıcağımı biliyorsun bunu benden nasıl beklersin , naısl suçlarsın beni?"
" Ama ama bana öyle dediler . "
"Melis kim dedi ? Her önüne geelne inanıyor musun ?"
" Yani ne biliyim adamı zaten Tanımıyorum . Birkaç gündür tehtdit ediyo ve takip ediyo sende birden çıkınca senden şüphe duyduk . Özür dilerimm Cenker."
"Tamam tamam önemli değil. Akşam sizin eve gelicem haberin olsun korkma , şu adam kimmiş bir öğrenelim."
"Tamam." Diyip sınıfa yönelmiştim, zil çalınca çantamı toplayıp kızlarla otoparkta buluştuk, ordan da eve geçiyorduk. Sanki heran takip ediliyor gibi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR GRUBU
AdventureKızların mutlu anıları ve biranda bu anıları mutluluktan hüzne dönüşmesi karışık düşünceler sonucunda 4 kızın başından geçen olaylar.Umarım beğenirsiniz :)