Demir hala çok hızlı gidiyordu . Artık kaza yapmadan gidersek iyidir. Şükürler olsun kazasız belasız bir yerde durmuştuk ."Demir burası neresi?"
"Bizim evimiz. "
"Ne diyon lann sen !" haytımda ilk defa bu kadar kaba olmuştum.
Eve girdiğimiz de 'bu odada bekle beni' dedi. Kapının önünde ki güvenliklerin sayıları çok fazlaydı, beni çok kurtarırlar zaten burdan.
Demirin telefonla konuştuğunu duydum hemen dinlemeye başladım.
Demir "Kız benimle . Emirhan artık benim emirimde çalışıcak , enes gibi istedikleirmi yapıcak. Kerem Zeynepleymiş. Zeynep sorun çıkarıyormuş onundan yarın icabına bakıcam . Melis sözümü dinliyo biraz sızlansada. Cenkere gelince Melisle video çekicem ve ona atıcam hayatında duyucağı en büyük vicdan azabı olucak sevdiği onun yaptığı plan yüzünden kaybedicekti . İşte o zaman ki tepkilerini düşünüyorum.""Neeeee!!! " Diye çığlık atmıştım. Lanet olsun, içimden söylemeliydim. Demir beni fark etmişti . İşti şimdi geberdin Melis.
Koşmaya başladım arkamı döndüğümde Dmeirde peşimden koşuyordu . Tam bahçede koşuyordum , ayağım takıldı ve o an başımı yere çarpıp havuza düşmüştüm.DEMİR'İN AĞZINDAN
"Meliiss!!" Hemen suya atlayıp Melis'i sudan çıkarmıştım. Melisin iyi olmadığını anlayınca hemen eve doktor çağırdım . İnşallah bir şeyi yoktur...
MELİS'İN AZĞINDAN
Doktor bir şeyler yememi önermişti. Bir kaç günden beri olaylardan bir lokma bir şey almamıştım. Artık herkesi özlemiştim, okuldada geri kalmıştık. Her şeyin yoluna girmeisni istiyordum. Doktor dinlemem gerektiğini başımdan ciddi bir darbe almadığımı söyleyince rahatlamıştım. Ama hala başım çok ağrıyordu. Cebimde telefonumun olduğunu fark ettim . Odadan çıktıkları gibi Cenkere mesj attım. Bulunduğu yeri ve burasının çok tehlikeli olduğunu söyledim artık polisi arayacağını söyledi ve onayladım.
ZEYNEP'İN AĞZINDAN
Anlamıyorum kimse yokluğumu fark etmedi mi ? kaç günden beri bu odadayım ve buraya nasıl geldim kim getirdi onu da bilmiyorum. Merdivenden sesler geliyodu kilitli olan kapıya baktım ve beklemediği bir şey oldu Kerem karşımdaydı "Keremmm !" diyerek şok yaşadım. Kerem mi beni kaçırmıştı, vay be sevdiğim , ama beni aldatmıştı.
Kerem " Zeynep ben seni aldatmadım anlıyormusun?"
Çok sinirliydi ve bağırıyordu.sakin olmasını bekliyordum.
Keremin bana bi şey yapmasından korkuyordum ve onu çok seviyodum. Korkumdan "Keremm seni seviyorum "dedim. Allah belamı versin bu şimdi söylenicek bir şey miydi!?? Kerem Bir şey demeden odadan çıkmıştı ,ne olduğunu anlayamadım. Off off...DEMİR'İN AĞZINDAN
Bu kız beni salak zannediyor herhalde Kendi numara mı Cenker diye kaydettim ve Cenker'in telefon numarasını sildim ve Cenkere mesaj attığın zannediyo , polise haber vermek hee.
Melis'in bulunduğu odaya hızlıca girip ;"SENİN AMACIN NEE!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR GRUBU
مغامرةKızların mutlu anıları ve biranda bu anıları mutluluktan hüzne dönüşmesi karışık düşünceler sonucunda 4 kızın başından geçen olaylar.Umarım beğenirsiniz :)