MELİS'İN AĞZINDAN
Vayy be, demek artık Ardayla çıkıyorsunuz.
"Aynen öyle"
"Hadi Beste ben yatıyorum, Cenker hadi canım."
"Tamam bende yatıp uyayayım."
"Uyuyabilirsen uyu Bestecim . " diyip güldüm.
Cenkerle birlikte odama gidip yattık.
"İyi geceler sevgilim " dedim yanağından öpüp.
O da "İyi geceler bitanem"Sabah çok güzel uyandırılmıştık .Yaaaa offf Besteee. Beste yine sevinç çığlığı atarak odamızdaydı, neymiş efendim uyanmadık diye kocaman buzlu su olan sürahiyi başımızdan aşağıya boşlatmıştı.
Beste bağırarak " Bugün çokk enerjiyim vallaa..."
Cenkerde "Görüyoruz " dedi ve ben kıkırdamaya başladım.
"Aaaa Beste Hanımm. Siz hakkettinizzz gel buraya" diyip onu gıdıklamaya başladım. "Cenker bana yardım et sevgilim..."
"Seve seve."
"Ağğğğ yapmayınn hahahhahahaha ya-ya - yapmayın yeterr."
"Bir daha bizi böyle uyandırıcak mısın ŞEBNEMM(takma ad daha önce söylemiştim)
Cevap vermesi için durmuştuk.
"Cenkercim duydun mu sevgilim ? Evet Cenker 2. Round için hazırlan . 1,2 veee 3."
"Ahhahahahah Melisss , Cenker yeter yaaaa çok gülmekten ölüp gidicem şu gen-gençecik yaşımdaaa ahhahahahah"
Kapının çalmasıyla durduk. Beste kısık bir sesle ;
" Gelen kişi kimse ondan Allah razı olsun ..."
"Bu burda bitmedi Şebnemcimmm."
Kapıyı açtığımda hafif bir sinir olmuştum, çünkü gelen Ardaydı ve en son aramızda kötü olaylar olmuştu. Tabi o günler geride kaldı ve her zaman eskiyi değil heleceği düşünmem gerek, yoksa Demir'in de yapmadığı şey kalmamıştı . Cenker ve Demir aralarında geçenleri nasıl unuttuysa bende Ardayla aramızda geçen olayları unutmam gerekiyordu , hemde hazır başındayken her şeyi silmek , sonra beynim erorr vericek büyük ihtimal.
Sıcak bir gülümsemeyle;
"Hoşgeldin Arda."
"Hoşbulduk Meliscim , bizimkiler içerde mi?"
O anda Beste'nin sevinç çığlığını duymam bir oldu.
"Ayyyyy benim sevgilim mi gelmişşş" diyip kucağına atladı.
"Hadi içeri geçin" dedim.
İçeri geçtiğimde Beste hemen lafa giriş yaptı.
"Bence heride bıraktığımız partiyi bizimkilerle devamını getirelim, valla şu 1-2 yıl içerisinde Emirhanla-Yaren, Cenkerle-Melis, Keremle - Zeynep, benle-Arda bir Demirle , Enes sap kaldı sanırım."
Hepimiz gülmeye başladık. "Beste hadi ara bizimkileri."
"Tamam arıyorum."
"Beste Yarenleri ara bende Zeynepleri arıyorum."
"Yess"
"Alo Zeynep napıyosun canım , tamam hadi bize gelin akşam partiye devamm ..."
***
"Kaç kişiyiz biz ya " diye bağırdı Yaren.
"12 tane tabak getir . Pasta hazır dimii"
"Evettt"
Cenker bana arkamdan gelip sarılarak
"Her şey hazır mı?"
"Evettt canım"
Beste bağırarak"O zamannn parti başlasınnnn..."
Müzik listemizdeki eğlenceli müzik açıp kızlarla oynamaya başladık, herkes kahka atıyordu. Çok mutluyuzzz çokk. Herkes sevdiğiyle herkesin morali yüksek bomba gibiyizzz.
Yarende "Eğleniyor muyuzzz gençlerrr.."
Hepimizzz " EVETTT"
Ben müziği söylemeye başlıyınca kızlardan bana eşlik etmeye başladılar.
YİNE BANA GELL
YANA YANA YİNE BENİ SEVV
HADİ BENİ YİNE SEVV
BENİ DELİ DELİ SEV
BENİ YİNE YENİ YENİ
YİNE YENİ YENİDEN SEVVV
BEN YANDIKÇA BAĞRIMDA
SÖNMEZZ ATEŞŞ...
Bizimkiler müziğe devam ederken Ben de hemen gidip cipsleri tabağa koydum, birkaç tane daha abur cubur koyduktan sonra go to the salon ... İçeceklerimizi içip danss ediyoruz hazırladığımız balonları patlatmaya başlaıdk, neyin kafasını yaşıyorsak artık.
Ben her zaman ki gibi " Hadiii fotoğraff çekilelim."
Cenker de "Yaaa Melis sıkılmıyor musun yaa ? Durmadan fotoğraf çekiliyorsun , kızlarla çekil sen."
Etkileyici bir bakış attınca ...
"Tamam hadi çekilelim baş belası."
Hepimiz toplanıp selfie çubuğuna telefonu yerleştirip çektim, işte güzel bir anı.
Kerem söze girerek"Ya film mi izlesek dans etmekten , müzikten başım ağrıdı. Tam 3 saattir dans ediyosunuz kızlar , hiç mi yorulmadınız?"
Cenkerde lafa girerek"Bunlar kız , neymiş göbeklerini eriteceklermiş formlarına dikkat edicek , bıüu yüzden fitnesse gidiyormuş falanda filen."
"Hıı çok biliyorsun sen Cenker" dedim. Sonra" hangi filmi izleyelim ?" Diye sordum ve benim dilimde Film delisi olan Aslı hemen "UYUMSUZU İZLEYELİMM" dedi.
Herkes tamam diyecekken kapı çaldı ve kapıya gittim. Yine mii senn Teyzeğğğ.
"YAVRUMM SİZİN PARTİLERİNİZDEN BIKTIMMM, SESTEN KAFAM ŞİŞTİ. BENDE BİR İNSANIM 2 SAATTİR MÜZİK SON SESS SİZİ YAKINDA POLİSE ŞİKAYET EDİCEM , BİR DAHA İSTEMİYORUM BU KADAR SES NEDİR BU SES YAAA."
"Tamam teyzecim tamam , özür dileriz . Hadi iyi geceler" diyip kapıyı kapattım.
Zeynep bana bakarak "Kim gelmiş?"
"Lezize Teyze "
Beste birden kahka atarak" hahahhahah yine mi o teyze ? Yine bütün azarları Melis işitti."
"Sorma Beste sormaa "
Demir bize gülerek "kimden bahsediyorsunuz?"
"Karşımızdaki yaşlı teyzeden,bu teyze biz ses çıkarmadığımızda bile kapıya geliyor, neymiş ses gelmiş meğersem başkasından geliyormuş kim bilir kaç kişiye şikayete gitmiştir..."
Aslı da gülerek "Kim bilirr..."
"Zeyneple Kerem nerede ?"
İlk Enes cevap verdiğine göre terslik var. " Kavga ettiler!"
"Aaaaa niçinnn!"dedim Enes'e.
"Kerem'in eski sevgilisi durmadan sorun çıkarıyormuş ve bizimkilerin bir kaç haftadır araları pek iyi değil."
"İnanmıyorum, benim neden bundan haberim yok!"
Yaren ve Aslı da "Zaten bizimde şuan haberimiz oluyor."
Biranda Keremle Zeynep'in bağırışmalarını duyduk.
Demir de sinirle "Ne oluyor lağnn !" Dedi, bizim duyabileceğimiz bir ses tonda.
Birden kapı açıldığını ve kapının sertçe vurulup kapıldığını duyduk.
Sonra Kerem yanımıza gelince Zeynep'in gittiğini anladım ve "Kerme neden gitmesini engellemedinn!"
"Melis kes sesini!" Diyince hiçbir şey diyemedim. Odama çıktığımda Zeynep'i aradım ve telefonu evde olduğunu gördüm. Off Zeynep off.
Hemen Kerem'in yanına gidip "Onu bu kadar sinirlendirecek ne yaptın Kereemmm!!" Diye bağırmıştım.
Cenkerde yanıma gelip "Sakin olur musun Melisss !" Dedi . Onunda sinirlendiğini anlayabiliyordum,
Kermede bana bağrınmaya başladı.
Cenkerde "Bağırmaaa!!" Diye tıslamıştı.
Keremde ardından bana dönüp" Bana yanlış kelimelerle ifade etti , beni çok yanlış tanımışş ."
"Sırf bu yüzden sinirlenmez Zeynepp ! Ne yaptın onaa SÖYLEE!"
"TOKAT ATTIM VAR MI LAĞNN SİNİRLENDŞM VURDUMM!!"
Herkes "NEEEE! " diye bağırmıştı. Kerem'e " Sana inanamıyorum , bunu Zeynep'e nasıl yaparsın!!"
"Melis bitti , her şey buraya kadarmış !" Diyip o da evdne çıktı. Resmen herkes şok yaşıyordu.
"Cenker ,Zeynep'i bulmamız gerek, kesin bir delilik yapar."
"Tamam Melis, sen de biraz sakin olur musun ?!"
" Tamam sakinim ben sakinimm."
2 dk sonrası kapı açılmıştı içeriye Zeynep gelmişti , perişan haldeydi. Hemen hiçbirimizle konuşmadan odasına gidip kendisini kiltledi.
"Hadi parti bu kadar , sanırım her partimiz mutsuz sonla biticek bizim, resme artık parti yaapsım gelmiyor yaa."
Cenker de "Bende Kerem 'in aynına gidiyim o da gidip delilik yapar bir de onla uğraşaamam."
Demir , Enes ,Emirhan , Arda ve Cenekrde hepsi gitmişlerdi, biz sadece kızlar kalmıştık.
Zeynep'in aşağıya geldiğini gördüm. Zeynep hayal kırıklığına yğrayan yüz ifadesiyle;
"Gittiler mi?"
"Gittiler " dedim.
"Tamam " diyip koltuğa oturup yastığa sarılıp bağrınmaya başladı.
"Zeynep hemen çikolata getiriyorum dayan canım dayann "
Hemen mutfaktan çikolata getirmiştim.
"Yee yarasınn " diyordum.
Zeynepte hem yiyor hemde Kerem'i baya güzel sövüyordu.
"Allah belasını versin onun , odunnn , hayvan pislikk , geber inşallahh."
Bizde kızlarla"AMİNN"
Sonra hepimiz yer yatağı kurduk hep birlikte yatabilelim diye, hem film izledik , hem çikolata tıkındık, hemde sövdük. Bir süre sonra tam uyuyacakken ;
"AĞĞĞĞĞ " diye Beste bağırdı.
"Ne oluyorr " dedik.
Beste de bağırarak "Depremm oluyor"
Hepimizz "Neee!"
Bende "Bismillahirrahmanirahim , ruhumuza el fatiha." İçimizden bildiğimiz bütün duaları okuyoduk hemde birbirimize sarılıyoduk.
"Kızlarr çabuk evdne çıkalımm" dedim ve koşup evden çıktık. Bir süre sonra deprem bitince korka korka eve girdik.
Sonra yattığımızda tekrar Beste bağırdı.
"Ne olduu yine Bestee!"
"Yine deprem oluyor !!"
Hepimiz yine aynı tepkiyi vermiştik, sonra Beste kahka atmaya başladı.
"Şaka yaptım şaka deprem olmuyor."
Zeyenpte sinirleip"ALLAH BELANI ... TÖBE TÖBE, bu konuyla ilgili şaka mı olur ya !?"
"Aynen yaaa !!" Dedim bağırark , sonra yatıp kızlarla birbirmize sarılıp uyuduk.ZEYNEP'İ NELER BEKLİYORDU ACABA BARIŞICAKLAR MI YOKSA AYRILACAKLAR MI???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR GRUBU
AdventureKızların mutlu anıları ve biranda bu anıları mutluluktan hüzne dönüşmesi karışık düşünceler sonucunda 4 kızın başından geçen olaylar.Umarım beğenirsiniz :)