ARAŞTIRMA

530 20 2
                                    

MELİS'İN AĞZINDAN
Eve geldiğimiz de kızlara bu akşam Cenker bize geleceğini söyledim. Hepsi şaşkınlık içinde bana bakıyorlardı.
Beste birden başrınmaya başlamıştı .
"Ne diyosun? Melis sana zarar veren kişiyi , bizi tehdit eden kişiyi nasıl eve davet edersin ?!"
"Aaa! Doğruya ben size anlatmaya unuttum. Cenker'in masum olduğunu bu mesajlar ondan olmadığını ve bu akşam o kişi kim diye araştırma yapıcağız, bu yüzden gelicek."
Aslı da "Vaovvv. O yüzden sen bayıldığında seni tuttu ve okulda yanına gelmişti"
"Aynen öyle."
Ortalığı toparladık ve ymekleri kızlarla birlikte yapıyorduk. Zil çalınca hemen kapıya koşmuştum.
"Beklediğimiz misafir geldi sanırım "diyip kapıyı açtım. Karşımda çiçekci elindeki çiçeği bana geldiğini söyleyip çiçeği aldım.
Beste de yine 'ooo ' layarak "Oooo. Melis Hanım kimden Cenkerden mi ?"
"Herhalde kimden olucak ."
Hemen ardından yine zil çaldı ve kapıyı açtım. Gelen Cenkerdi. Onu görünce çok mutlu olmuştum. Çünkü Cenker benim küçüklük aşkımdı , ilk aşkımdı ve hala ona aşıktım.
"Hoşgeldin Cenker" dedi kızlar.
"Hoşbulduk kızlar."
"Gel masaya otur, masa hazır bir şeyler yiyip o adam kimmiş diye araştırırız." Demiştim.
Beste yine Diğer odadan bağırınarak;
"Cenker'in ne kadar romantik olduğunu da gördük".
Cenker şaşkın bir biçimde Beste'ye bakarak ;
" Ne gibi Beste?"
"Besteee!!" Diye cırlamıştım.
"Ne ama doğru değil mi Melis çicekleri görünce sende mutlu oldun ." Demişti Beste.
Cenker bize garip bakışlar gönderiyordu.
"Kızlar ne çiçeğinden bahsediyorsunuz?"
Beste çığlık atarak "Nasıll ! Sen göndermedin mi çiçeği ?"
"Hayır ben çiçek filan göndermedim. Melis şu çiçeği bi getirsene sen. Üzerinde bir şey yazıyor muydu?"
"Hayır , sen göndermişsindir diye bakmamıştım dur bir bakayım. Hee buldum."
"Okuu!"
Şöyle yazıyordu " Tatlım sana dikkatli ol dedim. Uyumsuz kişilerin yanından uzak durmalıydın fakat bunu yapmadın. Bu güzel mektubumu okuduğun zaman neler olacağını anlarsın".
Kızlar hep bir ağızdan "Bu neydi şimdi ?"
Aslı da kaşlaeını çatmış etrafına bakınıyordu.
"Bu kişi kimse her mutlu anımızda mutluluğumuzu bozmakta birebir yani."
O anda silah sesleri duyduk. "Ne oluyor !!"
diye bağırarak, cama gidip baktım . Adam bana sırıtarak gülüyordu ve elinde silah vardı. Çığlık atarak direk oradan uzaklaşarak;
"eğilin!!!" Diye bağırınca, kimse ne olduğunu anlamadan, eve ateş açtılar.
Aslı ve Zeynep Çığlık atıyodu ve Cenker beni kollarıyla sarmış masanın altına sokmuştu. Bir süre sonra çoğu cam kırılmış haldeydi.
Cenker endişeli bir sesle
"Melis'im iyi misin? Melis çok titriyorsun hastaneye gidelim mi ? "
"yok,yok gerek yok."
Cenker kalkıp etrafa bakınmıştı.
"Kızlar bir süre evden ayrılmayın ortalık sakinleşince evden çıkarsınız."
Hemen bir camcı bulup camları yaptırmıştık. Hala hepimiz olayın şokundaydık. Laptopu getirdim ve sanal alemde beni takip eden kişilere baktık ilkte hiçbir şey bulamadık fakat instagramda o adamın resmini görmüştüm.
"Bu bu adam işte."
Cenker şaşkınca bana bakıyordu " Neee! İnanmıyorum. Melis emin misin?"
" Evet eminim sen Tanıyor musun?"
"Sanırım."
"Sanırım derken?"
"Melis şuan bir şey sorma, çok sinirliyim. Mektupta yazılan kişi benim. O pislik benden hıncını almak için sevdiğimin canını acıtmak istiyor."
Aslı da yine 'ooo ' layarak
"OOO. Cenker pot kırdınn. Hahahhahaha."
"Yaa . Ben bunu şimdi söylemeyecektim."
Zeynep: de gülerek "Vaovv. Yeni bir aşk mı doğuyor?"
Ben de sinirlenince "Zeynepp! Cenker sen ciddi misin?"
"Evet ciddiyim Melis. Ben ben Seni seviyorum. Aman sakın bayılma Melis "diyince
hepimiz kahka attık.
Cenker'in telefonu çalınca hepimiz ona odaklanmıştık .
"1 dk telefonum çalıyor,gizli numara."
Bende hemen "Kesin o , benide gizli numaradan arıyor hep."
"Aloo."
..: "Oo Cenker. Ne oldu sevdiğine bir şey olucak diye çok mu korktun? Sevdiğin kızda tam bana göree."
" Ne diyon lann sen !?"
İçeri gidip küfürleri yağdırmıştı.
Cenker yanımıza bir süre sonra gelmişti.
"Meliss hemen benimle geliyorsun. " Diyip kolumdan sürükleyerek götürmüştü .
" Ne oluyoo Cenkerr!!"
Cenker bana fotoğraf göstermişti ve "bu çocuk kim diye "bağrınmaya başladı ve bu fotoğrafı görünce şokk yaşadım. Bu adam kimse yıllardır beni takip ediyor ve benle ilgili deliller topluyordu. Çok sinirlenmiştim.
"Melissss bu çocuk kim dedimm sana??!?"

KIZLAR GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin