MEDYADAKİ MUSA ERDEM . İYİ OKUMALAR...
MELİS'İN AĞZINDAN
Kapının önündeki adama bakıyordum fakat daha önce hiç görmemiştim. "Ben evlat " derken neyi kastediyordu.
Demir'e baktığımda en az o da bizim gibi şaşkınca bakıyordu.
"Babaa!"
Nasıl yani Demir'in babası mı gelmişti?!
"Evet evlat çok mu şaşırdın ?"
"Babaaaa!! Nasıl bunu Emirhan'a yaparsın ne haklaaa !! Ne suçu var onun haaa söylesenneee!!"
Hemen Cenker Demir'in yanına gidip sakinleştirmeye çalıştı.
"Musa Amca iki dakika çıkar mısın odadann!!"
Musa amca derken nasılll Cenkerde mi Demir'in babasını tanıyor ne oluyorr yaa! İyice aklım karışmıştı.
Demir'in babası Cenker'e doğru 1 adım atarak;
"Çok olmuş seni görmeyelii CENKERR. Demir dışsrı gelir misin !?" Öusa denilen adam çok iğneleyici bir şekilde söylemişti. Demir de babasının dediğini yapıp dışarı çıktılar.
"Evet Cenker açıklama bekliyorum!? Sen bu adamı nerden tanıyorsunn!" Neden bu kadar atar yapmıştım ben bile bilmiyorum.
Cenker bana sinirli bir tonda " Melis sus , şuanda bana bir şey sormaa!"
Hepimiz birbirimize anlamayan gözlerle bakıyorduk. Ama Emirhan ve Enes çok normalmiş gibi Musa denilen adamı görünce pek de şaşırmadılar, snaıırm Demir'in babasını tanıyırlardı. Zeynep , ben , Beste ve Aslı'nın anlamsızca bana bakmaları gayet normaldi. Ortam sessizliğe bürünmüştü.DEMİR'İN AĞZINDAN
"Baba bunu nasıl Emirhan'a yaparsınnn!!"
"Düşmanımızla en iyi arkadaş olmadan önce düşünecektinn!!"
Biran düşündüm fakat kimi kastettiğini çok iyi biliyordum CENKER...
Babam bana sesini yükselterek;
"Ben seni böyle mi yetiştirdim lann!! Git düşmanımın oğluyla dost mu ol dedim , sevdiklerinin canını acıtmayacak msısın dedim !! O kız Melis hani sen onu seviyordun Cenker'in elinden almış intikam alıyordun lağnnn!!"
"Baba sen beni hiç büyütemedin ben kendi başımın çağresine hep baktım eğer başımda sen olsaydın eminim ki senin gibi şerefsiz biri olurdum , Cenker'in babası sana bir şey yapmadığı halde adam senden yükseğe yükselince kıskançlığından adamı çekemedin ve bu adam senin yaptıklaırna rağmen bir şey demedi hep sessizliğiyle seni yendi bu bir. İkincisi o adam sana düşman gözüyle bile bakmadın ama sen ona düşman gözüyle baktın , beni o aileden soğuttun . Ne kadar iğrenç insanlar olduğunu hakkında yalan yanlış şeyleri anlatıp millete yaydın, gazetelerle gizli işler kurdun senn ... Ama o adamın da bir sınırı vardı MUSA ERDEM ! Ama sen o sınırı fazlasıyla aştın ve haddini bildirmeye çalıştı. Başarısıyla seni geçti, ama adam hiçbirimizin kılına bile dokunmadı. Ailemizle ilgili senin gibi yalancılık , gazeteye gizliden haber vermedi sen ne yaptın haaa söylesene. "
Babam dediğim o adam donup kalmış beni izliyordu.
"Üçüncüsü o adam bize bulaşmadı ailemize zarar vermedi sen ne yaptınnn resmen para uğruna Cenker'in annesini kaçıttırdın. O adam benim annemi kaçırdı mı ?!! Sana zarar verdi mi , sana kötülük etti mi? Dördüncüsü ben Melis'i sevmiştim ama kız kardeşim gibi sevmiştim sırf senin pisliklerine bulaştığım içşn beni sen yönetene kadar . Sonra beni sevmeyen bir kız ve kız kardeşim gibi görüdğüm kız , bana ne zararı oldu o kzıın suçu ne ?!! Sırf Cenker senin düşamanın oğlu diye ondan öç alıcaktım ama olan yine kıza olucaktı halbuki kızın hiç bir günahı olmadığı halde , Cenker bana hiç bir kötülük yapmamışken niye onun sevdiğine zarar vereyim. Ama şunu anladım ki iyiki başımda sen yokmuşsun yoksa senin gibi adi pislik , şerefsiz bir insan olarak yetişecekmişim."
"TAMAM KESSSS ! " diyip gitmişti. Ailemden uzak dur adi pislikkk ailemden sevdiklerimden uzak dur...MELİS'İN AĞZINDAN
Deminden beri Demirle babası dışardalarda ve daha içeri gelmemişler, kapının açılmasıyla Demir'i gördüm fakat fazla sinirli görünüyordu.
Cenker Demir'e bakarak ;
"Ben dimi!?"
"Maalesef Cenker, biliyorsun babamın pisliklerini şimdi de senle konuştuğum sana iyilik yaptığımı öğrenmiş. Düşmanımın oğluyla nasıl dost olursun diyor . Sanki senin baban bize zarar vermiş gibi şerefsiz o adama baba demek bile gelmiyor içimden ..."
Ben şaşkınca onları izlerken . "Ne yani Demir'in babası mı frenleri tutmaz hale getirdi? Emirhan onun yüzünden mi ölümden döndüü!? "
Emirhan bana bakarak "Maalesef ki gerçek bu , sanırım Demir'e ders olarak sevdiklerinin canını açıtmaya çalışıyor..."
Demir sinirle" Çok tehlikeli bir adam, ne kadar kötülük yaptığını ben biliyorum ve o kadar acımasız ki o kadar gözü kara ki para için bile serveti için bile beni öldürür !... Bundan sonra 2 düşmanımız var ve bu demek oluyorki daha çok kendimize dikkat edicez. Arda ve Musa ERDEM!"
***
Emirhan da artık taburcu edildi ve bizim evimizde oturup sohbet ediyorduk.
Berk söze girdi" Bugün yemeğe gidelim mi ?"
Demir"Benim işim var "
Kerem "Zeyneple sinemaya gidicez."
Cenekerde "Bugün Melis bende"
Aaaa Cenker Bey'e bakın benden habersiz plan yapmış bide.
"Cenker me planı bu bensiz habersiz.?"
"Birlikte yemek yer , film izleriz maksat birlikte olup zaman geçirmek . "
Berkte "Eee o zaman biz Aslımla kaçar. Aslı hazırlan birlikte bana gidelim."
Aslıda heycanla " Tamam üzerimi dğeiştirip hemen geliyorum, ağğğ!"
Aslı'nın sakatlıkları;
"Knk dikkat etsene ya az kalsın merdivenden uçucaktın!"
"Offf Melis uçucaksın uçacaksın diye diye gerçekten bir gün kanatlanıp uçucam yani!"
Bunun üzerine Zeynep kahkayı patlatır.
"Bestee , hayırdır sesin soluğun çıkmıyor."
"Ya Melis siz gezin beni düşünen bir sevgilim yok, ne güzel valla . "
"Emin misin Beste ?"
"Ne gibi Melis??"
"Yaa Arda gelirse..."
"Yok daha neler yani abartma rüyalar aleminde değiliz canımm "
"Gelir belki"
"İnşallah canımm ya , Melis saçma sapan konuşam beni sinir etme . Zaten senin kadar şom ağızlısını görmedim gelir felan Allah korusun."
Aslı bağırarak "Hadi çıkalım Berk"
"Tamama sevgilim, biz kaçar."
Cenker , keremde anlşamış gibi "Bizde "
Bu Keremle Cenkerde , Aslıyla bizim gibiler maşallah bunlarda birbirinin beynini okuyorlar.
Beste "Hadi iyi eğlenceler görüşürüz."
ZEYNEP'İN AĞZINDAN
Kerem'in evine gitmiştik . İlk başta mutfağa gittim ve yemek yoktu, tam tahmin ettiğim gibi. Kerem'e bağıararak "Alışverişe çıkk Keremmm!"
"Bu saatte mii?"
"Evet hadi git pirzola felan al ben pişiririm sofrayı hazırlıcam."
"Tamam gidip alıp geliyorum."
Kerem gittiğinde Telefonuma mesaj gelmişti, açıp baktığımda bilinmedik bir telefonla görüntü gelmişti. Görüntüye girdiğimde Berk'in yanında başka kızla fotoğrafı vardı. Birden kendi çapımda çığlık attı , bunu asla Aslı görmemeliydi, ama Berk nasıll? Berk yoksa Aslıyı mı aldatıyor. ? Yok ya daha neler şaka amaçlı atmışlardır. Kaç dakikakdır bulunduğum yerde dikiliyordum bilmiyorum ama Kerem gelmişti bile. Birlikte mutfağa girip yemek haızrlamaya başladık günümüz güzel keyifli geçiyordu, günümün keyifli olması için illaki bir sürprizin olması gerekmez Kerem yanımda ya o bana yeter. Yemek yiğince içeri giçip film açmıştık. "AYNI YILDIZIN ALTINDA" bu film bana bağımlılık yapmıştı açıkcası. Birbirimize sarılmıştıkki yine telefon yine telefon .
Kerem'e "Kimden mesaj ?"
"Bende bilmiyorum , tanınmadık bir numara görüntü varmış."
İçimden sakın o bana gelen mesaj olmasın.!
Kerem'in sesiyle ona baktım.
"Ohaaa bu kız kimm , Berk'in yanındaki "
İşte şimdi şüphe duymaya başlamıştım.
Kerme bağırnarak" Bu kim lan bunu kimse görmemli, sakın bundan kiösye bahsetme Zeynep.!"
"Kerem acı ama gerçek aynı mesaj bana geldi ama şakadır diye önemsemedim saanırım ciddi bir şey !"
"Off off bilmiyorum Zeynep bilmiyorum."
BESTE'NİN AĞZINDAN
Kapının çalmasıyla irkilmiştim , kapıyı açtığımda Arda vardı ,yokkk artıkk.
"Senin burda ne işin var ?!!"
"Seni görmeye geldim."
Bizim düşmanımız bizim evde ne garip ama , hala bizim başımızı belaya sokacak ve yanımda sizcede korkulacak şey değil mi ? Off iç ses kapa çenenii...
"Kapıdan içeri almıcak mısın beni?"
"Öyle bir niyetim yoktu neyse gir içeri."
Telefonuma gelen mesaja baktığımda gizli numaraydı, gizli numaradan mesaj atılıyor muydu ya? Açtığımda çığlığı basmam bir oldu 'Meşhurr çığlıklarım' ...
Arda telaşla "Ne oldu !??" Diyip telefonumu elimden aldı. O da benim gibi şok yaşıyordu.
Ona bağırarak "Sen yaptın dimi şerefsizzz!!"
"Hayırr Beste yanındayım görüdğün gibi bence sen bunu sil kimse göremeden ve beni suçalamayada kes !"
Hala Arda 'nın bu işte parmağının olduğunu anlayabiliyordum ama kimseye bundan bahsetmemeliyimdi yoksa bu Aslı'nın kulağına giderdi işte o zaman felaket.MELİS'İN AĞZINDAN
Yemeğimizi yiğip birlikte tavla oynuyoruduk. Küçüklüğümden beri erkek tavlasını sevmişimdir ve şuanda erkek tavlası oynuyoruz, ne kadar romantik 'Sormaa' ...
Cenker "İnşallah 6 atamazsın."
"Atarım"
"Atamazsın"
"Atarımmm!"
"İddasına var mısın Melis?"
"Varım, nesine?"
"Ben kazanırsam birgün boyunca istediğimi yaptırcam yani yarın başlıcak bu , sen kazanırsan beni öpeceksin tamam?"
6 atıcağımı bildiğim için bunuda kabul etmiştim.
İçim ne geçirsem o olucakmış 6 atmıştım huhuuu.
"Hani atamazdımmm, Cenker Bey"
"Şanslıı sarışın"
"Gel buraya öpücem , kazandım"
Tam öpücekken ikimzede aynanda mesaj geldi ikimizde mesajı açtığımızda birbirimize bakıyorduk , şaşkınca ikimizede aynı mesaj çok garip değil mi ?
"Cenker bunu hemen sil ve kimseye bahsetme."
İnşallah Aslı'nın bundan haberi olmaz , şerefsizz Berk!.
ASLI'NIN AĞZINDAN
"VAOOVV çok romantiyiz masa mükemmel olmuş"
"Tabikide benim seviglim istemezde ben yapmaz mıyım?"
"Hadi yiğelim çok açıktım"
"Oturalım hadi afiyet olsun."
Berkle zaman geçirmeye bayılıyordum , güzel bir yavaş müzik , yerdeki güller ve mum ışıklaır gerçekten romantik anlar yaşıyordum, niçinse romantik diyimce resim hocamızın anlattığı 'Romantizm ' akımı aklıma geliyor offf çok saçma nerden nereye geldim.
Berk bana bakarak;
"Hadi bakalım zeytin gözlüm, dans edelim"
"Mersii"
Birlikte dans ettik ve her zaman ki gibi yorulunca sandalyeme oturdum mesaj gelmişti. Hemen kim gönderdiğine bakmadan açtım, bakmamla beynim felç geçiriyordu resmen. Berk ve başka kız .
"Allah belanı verisn BERKKK BU KIZZ KİMM YAAA BU KIZ KİM NASIL ALDATIRISN BENİİİİ"
"Aslım sakin olur musun açıklayabilirm"
"Bu saatten sonra neyi açıklıcaksın her şey açıklandığı gibi açıklanmış zaten , uzak dur benden yoksa senii öldürürüm"
"Yap haaa öldür beni ben snein için şerefsiizin tekiyim dimi. Ben sana bunu yapar mıyım?!!!"
"Yapmışsın işte Allah kahretsin . Bırak kolumu !"
"Bırakmıcamm"
"Bırakmazsan ben bıraktırmasını bilirim"
O anda masadaki bıçağı alıp karnına saplamıştım. Ne yapmıştım ben sevdiğime nasıl bunu yapmıştım? Nasıl gözüm döndüü?
"AĞĞĞ BERKKK BERKKK İYİ MİSİN?!"
Fısıldayarak" Aslı sana inanamıyorum , hemen ambulansı çağır, ne öyle zombi görmüş gibi bakıyorusn , Ahh Aslı ahh bunu hıncını çok kötğ alıcam senden" demesiyle gözlerini yummuştu.
"BERKKKKKK uyann lütfen uyan şimdi olmaz uyan dayan sevgilim . BERK(!)"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR GRUBU
MaceraKızların mutlu anıları ve biranda bu anıları mutluluktan hüzne dönüşmesi karışık düşünceler sonucunda 4 kızın başından geçen olaylar.Umarım beğenirsiniz :)