MELİS'İN AĞZINDAN"Esas senin amacın ne ? Ben seni sevmiyorum ve beni burda tutuyorsun, ben mutsuzken sen nasıl mutlu olucaksın? "
"Yanımda olman yetiyor."
"Biraz mantıklı düşün. Sevmediğim birinin yanında bulunmak istemiyorum. Arkadaşalrımın benim yüzümden başına gelen olaylar, vicdan azabı çekiyorum Demir! birazcık beni anlamaya çalış. Kendini Cenker'in yerine koy o zaman ne demek istediğimi çok iyi anlıcaksın. ""Düşünmem lazım !" diyip kapıyı çarpıp gitmişti.
Vicdansız herifin teki , onun yüzünden başımıza gelmeyen olay kalmadı...
ASLI'NIN AĞZINDAN
Artık yetmişti . Onları halletmem gerek diye düşünüyordum. Yapıcaktım , cesaretimi toparladım.
"Eness kapıyı açar mısın ? Lavaboya gidicem."
Evet kapıyı açıyolardı. O anda sadece Enes karşımda duruyodu ve ona iyi bir ceza vermem gerektiğini anlamıştım . Bir tane karnına tekme attım , tekme atış o tekme atış yere düştü ve nesfesi kesilir gibi oldu , az bile oldu hem söyleniyo hemde vuruyodum. Hemen koşarak aşağı indim telefonumun masanın üstünde bulup bahçeye çıkıp koşamaya başladı. Çimenlerin arasına girerek kapının arka tarafından çıkmıştım. Huhuuu kurtuldumm. Hemen Cenker'i aradım.
"Cenker nerdesiniz?"
"Aslı evdeyiz , plan yapıyoruz sen nasıl aradın?"
"Boşver, eve gelince anlatırım."
"Tamam görüşürüz kendine dikkat et . "Dedi ve kapattı. Hemen taksiye atlayıp eve gidiyordum . Zeynep arıyordu:
"Aloo Zeynep nerdesin kızım sen ? "
"Aslı inanamıyacaksın?"
"Ne oldu kızım anlatsana?"
"Kerem beni kaçırmış ve şuan da odada oturuyo."
"NEEE!! Zeynep rüyalar aleminde misin sen?"
"Aslı saçma sapan konuşma , bırakmıyor beni haberiniz olsun ben iyiyim geliyo kapat görmesin telefonla konuştuğumu,öptüm by."
Şuna bak ya biz nelerle uğraşıyoruz, o da sevgilisine kavuşma mutluluğunda.
Eve vardığımda Cenker'in 5 arkadaşı oturup konuşuyorlardı."Evet plan ne kankilerr?"
Beste"Asslıı , ayy çok özlemişşm seni." Uzun bir sarılma faslından sonra Cenkerlerin yanına yönelmiştim.
Cenker "Hoşgeldin Aslı."
Ve olanları anlattım , hepsi bana gülüyorlardı.
Cenker "Aslı plan şu ; küçük bir bomba."
"Ne ne ne küçük bomba derken. "
"Bak bu arkadaşım Halit bombalarla ilgili çalışmalar yapıyor , aynı zamanda bombaları imha ediyor . Anlayıcağın Melis'in telefonundan nerde olduklaırnı bulucaz sonra o eve gidip bahçecisine bombayı yerleştiricez tabi öyle bomba değil .O bomba çok küçük bir patlama meydana getiriyor, yani anlayacağın yangın bile çıkarmıyor. Bu patladığından içindeki bayıltıcı gaz özelliğiyle herkes bayılacak. Biz de o anda Melis'i alıp evden çıkıcaz sonra yine Beste kameraları yok edicek. Nasıl fikir ? "
"Müthiş. Bomba hazır mı?"
Halit "Hazır."
Cenker "E Hadi gidiyoruz o zaman. Melis'in telefonu Poyraz köydeki bir evi gösteriyor hadi oraya gidiyoruz."
Yarım saat yolda vakit geçirdikten sonra varmıştık . Halit gidip bahçenin arkasından hemen bombayı koydu. Her şey tamamdı 1 dk sonra bomba patlayacaktı. Daha öncede denediğimizde işe yaramıştı. İnşallah yine işe yarardı...
MELİS'İN AĞZINDAN
Artık burda kalmaktan sıkılmıştım. Cenkerler ne zaman kurtarıcaktı beni , o anda bir ses duydum ve camdan baktım duman çıkıyordu ne olduğunu anlamadan o herhangi gazın kokusu gelmişti ve başım dönmeye başladı,sanki bayılcakmışım gibi olmaya başlamıştım ...
CENKER'İN AĞZINDAN
Evet evde sesler kesilmişti plan tıkır tıkır işliyordu. Gaz maskesini takıp içeri girdim. Ve üst kata çıkıp kapıyı kırarak Melis'in bulunduğu odaya girdim hemen kucağımı alıp evden çıktım. Dışarı çıktığımda sanki zafere ulaşmışım gibi hissediyordum. Arkadaşlaırmda dahil olmak üzere hepsi alkışlıyorlardı. "Beste hallettin mi kamerayı.?"
"Bir güzel hallettim , merak etmeyin " arabaya binip eve gitmek için yola koyulmuştuk. Melis'e sıkıca sarılıyordum , onu çok özlemiştim ...
ZEYNEP'İN AĞZINDAN
"Kerem ben sıkıldım. Hep böyle susacak mısın?"
Kerem "Zeynep bir şey sormak istiyorum?"
"Sor."
"Sen gerçekten Cenker diye biriyle çıkıyor musun?"
"HAYIRR!! Nerden çıkarttın ? Hem o Melis'in sevgilisi."
Kerem rahatlamış gibi görünüyordu. Gülümsüyordu.
Kerem "Zeynep benimle çıkar mısın?"
Allahım rüyada gibiyim , bugün benim en mutlu günüm . İnanmıyorum yaa , Kerem beni kaçırdı ve çıkma teklifi ediyor rüyamda görsem inanmazdım.
"Düşüneyim bi , acaba kabul etsem mi yaaa? :D "
"Zeynepp. Uzatma istersen Canım."
Bana canım demiştti içim içime sığmıyordu, cevabım evett dedim ve beni kucağını alıp döndürdü, sonra da gıdıklamaya başladı. Süper bir gün geçiriyordum.
Zeynep "Hadi gel bize gidelim. Merak etme kimse yok evde."
"Tamama hadi gidelim."
Eve gitmek için yola çıkmıştık. Eve önünde durup arabadan inmiştim. "Burası" dedim.
İçeri girdiğimde doğru tahmin yaptığım için çok mutluydum , evde kimse yoktu. "Hadi film izleyelim "dedim o da onayladı ve gidip patlamış mısır patlattım. Romantik komedi izlemeyi karar verdik. Her gülüşünde o bana bakıyor ben ona bakıyordum, keşke hep böyle kalsak Keremle iyice yakınlaşmıştıktı. Tam Kerem beni öpücekken kapının kapatıldığını duyduk . Başımı öne çevirdiğimde şok yaşadım."BABAAA!!...."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR GRUBU
AdventureKızların mutlu anıları ve biranda bu anıları mutluluktan hüzne dönüşmesi karışık düşünceler sonucunda 4 kızın başından geçen olaylar.Umarım beğenirsiniz :)