MELİS'İN AĞZINDAN
Ben Kerem'in dediklerini şaşkınlıkta izlerken Cem ve Emre ne kadar Keremle araları o kadar iyi olmasa bile konu Cenker olunca Cem de Emre de Keremle odadan çıkmışlardı.
Ben hala Ömer'e sarılıyordum. Kapının açılmasıyla bakışlarımı kapıya yönelmiştim, odaya hemşire girmişti . Odada benim dışında herkes hemşire gelince çıkmıştı.Ömer'e nasıl bakıyordu bu kız yaaa! Hemşire gelip Ömer'in eline dokunmuştu."Sen kimin sevgilisine dokunuyosun yaa , çek o elinii!
"Ne diyosun ya şurda işimi yapıyorum , rahatsız etmezseniz .!!"
"Haaa bende yedim, o gözlerin nasıl bakıyor görüyorum herhalde.!"
Yavşak Hemşire iyice sinirlenmiş gözüküyordu , bende en az onun kadar öfkeliydim . Ömer 'in kıkırdadığını duydum ama önemsemedim. Çünkü şuanda şu aptal sarışınla uğraşıyordum.
"Çıkar mısınız dışarı!!"
Bunu bana hemşire söylemişti. Nah çıkarım.
"Rüyanda görürüsün , şimdi senin saçını başını yolmadan çık dışarı başka hemşire gelsin."
"Farkındaysanız Ömer benim hastam.!"
1 ) Ömer'in ismini nereden biliyordu ?
2) ben bu kızı dövmeden duramayacağım.
Hemen kıza yönelip saçını çekip duvara vurmuştum. O an bağırışlarımızı duyan Demirler odaya daldılar , bizi ayırdıktan sonra hemşire odadan çıktı."Kızaa bak ya sbenim önümde , gözleriyle Ömer'e yavşıyordu resmen!"
Zeynepte yanıma gelerek ;
"Sakin cnaım sakin!"
Ömerde gülerek;
"Melis sen neymişsen öyle ? Güzelim kızı ne hale getirdin!"
'GÜZELİM' her zamanki Ömer yine hasta haliyle bile kızlara bakıyordu . konuyu uzatmamak için susmuştum. Ömer'e baktığımda ona ne kadar bazne kızlara baktığı için sinirlensemde onun gözlerine bakınca büütn sinirim uçup gidiyordu resemn . Her dakika olaylar gözümün önüne geliyordu . Ömer'in yanına koşup boynuna sarılıp yanağından öpmüştüm. lütfen senle hiç ayrılmayalım. Ben onsuz yaşamayamazdım. Ömer'e dönüp;
"Beni hiç bırakma olur mu ?"
Benim alnımdan öpüp;
"Seni asla bırakmıyacağım , söz veriyorum."
***
"Aslı Ömer'in de çıkış işlemlerini hallettiniz mi ?"
"Evet knk hadi yürü artık , Ömerler gelir ."
"Aslı dur 2 dakika yaa , Ömerlerle gideriz işte . Haa bak Demirlerle geliyorlar iştee."
Birkaç gün sonra Ömerde bende hastaneden taburcu olmuştuk, ikimizde gayet iyiydik.
Aslı'nın arabasını binmiştik, bakalım bizi şimdi ne olaylar bekliyor. Bekleyip göreceğiz.KEREM'İN AĞZINDAN
Cenker nasıl böyle şeyler benim haberim olmadan yapabilirdi , hala anlamuyordum. Kaç yıllık dostumu son zamanlarda tanıyamıyordum. Benle bile düşman gibi davranıyordu oysa ki ona o kadar yardım etmiştim. Ona iyi davranınca iyice tepeme çıkıyordu. Yetti artık ben onun kölesi gibi her istediğini yapamazdım. Cenker'in bütün sırlarını her şeyi biliyordum. Melis'i aldatmadığını, Melis'in kuzenin öldürmediğini ama hala anlamıyorum niçin hiçbir zaman kendini savunmuyordu. Cenker'i hemen aramalıydım.
"Cenker nerdesin?!!"
"Evdeyim ne var! Yatıcam."
"Zıbar! Oğlum sen benden ne saklıyorsun lan !!! Melis'in kuzenin ölümünde seninde bir parmağın mı var? Bak bana doğru söyle Cenker , neden kendini orda savunmadın ! "
"Ya oğlum git yaa , niye Melis'in kuzenini öldüreyim! Sen beni hiç tanımamışsın!"
"Ben eski Cenker'i tanıyorum , şuanda o eski Cenker yok!!"
İyice kavga etmeden telefonu kapatmıştım. Cenker'e gidince zaten halledecektik.
Emre'nin küfür ettiğini duyabiliyordum , en az onlarda benim kadar sinirlilerdi Cenker'e. Bu arkadaşlığı son vermeliydim yoksa başım beladan kurtulmazdı. Cenker bir kaç gün önce Melis'in gözü önünde resmen Ömer'i öldürtmeye kalkıştı . Hiç normal hareketler değildi. Melisten ayrıldıktan sonra ona bir şeyler olmuştu , herkesi kendine karşı soğutmuştu resmen . Bugün birazdan Cenker'i de halledecektik...EMRE'NİN AĞZINDAN
Cenker piçini dövmek için sabırsızlanıyordum. Ölesiye dövecektik Cemle. Kerem de en az onunkadar şerefsiz biriydi. Eskiden de çok olay olmuştu , Cenkerle samimi olduğu için zaten ona benziyordu. Resmen bu akşam Cemle şaşırmıştık. Yıllarca dost olan biri şimdi onu dövmeye gidiyor. Benimde böyle dostum olsa onu çoktan halletmiştim. Ömer'i nasıl dövdürtmeye kalkıştıysa aynısını biz ona yaşattırçaktık. Cenker'in evine varmıştık. Cinayet çıkarsa şaşmam...
CENKER'İN AĞZINDAN
'Melis'in kuzeninin ölümünde seninde parmağın var mı!' Diye Soruyor bir de ,sanki söylicem. Melis'in kuzeni bıçaklanıp uçuruma atılmıştı. O akşam bende oradaydım ve engellememiştim. Sadece ama sadece izlemiştim. O günden beri vicdan azabı çekiyordum. Ama bir süre sonra Melisten ayrıldıktan sonra en büyük düşmanım olan Ömerle çıkmaya başladıktan beri o vicdan azabı yerine çok büyük bir öfke geçmişti. Zamanla böyle yaşamaya alışmaya başlamıştım. Ama her şeyi tam unutucakken yine her şeyi hatırlıyordum. Melis'in doğum günü yaklaşmıştı ve onla geçirdiğimiz günü düşünüp duruyordum. Deniz kenarındaydık. Doğum gününü kumsalda kutlamıştık. Keşke o güne geri dönebilsek keşkeee , keşkee ! Kapının çalmasıyla kapıya yönelmiştim. Kesin Keremdir...ÖMER'İN AĞZINDAN
Melisle evimize gelmiştik . Açıkcası bu olayla baya sarsılmıştı . O Cenker'i bir günde ben dövecektim. Artık çok olmaya başlamıştı. Herkes evdeydi. Başımızdalardı, gitselerde Melisle başbaşa kalabilsek . Başka bir şey dilesem olacakmış demekki. Herkes gitmişlerdi. Melisle birlikten uzanmıştık. Ona sıkıca sarılıp kendime çekmiştik, saçlarını koklayıp kokusunu içime çekmiştim , çok güzel kokuyordu. Telefon çalmasıyla hemen kalktım."Aloo!"
"Naber Ömer, hatırladın dimi beni "
"Sen kimsin la !"
"Benim Lara , hani barda tanışmıştık ve bugün olanlardan dolayı çok sinirliyim açıkcası."
Offf yine mi bu kız. Melis'in bugün hastanede kavga ettiği kızla daha önce barda tanışmıştık. Melis seslenmesiyle ona dönmüştüm.
"Kim arıyor aşkım??"
Hemen telefonuma dönüp;
"Laracım seni ben daha sonra ararım " diyip güzelim kızın yüzüne kapatmıştım resmen.
"Eee bir arkadaş aramış canım."
"Lara kim ÖMER!"
Evet Melis'in yine kıskançlığı tutar . Ne diğcektim ben şimdi ona?
"Ya önceden barda tanıştığım bir kız , boşver hadi uyuyalım biz."
"Haa aşkım bu arada sabah kavga ettiğim hemşire senin ismini nerden biliyordu?!"
Aham beklenen soru (!)
"Ya bilgilerimden ismimi biliyordu ,ama sanki fazla samimi davrandı."
"Fazla mııı! Resmen öpmediği kaldı o elini nasıl elledi öyle , töbe ya yine sinirlerim tepeme çıktı yemin ediyorum. Demir ayırmasaydı o kızı orda gebertirdim. "
Gebertirdi , çünkü Melis'in ilk defa bu kadar sinirlendiğini görüyordum. Daha fazla konuyu araştırmaması için konuyu kapatmaya çalışıyordum.
"Boşver aşkım gitti bitti . Sakin ... "
Melis birazcık sakin olması için yanağından öpüp " İyi geceler " demiştim.
O da bana...OKUYUCULARIM CANLARIM BÖLÜMLERİ ZAMANIM OLDUKÇA YAYINLIYORUM BEKLETTİĞİM İÇİN HEPİMİZDEN ÖZÜR DİLİYORUM FAKAT YENİ BÖLÜM BİRAZ GEÇ GELEBİLİR ...
HEPİNİZİ SEVİYORUM ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR GRUBU
PertualanganKızların mutlu anıları ve biranda bu anıları mutluluktan hüzne dönüşmesi karışık düşünceler sonucunda 4 kızın başından geçen olaylar.Umarım beğenirsiniz :)