MEDYADA MELİS,ZEYNEP , ASLI VE BESTE. KEYİFLİ OKUMALAR OKUYUCULARIM...
MELİS'İN AĞZINDAN
Sabah sabah alarm ziliyle uyanmanın berbat bir duygu olduğunu tekrardan kendimi hatırlatmıştım ve kimin telefonu çalıyor diye sinirle ayağa fırlamıştım.
"ASLIII!! Kapatt şunuu!"
"Offf , yavaş Melis ödüm patladı yaaa!"
"Kızım bu alarmı neden kuruyosun? Sabah 7:30 yaaa!"
"Yaa unutmuşumm , bağırmaa! Ya knk yalnız bir rüyaa görmüşümm. Mükkemeldi yaa!"
Zeynep" Yaa bir susmadınız , kesin sesinizi. Yatın uyuyun."
"Aslı dövcem seni bütün uykumu kaçırdınn!"
Sinirlenip yine kalktım. Açıktığımı hissedince ilk defa kızlara bir iyilik yapıp , sofrayı ben hazırlamayı düşündüm. Domatesleri , salatalıkları çıkarıp ince ince doğramıştım. Sonra alkış sesi gelince arkamı dönmüştüm.
Aslı" Hayrett , sen ve elini kesmemek. Gelişme varr."
Gülümseyip tekrar sofrayı hazırlamaya koyuldum.
"Knk rüyamı anlatıyım mı ?"
"Aslı biliyorsun dimi hiç merak etmiyorum."
Çünkü Aslı'nın rüyaları çok saçma olurdu.
"Olsun Melis ben anlatcam. Bak şimdi kızlarla gezerken bir adam görüyoruz . Böyle güneş gözlüğü takmış."
"Eeee..."
"İşte sonra biz bir odaya giriyoruz. O oda da kilitli kalıyoruz. Sonra yemek getiriyo o adam , bende yiyiyorum . Çok kilo alıyorum birden bire. Sonra adam gelip bana dokunuyor ve ben patlıyorum."
"Aslııı ! Lan mal mısın ? Nasıl rüya lan bu , Aslı yürü git elimden bir kaza çıkmadan."
"Nee yaa !" Diyip kahka attı.
"Aslı bazen düşünüyorum, bilinç altında ne var senin böylee yaa! Töbestağfurullahh..."
Sofrayı hazırlayıp , kızları kahvaltıya çağırdım. Hepimiz kahvaltımızı yapmıştık ve darma dağınık olan sofra bize bakıyordu.
"Eee kızlar hazırlaması benden toplaması sizdenn."
Zeynep" Meliss sana bir daha sofra falan hazırlatana , ayda yılda bir kez sofra hazırlamışsın bize kaldırtıyorsun!"
"Yaa hadi Zeyno hem benim işim var bugün , erken uyunmamız daha iyi oldu."
Beste" Ne işiymiş bu bakalım?"
"Kaöfere sonra AVM ' ye ordan... Kızlarr Vieland 'a gidelim mi akşam?"
Aslı "Mükemmell olur."
Kızlarla hazırlanıp dışarı fırlamıştık, güzel birgün bizi bekliyorr...
YAREN'İN AĞZINDAN
Emirhan'ı bugün takip edicektim, çünkü bu aralar durmadan' işim var 'diyip sanki benden kaçıyordu. Bugün de aradığımda 'çok önemli bir toplantım var şimdi çıkıcam ' demişti ve hemen kapatmıştı. Hareketleri hiç normal değildi. Hemen hazırlanıp evden çıkmıştım. Arabama bindiğimde hemen Emirhan'ın evine doğru koyulmuştum. Tam sağa dönecekken otoparktan Emirhan'nın arabasının çıktığını görünce takip etmeye başlamıştım. Benim olduğumu anlayamıyacak uzaklıkta gidiyordum. Şirketin önünde durmuştu ve telefonla konuşurak inmişti. Şimdi esas zor kısma gelelim , Emirhan beni fark etmeden nasıl onu izlicemm(!) Tam arabadan iniyordum ki Demir koşarak Emirhan'ın yanına gitmişti. Ciddi ve endişeli gözüküyordu. Emirhan'a bir şey demişti ve ikisi de koşarak arabaya binmişti. Nee oluyoorrr yaa! O kadar merak etmiştim ki nereye gittiğini takip etmeden duramiyacaktım. Emirhan çok fazla hızlı gidiyordu , endişelenmeye başlamıştım. Offf lanet olsun kırmızı ışıkkk! Kırmızı ışıkta kalmıştım. Yola devam ettiğimde izlerini kaybetmiştimm , offf offfff!! Neyse ki Demirle bir şey olmaz. Acaba niçin bu kadar endişelilerde ne oldu da bu kadar endişelendiler anlamıyordum. Moralim bozulunca 'Melisko ' yazısına basıp Melis'i aramıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR GRUBU
AventuraKızların mutlu anıları ve biranda bu anıları mutluluktan hüzne dönüşmesi karışık düşünceler sonucunda 4 kızın başından geçen olaylar.Umarım beğenirsiniz :)