İŞLER KARIŞIYOR

111 5 0
                                    

MELİS'İN AĞZINDAN
Kızlarla kalkıp etrafı toparlayıp, kahvaltıyı hazırlamaya başladık.
"Kızlar dün sosis yapmıştık, bugün ne yapalım."
Bestede " Bence bugün patates kızartalım."
Aslıda" Bana uyar."
"Ee bize de , kim kesicek ben en son kestiğimde patates yerine elimi kesmiştim, şuanda elimi kesmek istmeiyorum Cenkerle dolaşırken parmağının sızısını hiç çekemem."
Zeynepte kahka atıp " Beceriksiz, ben keserim. Birgün sana ev işleriyle ilgili ders vermeyi düşünüyorum." Diyip kızlarda gülmeye başladı.
"Amannn çok komik..."
Aslıda "Melis sen en iyisi tabakları koy, amann dikkat et tabakları filen kırmaa..."
"Yaa yeter dalga geçtiniz ya ..."
Bestede sevinç çığlığını atıp konuşmaya başladı" Tamam tamam sakin ol, beceriksiz Melis."
"Gıdıklamamı istiyorsunuzz?"
Beste gülerek"Tamam sabah enerjimi aldım , hadi sofraya..."
Yemeklerimizi yerken telefon çaldı.
"Efendim canım, kahvaltı yapıyoruz. Sen nerdesin? Mahkemede derken?"
Aslı da "Ne mahkemesi ya?" Diye fısıldadı.
"Ha doğru canım, tamam saat kaçta buluşuruz . Tamam 3:30 da gelirsin, tamam öptüm."
Beste "Ne oldu Melis?"
"Bir şey olmamış ya hani Aslıları zehirledi ya , evdeki kadın, ha işte o kadına mahkeme açmış neden böyle bir şey yaptın diye . Şimdi girceklermiş. Sonrada biz Cenkerle buluşup dışarı çıkıcaz işte."
Aslı"O kadının saçını başını yolasım geliyor yaa! Keşke mahkemeye bende gitseydim, gitsem mi?"
Zeynepte hemen "Saçmalama Aslı, otur oturduğun yerde gidip napıcaksın zaten Cenkerle , Berk hallediyorlar."
"Kızlar ben birazdan watsonsa gidicem, gelen ?"
Aslı"Benn stresimi atmam gerek."
"Tamam hadi hazırlan knk"
Aslıya küçüklüğümden beri knk diyorum. Ağız alışkanlığı işte.
"Zeynep istersen sende gel."
"Yok ya ben kitap okucam... Keremin bana hediye ettiği kitap . Ona söz verdim okucam diye . Demek bugüne nasipmiş."
"Tamam canım , kötü olursan bırakırsın. Biz şimdi Aslıyla gidiyoruz."

BERK'İN AĞZINDAN
" İnanamıyorum Cenker hemen Demir'i ara!"
Tuttuğumuz kadın mahkemede her şeyi açıklamıştı. Bu kadın Musa Erdem'in görevinde çalışıyormuş ve bu şekilde Aslıyla sevgili olduğumuzu öğrenmiş oldu. Kadını şikayet etmedik çünkü bizde Musa Erdem'e oyun oynayacağız, hep ona bu kadın yalan haber gönderecek ve bizde bu adamı yakalayıp , hesabını soracağız.
Cenker'in konuşmalarına kulak asmıştım.
"Demir baban , yine olayın altında o çıktı. Şikayetci olmadık .... İşte planımız bu. Tamam görüşürüz."
Cenker hemen planı anlattı ve Demirde buna onay vermişti. Ahh ah Musa Erdem !

ZEYNEP'İN AĞZINDAN
Kitap okurken açıkcası ağlamaya başladım çünkü Kerem kitabı okuyup kitabın arasına küçük küçğk benle ilgili güzel sözler yerleştirmiş. Kitapta olan olayları yorum yaptığında 'sende öyle düşünüyorsun değil mi?' Diye bir notta vardı, aynı şeyleri düşünmüştük ve kötü olunca kitabı kapatıp elime telefonumu aldım. Gökçenin 'Her şey bitmedi bitemez ' şarkısını açtım ve bağıra bağıra söylemeye başladım.
HER ŞEY BİTMEDİİİ BİTEMEZZ
AŞKIMMIZ KALMASIN YARIM
MUTLU GÜNLER GERİ GELSİN
NOLUR HİÇÇ AYRILMAYALIMM
HER ŞEY BİTMEDİ BİTEMEZZZ.
Sonrada kapı açılınca sustum, Beste odama gelmişti. Sanırım bana 'sen delirdin mi?' Diyecekti.
Beste"Biliyorum aklında geçenleri gerçekten zor Ardayla ayrıldığımızda biliyorsun , merak etme delirdin mi demicem tam tersi bende eşlik etcem , aççç son sesss."
HER ŞEY BİTMEDİİ BİTEMEZZ.
Beste biranda susup "Bence kendi yorumlarımızıda katalım "
"Keisnlikle"
"1,2,3 başla Zeynoo"
HER ŞEY BİTMEDİ BİTEMEZZ KEREMMM.
AŞKIMIZZ KALMASIN YARIMM .
MUTLU GÜNLERİMİZZZ, BİRLİKTE SAÇMALADIĞIMIZ GÜNLER GERİİ DÖNSÜNN.
NOLURRR HİÇ AYRILMAYALIMMM , yaaa Keremm barışalımm ama barışamam . "Bana tokat attı Beste resmen tokat attı "diyip tekrardan ağlamaya başlaıdm, hayır bu ben olamazdım bu kadar duygusallaşamazdım hemen. Kapı sesi duyunca Melislerin geldiğini anladım ve şuan tam önüme dikilmişlerdi.
Sonra Melis ve Aslı bana sarıldı, gerçekten iyiki onlar yanımda.
MELİS'İN AĞZINDAN
Aslıyla dışarı çıktığımızda Kerem'i aramıştım. Ama sanki hiçbir şey umrunda değilmiş gibiydi. Acaba gerçekten Zeynep'i sevmiyor muydu? Bunları düşündükçe deli oluyordum. Kerem söylemeceği sözler söyledi , inanmıyorum inanmak istemiyordum. Eve geldiğimde Zeynep'i öyle ağlarak gördüğüm de gerçekten moralim iyice sıkılmıştı, sonra Cenkerle buluşacağım aklıma gelince hemen hazırlanıp saatime baktım ne yanii 1 buçuk saat önce hazırlanmaya başlaıdğıma rağmen 10 dk geç mi kalmıştım ? Kendime anlamıyorum, telefonuma baktığım 10 çağrısız arama vardı, aramlara girdiğimde 9 tanesinin Cenker'e ait olduğunu , 1 tanesininde Yaren'in aradığını gördüm. Cenker sanırım beklettiğim için morali bozulmuş , sinirlenmiştir.
Hemen Cenker'i aradım.
"Aloo aşkitoşkom hemen aşağıya iniyorum"
"Aikitoşkom derken Melis?"
"Aman boşver aşkım sen naptınız mahkemeyi ?"
"Melis karşındayım farkındaysan telefonu kapatmayı ne zaman düşünüyorsun?"
"Aaa farkında değilim"
Keisnlikle benim kafam yerinde değil, bugün delirmezsem iyidir.
Hemen Cenker'e sarılmıştım, her zaman ki gibi.
Cenker'in arabasına bindikten sonra hemen müziği açtım. Gökçe'nin müziği çalıyordu. Birden Zeyneple Beste 'nin sesleri gelince aklıma gülmeye başladım.
" Melis iyi misin canım sen? Hüzünlü müzikte resmen gülüyorsun."
Tamam haklı olabilir , sanırım psikopata bağladım zannediyor.
"Ya aşkım bugün Besteyle Zeynep bu müziği bağıra bağıra söylemişlerdi, birden sesleri aklıma geldi de."
"Ha bu arada Cenker nereye gidiyoruz?"
"İstediğin bir yer var mı ? "
"Hımm bir düşüneyimm, aslında sinemaya gidip sana sarılarak uyuya kalmayı özledim, bence biz sinemaya gidelim"
"Tamam ama bir şartla"
"Şartınız nedir Cenker Bey..."
"Sinemada yalvarırım uyuma ."
"Ne o yoksa taşımak bnei zor mu geliyor? Aşk olsun yani..."
"Ya ne alakası var, uyanmıyorsun sonra o yüzden dedim... Neyse sen uyu ben de bu sefer kendi evime götürüm sana sarılarak uyurum ohh ne güzel..."
"Çok konuşma Cenker "
"Hadi inelim arabadan geldik."
CENKER'İN AĞZINDAN
Melisimle sinemya girmiştik , Melis yine bana sarılarak uyumuştu. Artık Meliste alışkanlık oldu desek daha doğru olur. Onun o masum yüzü insanı ferahlatıyordu, onu çok seviyordum, o olmasa yaşamın bir anlamı olmazdı. Film bittiğinde Melisimi kucağıma alıp , arabaya yatırdım. Eve giridiğim gibi odama çıkıp Melis'i yatağıma yatırıp üzerine örtüm. Aşağı indiğimde Kerem aramıştı. Biraz gelmemi isteyince kapıyı kilitleyip evden çıktım. Keremle biraz dertleştik.
Kerem"Canım acıyor, yüreğim sızlıyor. Resmen Zeynep aldattım zannediyor ne zaman arasam yüzüme kapatıyor dinelmiyor ve bu yüzden çok sinirleniyorum."
"Biliyorum kardeşim , Melisle önceden ayrıldığımda gerçekten kötüydüm. O zmanlar kızların girdiği teiplere modlara gircem diye korkup kendime çekin düzen vermiştim"
"Napıcam ya ben "
" Ya onunla konuşmaya çalışıcaksın ya da sakinleşmesi için birazcık beklicelsin kızı sıkmıcaksın , Melisten biliyorum. Sıkınca kendilerinden geçiyolar abi. Melis bana kızdığında resmen ortalığı ne hale getirmişti , sabhatan akşama kadar zor evi toparlmaıştım." Diyip gülmeye başladık. Zaten istediğimde buydu,Melis her zaman birinin morali bozuksa onu neşelendirmek için elinden gelini yap der ve insanları mutlu etmek için çabala der. Benim tatlı meleğim kokusunu , onu çok özlemiştim.
"Neyse Kerem ben artık eve döneyim Melis evde tek. Uyuyor şimdi yağmurda başladı. Gökgürlerse felan korkar. Sende deidğim gibi biraz sabret her şey eskisi gibi olucak."
"Hadi iyi geceler buraya kadar geldiğin için saol Cenker..." Diyip arabama binmiştim. Evlerimiz çok uzak olmadığı için kısa bir süre içerisinde eve gelmiştim, arabayı park ettikten sonraevedoğru yöneldim. Nasıll!! Kapı , kapı neden açıkk!! Allah kahretsin, eve hırsız mı girdi lağnn?!!! Hemen eve girmiştim hiç düşünmeden;
"Melisss!"

KIZLAR GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin