DOĞUM GÜNÜ SÜRPRİZİ... NE DOĞUM GÜNÜYDÜ AMA ...

65 6 4
                                    

MELİS'İN AĞZINDAN

"Yalnız knk, kız neye uğradığını şaşırdı yaa. Çok komikti , hele senin Ece'nin yüzüne geçiridiğin 'ilk yumruğun 'müthişti yanii..."

"Knk napıyım , kız Berk'i kendine çekince ilk yumruğumu kıza geçirdim. Ben hep ilk yumruğumu erkeklere atmayı planlardım ama işte kıza nasip oldu."

Zeynep " Knk sence Ömer garip davranmıyor muydu?"

"Nasıl yani?"

"Ne biliyim hiçbir şey demeden bardan çıkıp gitti , normal mi? Hadi biz Keremle kavga ettik , Yasemin yüzünden de seninki ne Alaka anlamış değilim..."

"Cidden he hiç konuşmadan çıktı, arasam mı?"

Beste" Sen bilirsin , bence ara. Belki bir şey olmuştur."

En iyisi aramaktır diyip düşünüp Ömer'i aradım.

"Açmıyor kızlar ."

Aslı" Boşver , uyumuştur belki. Dinleniyordur."

Olaylı bir geceden sonra hepimiz yorgunduk. Larayla kavga etmiştik. Aslı da Eceyle. Kerem ise Yasemin'i koruyunca Zeynep Kerem'e tokatı yapıştırdı. Hak etmişti yani.
Açıkcası Keremle baya kavga etmişlerdi.

"Pişttt Zeynooo! Telefonun çalıyorr..."

"Duyduk, hayvan gibi ne bağrını- . OFFFFF!!"

"Kim knk ?"

"Keremm. Efendim Kerem."

Beste" Kızım hapörlere alsana meraktan çatlıcam lan!"

Kerem" Zeynep, senle önemli bir konu hakkında konuşmak istiyorum. Hemen şimdi."

"Ne var , Yasemin mi haklı yine onu mu savunacaksın? Yoksa ondan mı bahsediceksin?!"

"Hayır, böyle devam ediceksen bitsin!"

Oha oha ohaaa! Adi pislik. Bu kadar kolay mı?? Zeynep'e baktığımda gözleri dolmuştu , ağlamak üzereydi. Erkekler işte hepsi aynı, duygusuzlukta 1 numaralar. Kızların duygularıyla oynayıp sonra onları kandırıyorlar. , düşünmeden hayatlarından silip atıyorlar. İşte bazen insan düşünüyor , madem böyle bağlanıp ayrılacağız niye ona o kadar güvenip , bağlanıyoruz? Niye bu kadar fazla seviyoruz.
Offf iyice kendimden geçmiştim. Melis kendine gel!

"Bitsin! Bir daha beni arama lann arama . !! Allah cezanızı versin ! İKİNİZİNDEEE!!"

Resmen hepimiz şoktaydık, bu insanlara ne oluyorda bir anda duyguları değişiveriyor ??

Telefonu kapattığında Zeynep ağlamaya başlamıştı.

"Knk ağla ağla rahatlarsın, söv knkk o adi şerefsizi istediğin kadar sövv!"

"Allah cezanı versin senin Keremm! Piç . İnşallah bana yaşattığın hisleri sende hissedersin! "

"AMİN."

" O Yaseminin de ağzına bir güzel edicem. Ama şuna eminim ki İntikamım ağır olcak ."

Hepimiz Zeynep'e bakıyorduk . Eminim aklında inanılmaz fikirler vardır.

Zeynep odasına koşup kapıyı hızlıca çarpıp kapatmıştı, hepimiz susmuş birbirimize bakıyorduk. Off , off şu erkekler ne zaman bizim kıymetimizi bilecekler çok merak ediyorum... Hepimiz sesizce odamıza çekilmiştik, yatmadan önce Zeynep'in yanına gitmiştim fakat yalnız kalmak istediğini söylemişti ve onu odasında yalnız bırakmıştım.
Odamın kapısı çalınca 'Gel ' dedim. Aslı kapıdaydı.

KIZLAR GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin