MEDYADAKİLER MELİS, ÖMER VE MUSA ERDEM İYİ OKUMALAR :)
ÖMER'İN AĞZINDAN
Şu cadı kızla sabahtan beri ben uğraşıyordum. Ne bok vardı da beni görevlendirdi şu Musa. Sabahtan beri susmak bilmiyor. Sırf Musa Erdemle bir yola çıktığım için direniyorum bu kıza , yoksa şimdiye kadar halletmiştim.
"Uyu artıkk lağnn ! Yeter konuştun o çeneni kapat gece gece sinirlendirme beni!"
"Doğru konuş!"
Bu kızda nasıl bir özgüven vardır anlamıyorum ki , kız hem kaçırıldı şu ana kadar kaçırılan kızlar 'sus' dediğim an susarlardı, kız resmen özgüven patlaması yaşıyor... İstediğimi yapabileceğimizi bile bile ne kadar tehlikeli olduğumuzu bile bile böyle konuşuyor.
"Ehhh yeter bee ! Uyu yoksa ben sana çok güzel cezanı ödettiririm, getiriyim ipi.?"
"Off tamam be salak senle uğraşamam hiç yoruldum bugün zaten uykumun ortasında böldünüz , yaa bak saate 4:30 yaaa hem benim yarın randevum vardı. Beni bırakırısn artık."
"Kızım sen aptal mısın ilaç sende kafa yapmış!"
"Yo aptal değilim çok da normalim."
Kız ayaklanıp pencereyi açarak "AMAN AMAN SEVME BENİ İSTEMEM " diye müzik söylemeye başladı.
Sonra pencereden atlamaya kalkıştı valla bu kız delii mk bu ne ya işim gücüm yok bu deliyle uğraşıyorum. Kız hala atlamaya çalışıyordu. "Ne yapıyorsun lann!" Diyip hemen belinden tuttup kendime çektim.
"Kızım sen mal mısın mm yaa ?! Lan bir de senle uğraşıyorum o kadar işimle."
"Napıyım sizde beni bırakın !"
Sanki ben keyfimden seni burdan tuttuyorum Allah Allah.
MELİS'İN AĞZINDAN
Sırf beni bırakmasın için yapmadığım şey kalmadı , terbiyesize bak ya belimden tuttup resmen kendine çekti. Pis sapık ya!
"Artık ben senin ismini sormam valla zaten asın belli 'DELİ' yemin ediyorum 3 saattir yapmadığın şey kalmadı haa en sonunda yapacağımı yapcam o olucak amk!!"dedi , malll!
" 1. Bana küfür edemezsin seni çok fena yaparım.
2. Si yemin etme çarpılacaksın !
3. Sü benim adım 'DELİ' değil 'MELİS' salak şey"
"Uslu durr!"
"Uslu durmazsam ne yaparsın!" Allahım şuan nasıl bir özgüven yaşıyorum ben ,özgüvenime ben şuanlık özgüven gerekmiyordu ama . Aman bırak akışına bırak hayatı , ne olursa hayat zaman göstersin . Allah kahretsin ne diyorum ben sanki şiiri sözü yazıyorum.
"Bakk kızımmmm adamı hasta etme !"
"KESSS SESİNİ BEEE ! " diyip masadaki büütn eşyaları devirmiştim, hem sinirliyidim kafayı yemiştim resmen. Aynı şekilde kendimi filmlerde gibi hissettmiştim , Allah kahretsin beni saat 5 'e kadar bu salak şeyle uğraşırsan böyle olur işte. Bunu duymamla yüzümdeki acıyla ayıldım diyebilirim.
"NE YAPIYORSUN SEN YAAAA! Allah belanı versin , sen bana nasıl tokat atarsın !" Diyip vurmaya başladım.
"Atarım amk yeterr lann sus bi seni gebertirim lağnnn " diyip kolumdan tuttup beni yatağa fırlatmıştı. Korkumdan gözlerim dolmaya başalmıştı.
"Hepinizin Allah belanızı versin !!"
Yanıma gelip kolumdan sıkıca tuttmuştu.
"Yaaaaaa acıtıyorsunnn bırakkkk!!"
"O zaman sende sus kızımm!"
"Susmıcam var mııı?!!"
"Ne inatçısın lağnnn senn , yeter beee!" Diyip ayağa kalkıp ona vurmaya başladım. Ama ne kadar vursamda gücünü yine göstermişti. Sanki boşa vuruyormuşum gibi. O anda bir şeye takıldım ve refleks olarak bu Ömer denilen çocuğa tutum ve o da benle yatağa düştü. Ohaa yani resmen üstüme çıkmıştı. Biri görse herhalde çok kötü yanlış anlaşılan olurdu.
O anda kapı açıldı .
"NE OLUYOR LAĞĞNN NE BU SESS!!!"
Ha işte şimdi sıçtık . Musa Erdem'in ta kendisi karşımızda duruyordu. Sonra bize baktığı gibi kapıdan dışarı çıktı.
Dakika 1 gol 1 . Haa çok iyi oldu yani Musa Erdem bile yanlış anlamıştı bizi.
"Üzerimden ne zaman kalkmayıı düşünüyorsunnn!"
"Hiçbir zaman !" Diyip gülmeye başlamıştı.
"Yaaa yürü gittt!!"diye ittirmeye çalışmıştım ama hiç hareket etmiyordu.
"Bırak benii susucam tamam !"
"Ne oldu güzelim korktun muu?"
Kötü bakışlaırmı atmıştım ona ama o hala gülüyordu . Ne yani sinirlenince bu adamın gülesesi mi geliyor ? YAa hayatımda kaç defa kaçırıldım bunun gibisini görmedim iyi sinirlendirmiştim ama bir şey yapmıyordu , açıkcası ben niçin burdayım onu bile bilmiyordum.
CENKER'İN AĞZINDAN
Melisten haber gelir diye hiçbirimiz saatlerce uyumamıştık, zaten ben o yanımda yokken uyuyamazdım . Acaba şuanda napıyor diye düşünmeden edemezdim acaba şimdi napıyordut benim meleğim , onu çok özkediğimi fark etmem uzun sürmedi çünkü o yabancı ellerdeyken insan rahat olamıyor ve kaçırıldıysa."
Demir babanın kaç tane evi olduğunu evlerinin nerede olduğunu biliyorsundur herhalde."
Demirde "Açıkcası şu kızları kaçırdığı özel bir evi var büyük ihtimalle ordadırlar."
Beste birden çığlık atarak" Kızlarınn kaçırıldığı özel ev mii?"
Enes 'e baktığımda Enes normalmiş gibi bakıl atıyordu, tabi bizim kızlar için bunlar geçerli. Hayatta neler olduğundan haberleri yok.
Aslıda"Ya biz niçin polise haber vermiyoruz?"
Hepimiz ona garip bakışlarımızı göndermiştik.
Demirde "Bzim suçlar ... Amk yaa!!"
Demir'in ağzından kaçırdığını anladığım an Demir'i dürtmüştüm. Az kalsın kızlar öğrenecekti.
Zeynepte"bizim suçlarrr?"
Tam cevap vericekken telefonum çalmıştı herkes bana odaklanmıştı. "Gizli numara"
Demir"Aç"
Musa Erdem'in sesi geliyordu.
"Sanırım yavaştan başladı intikam CENKER. Hatırlıyor musun benim oğlumun canınıdan çok daha fazla , canını verecek bir sevgilisi vardı, nişanlısı. Senle aldatmıştı dimi , Demir'e gelen videolarla."
Ağzım açık bir şekilde Musa Erdem'in dediklerini dinliyordum.
"Sonra hergün Demir'e bahane uydurup birlikte buluşmalarınız, o kız ve sen oğlumu aldattınız, Demir senle nasıl barıştı hala anlamıyorum."
"Peki ya sen annemi kaçırıken , babamı suçlarken , gazetelere yalan haber veririken bizi düşündün mü lağnn !"
Emirhan'ın yanıma geldiğini gördüğümde "Abi ne oldu " diye fısıldadı.
"Yok bir şey " gibi yapıp yanımdan uzaklaştırdım.
"İşte şimdi sıra bende Cenker , oğluma yaptıklarını teker teker ödüyeceksin. Melis şuan kimle biliyor musun? Hahaha Ömerle yukardalar , şuan videoyu çektiriyorum . Sana her şeyi teker teker ödettiricem!" Diyip kapatmıştı, adi şerefsiz Melisten ne istiyordu. Ömerr ahh Ömer sen nereden çıktın lağnn.
Hemen Demir'in yan odaya çektim ve hemen anlatmaya başladım . Haızr o günleri geri bırakmıştık ama yine yine bu Musa Erdem saolsun eski günleri bize aratmıyordu. Demir bunları duyunca ;
" Hass.... Koş oğlumm koşş. Emirhan , Enes, Arda , Berk koşun çabuk çıkıyoruz!"
Zeynep"Ne oluyorr nereyeeee!"
Hiçbirimiz cevap ceemeden evden koşar adımlarla çıktık. Lütfen Melis'e bir şey olmasın lütfen...MELİS'İN AĞZINDAN
"Yaaa ellerimi bağlamaya ne gerek vardı şimdi.!"
"Görürsün güzelim!"
"Güzelim deme bana"
"Ne diyim çatlak , deli mi diyim ?"
"Benim bir ismim var dimii!"
"Kess ya bütün romantizimin içine ediyosun!"
"Ne romantizimi ne sçamalıyosun artık üzerimdne kalk be rahatsız oluyorum."
"Napıyorsun sennnn , bırakk bırakakkkkkkkkk!!!!ağğğğ pislikkk!!"
ÖMER'İN AĞZINDAN
Melis denilen kızıda zarla zorla hallettikten sonra çekilen videoyu izledim gayet iyiydi , kapıyı kilitleyip Musa Erdem'in ofisine geçtim , görüntüleri ona verip Melis'in odasına gittim. Yanına yatıp onu kendime çekmiştim. Uyurken ağladığını fark ettim nedense nedensizce ona acımıştım, sevgilisi yüzünden kızın başına gelen şeye bak .
"Senden iğreniyorum uzak dur bendennn! " diye fısıldadığını duydum.
Hiçbir kız bana hayır demez bana ama sanırım sevgilisini aldattığı için böyle olmuştu. Artıkk Cenker filen yok. Nedensizce bu kıza karşı ilgim artmıştı , sanki sanki onu sebiyormuşum gibi aman ne idyorum amk ben yaa!
Aşağıdan ses geldiğini duyunca aytaktan apar topar Melisle fırladık.
Ağlamaktan kızarmış gözleriyel bana bakarak " Ne oluyor !" Dedi.
" Bakınca görücez " dedim. Ben odadan fırlayınca Meliste arkamdan gelmişti. Cenker , Demir ve adamları gelmiş, Musa Erdem ve adnakarıyla kavga ediyorlardı. Melis birden kısık ve ağlamaklı tonda;
"Cenkerr..."
ARKADAŞALR UMARIM BÖLÜMLERİ BEĞENİYORSUNUZDUR . OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR GRUBU
AdventureKızların mutlu anıları ve biranda bu anıları mutluluktan hüzne dönüşmesi karışık düşünceler sonucunda 4 kızın başından geçen olaylar.Umarım beğenirsiniz :)